رژیم سیب درختی برای لاغری سریع چگونه است؟

رژیم سیب می تواند به شما کمک کنند تا در طی پنج ر بنابراین می توانید با رژیم لاغری سیب نه تنها به کاهش وزن تان کمک کنید بلکه قدمی مفید برای سلامتی بدن تان هم بردارید. از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر از خواص سیب برای لاغری اطلاع پیدا کنید.

وزن حدود ۳ کیلوگرم وزن کم کنید. همانطور که اطلاع دارید خواص سیب بسیار زیاد است. سیب می تواند به کاهش خطر دیابت نوع ۲، مبارزه با سرطان، کاهش وزن، تقویت دستگاه ایمنی، پیشگیری از تشکیل سنگ کیسه صفرا، جلوگیری از پیشرفت آب مروارید و... کمک کند.

رژیم سیب درختی برای لاغری سریع چگونه است؟

رژیم سیب چه رژیمی است

رژیم سیب چه رژیمی است؟ 

 
رژیم سیب دو روزه تا ۵ روزه به نوعی از رژیم گفته می شود که در آن بخش عمده ای از مواد مورد نیاز بدن را تأمین می کند. در روز اول فرد باید برای صبحانه، نهار و شام فقط سیب استفاده کنم. از روز دوم علاوه بر سیب، برخی غذا های دیگر نیز به این رژیم اضافه می شود. از روز سوم تا پنجم افراد این توانایی را دارند تا علاوه بر سیب از اسموتی سبزیجات، آب میوه تازه، پروتئین و لبنیات هم استفاده کنند. 

اگر میخواهید درباره رژیم دکتر اتکینز بدانید میتوانید وارد مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم اتکینز شوید و آن را مطالعه نمایید.

برای داشتن شکم تخت و بدنی ورزیده علاوه بر انجام ورزش‌های مخصوص، رژیم غذایی مناسب را نیز باید رعایت کرد و هردوی این روش‌ها باید اصولی و تخصصی باشد تا زود به نتیجه رسید. برای داشتن این برنامه‌های تخصصی باید از متخصصین هر رشته کمک گرفت و بهاره غفاری یکی از این متخصصین تغذیه است. به سایت غفاری دایت مراجعه کنید و برنامه ورزشی و تغذیه خود را از در قسمت رژیم من دریافت کنید.

خرید رژیم لاغری

رژیم سیب درختی چگونه منجر به کاهش وزن می شود؟

 
رژیم سیب دو روزه تا ۵ روزه می تواند افزایش حجم پیدا کند. در واقع رژیم یک ماهه سیب مناسب افرادی است که از لحاظ بدنی دارای چربی بیشتری هستند. این افراد می توانند به کمک رژیم یک ماهه سیب علاوه بر جذب کالری مورد نیاز، وزن بدن شان را پایین بیاورند. سیب سرشار از ویتأمین ها، مواد مغذی و فیبر است. همچنین کالری بسیار پایینی هم دارد بین ۸۰ تا ۱۰۰ کالری به بدن انرژی می رساند. سیب بسیار مغذی است و ضد یبوست. همچنین برای دستگاه عصبی بسیار مفید است. از این رو دلایل فراوانی وجود دارد که از سیب در برنامه غذایی خود استفاده کنیم. 
 
فیبر موجود در سیب به مولکول های چربی می چسبد و جذب آن ها در بدن به صورت شایان جلوگیری می کند. فیبر سیب بعد از این که به چربی اتصال پیدا می کند به صورت مستقیم از بدن دفع می شود. همچنین کمک می کند تا فرد برای مدت طولانی احساس سیری کنند. اگر از سیب پیش از هر وعده غذایی استفاده کنید باعث می شود تا کمتر احساس گرسنگی کنید و جلوی پرخوری خودتان را بگیرید. 
 
پیشنهاد میشود اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی خود هستید به مقاله نوشته شده ما با عنوان برنامه غذایی بدنسازی مراجعه نمایید.
 

رژیم سیب درختی

برنامه رژیم لاغری سیب در ۵ روز 

در روز اول فرد باید تنها سیب و مایعات مصرف کند. در ۴ روز باقی مانده فرد باید در کنار سیب، سایر مواد غذایی هم بخورد. البته باید توجه داشت که کالری دریافتی نباید بیشتر از ۱۲۰۰ در روز باشد. 

  • روز اول: فرد باید برای صبحانه دو عدد سیب، برای ناهار یک عدد و در شام سه عدد سیب استفاده کند. 
  • روز دوم: برای صبحانه یک عدد سیب به همراه یک لیوان شیر بدون چربی یا شیر سویا استفاده شود. برای نهار یک عدد سیب به همراه سالاد سبز و دو عدد هویج نصف یک لبو می تواند کالری بدنتان را تأمین کند. برای تهیه سس نیز می توانید از خردل، روغن زیتون، نعنا و نمک و فلفل سیاه استفاده کنند. برای وعده شام هم دو عدد سیب کافی است. 
  • روز سوم: در روز سوم می توانید در کنار سیب و انواع سبزیجات استفاده کنید. همچنین روغن زیتون در برنامه غذایی تان می تواند به حفظ یکپارچگی غشای سلولی کمک بسیاری کند و در دفع چربی های مضر و جذب چربی های مفید یک اهرم بسیار قوی باشد. البته فراموش نکنید که باید به مقدار کافی آب و مایعات استفاده کنید تا بدن دچار کم آبی نشود. استفاده از لبنیات عدس و همچنین برش های کوچک از نان و غلات در این روز توصیه می شود. 
  • روز چهارم: برای صبحانه بهتر است یک عدد سیب همراه با مقداری کلم برگ میل شود. در وعده غذایی نهار یک عدد سیب با سبزیجات کباب شده یا به همراه سوپ سبزیجات گزینه عالی است. برای میان وعده پس از ناهار یک کاسه کوچک هندوانه یا یک عدد پرتقال می شود. در وعده عصرانه می توانید یک فنجان چای سبز بخورید. برای شام هم یک عدد سیب همراه با اسموتی لبو و کرفس کالری بدن را تأمین خواهد کرد. 
  • روز پنجم: صبحانه یک عدد سیب و یک عدد تخم مرغ آب پز استفاده شود. در وعده نهار یک عدد سیب همراه با سبزیجات کباب شده یا سوپ سبزیجات. برای میان وعده پس از ناهار دو عدد بادام یا یک عدد هلو بخورید و همچنین برای عصرانه می توانید یک فنجان چای سبز همراه با یک عدد بیسکویت سبوس دار بخورید. برای شام هم بهتر است یک عدد سیب همراه با ماهی پخته و مارچوبه یا یک عدد سیب همراه با لوبیا قرمز و کمی فلفل دلمه ای استفاده کنید. 

رژیم لوکرب همانطور که از نامش پیداست یک نوع رژیم غذایی برای کاهش وزن است که در آن مصرف کربوهیدرات به پایین ترین میزان خود می رسد برای اطلاعات بیشتر به رژیم لوکرب مراجعه نمایید.

رژیم سیب دو روزه

مواد غذایی که می توانید در زمان رژیم سیب از آن ها استفاده کنید 

  • انواع پروتئین: تخم مرغ، ماهی، مرغ بدون پوست، بوقلمون، گوشت گاو، توفو یا پنیر سویا، پروتئین بافت دار سویا، قارچ 
  • لبنیات: ماست کم چرب، شیر کم چرب، پنیر خیلی کم 
  • چاشنی‎ ها و ادویه‎جات: نعنا، برگ گشنیز، آویشن، رزماری، زنجبیل، رازیانه، پودر پیاز و پودر سیر، پودر زیره و گیشنیز، زردچوبه، شنبلیله، پودر چیلی، دانه خردل
  • نان بیسکویت: نان چند غله، بیسکوییت و نان سبوس دار 
  • روغن‎ ها و چربی‎ ها: روغن جوانه برنج، روغن زیتون، روغن کرمانشاهی، روغن کانولا 
  • (همگی در مقادیر محدود) 
  • نوشیدنی ها: آب نارگیل تازه، آبمیوه تازه، آب دوغ، اسموتی ها و سبزیجات

اگر درباره رژیم غار نشینی اطلاعاتی ندارید و میخواهید با این رژیم آشنا شوید به مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم پالئو مراجعه نمایید.

رژیم یک ماهه سیب

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با برنامه رژیم لاغری کره ‌ای کلیک کنید.

رژیم غذایی 5 روزه سیب برای کاهش وزن

 
برای حفظ سلامت و تناسب اندام و کاهش وزن اضافی می‌توانید به این میوه آبدار اعتماد کنید. سیب میوه‌ای مغذی است که به کاهش وزن کمک می‌کند، با سرطان مبارزه می‌کند، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می‌دهد، از تشکیل سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند، ایمنی را تقویت می‌کند و از ایجاد آب مروارید جلوگیری می‌کند. 
 
بنابراین رژیم لاغری با سیب درختی نه تنها به کاهش وزن و کاهش نفخ کمک می‌کند، بلکه سلامت کلی شما را نیز بهبود می‌بخشد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که ورزش منظم و ایجاد تغییر قابل توجه در سبک زندگی خودتان می‌تواند به کاهش وزن سریع و سالم کمک کند. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا رژیم لاغری با سیب درختی مؤثر است، برنامه غذایی 5 روزه‌ای که می‌توانید دنبال کنید و ورزش‌هایی که می‌توانید انجام دهید. ما همچنین یک دستور العمل خوشمزه را برای شما آماده کرده‌ایم! تا از آن لذت ببرید. 
رژیم سیب درختی در مدت 5 روز

رژیم لاغری با سیب درختی برای کاهش وزن 

 
رژیم سیب یک برنامه غذایی 5 روزه است که بخش عمده‌ای از وعده‌های غذایی شما را سیب تشکیل می‌دهد. در روز اول، افراد رژیم مجاز به خوردن سیب برای صبحانه، ناهار و شام هستند. در روز دوم، افراد رژیم مجاز به خوردن سیب برای صبحانه و شام، و برای ناهار، سیب و سبزیجات هستند. از روز 3 تا روز 5، رژیم گیرندگان مجاز به خوردن میوه، آب میوه تازه، اسموتی سبزیجات، پروتئین و لبنیات همراه با سیب برای هر وعده غذایی اصلی هستند. 

رژیم سیب درختی برای لاغری چگونه عمل می‌ کند؟ 

 
مواد مغذی ایده‌آل در رژیم غذایی سیب، سرشار از مواد معدنی، ویتأمین‌ها و فیبر است و همچنین کالری بسیار کمی دارد که بسته به اندازه میوه حدود 80 تا 100 کالری است. یک ملین مؤثر می‌باشد، سیب همچنین مغذی و برای سیستم عصبی مفید است، به همین دلیل است که در بسیاری از برنامه‌های غذایی قرار می‌گیرد. با این برای این رژیم، سیب یک معجزه است! فیبر موجود در سیب به مولکول‌های چربی متصل می‌شود و از جذب چربی جلوگیری می‌کند. سپس چربی متصل به فیبر مستقیماً از بدن دفع می‌شود. سیب همچنین باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و حتی ممکن است متابولیسم شما را تحریک کنند، بنابراین از کاهش وزن حمایت می‌کنند. خوردن یک سیب قبل از هر وعده غذایی باعث می‌شود کمتر احساس گرسنگی کنید و از پرخوری جلوگیری کنید. 
 
بیشتر بخوانید : اگر در مورد رژیم لاغری 20 کیلویی اطلاعات کافی ندارید توصیه می کنم حتماً این مطلب را نیز مطالعه کنید.

 

برنامه غذایی 5 روزه سیب درختی برای لاغری

 
رژیم غذایی 5 روزه سیب مستلزم آن است که رژیم گیرندگان در روز اول فقط سیب و مایعات بخورند. در بقیه چهار روز، رژیم گیرندگان اجازه خواهند داشت که بیشتر سیب را به همراه سایر غذا‌های مغذی بخورند، اما بیش از 1200 کالری در روز مصرف نکنند. 
 
  1. روز اول

صبحانه: 2 عدد سیب

ناهار: 1 عدد سیب

شام: 3 عدد سیب

 
صبحانه، ناهار و شام باید شامل سیب و فقط سیب باشد که حدود 1.5 کیلوگرم در طول روز است. سیب سرشار از ویتأمین‌ها، مواد معدنی، مواد مغذی گیاهی و فیبر غذایی است. این مواد مغذی برای حفظ درصد چربی بدن، سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از دیابت، آلزایمر و تحریک دستگاه گوارش ضروری هستند. به اندازه کافی آب بنوشید تا بدن خود را در طول روز هیدراته نگه دارید. 
 
  1. روز دوم
صبحانه: 1 سیب و یک لیوان شیر بدون چربی یا شیر سویا (در صورت حساسیت به گلوتن)
ناهار: سالاد سیب و سبزیجات با دو هویج و نصف چغندر ایده‌آل است. یک سس سالاد سبک با برگ نعنا، خردل، روغن زیتون، نمک و فلفل درست کنید و روی آن بمالید. 
شام: 2 عدد سیب
 
در روز دوم، سیب را همراه با یک ناهار گیاهی سالم بخورید. این به شما کمک می‌کند تا سایر مواد مغذی ضروری را از مصرف سبزیجات دریافت کنید. روغن زیتون منبع غنی از چربی‌های خوب است که به حفظ یکپارچگی غشای سلولی کمک می‌کند. نوشیدن آب را ادامه دهید و مقدار مناسبی آب در طول روز بنوشید. 
 
  1. روز سوم
صبحانه: 1 سیب + 1 تکه نان چند دانه + تخم مرغ همزده
ناهار: 1 سیب + سالاد با خیار، گوجه فرنگی، پیاز، برگ نعنا، نمک و فلفل. 
میان وعده عصرانه: 1 فنجان ماست کم چرب
گزینه‌های شام: 1 سیب + بیکن بوقلمون، هویج و سالاد بروکلی-1 عدد سیب + عدسی
 
این روز را در رژیم سیب درختی برای لاغری می‌توان روز پروتئین نامید. پروتئین‌ها اجزای سازنده بدن ما هستند. بنابراین، روز خود را با یک منبع پروتئینی خوب مانند تخم مرغ نیم پز (از یک تخم مرغ کامل) شروع کنید. اگر گیاهخوار هستید، ممکن است به جای تخم مرغ یک لیوان شیر بخورید. سالاد نیز سرشار از پروتئین است و به شما کمک می‌کند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. ماست به هضم غذا کمک می‌کند. برای شام، یک منبع خوب پروتئین و 1 سیب بخورید. اگر تنها سیب بخورید، بدن شما انرژی کافی برای هضم و متابولیسم نخواهد داشت. پس زیاد غذا نخورید. شکمتان را با آب و نوشیدنی‌های سم زدا پر کنید. 
 
  1. روز چهارم
صبحانه 1 سیب + اسموتی کلم پیچ
گزینه‌های ناهار: 
1 سیب + سبزیجات کبابی
1 عدد سیب + سبزیجات
بعد از ناهار 1 کاسه کوچک هندوانه یا 1 پرتقال
میان وعده عصرانه 1 فنجان چای سبز
گزینه‌های شام: 1 عدد سیب + کاهو-اسموتی سیب + چغندر و کرفس 1 عدد
 
روز خود را با یک اسموتی سیب و کلم پیچ شروع کنید. کلم پیچ به کاهش وزن کمک می‌کند و شما را برای مدت طولانی‌تری سیر می‌کند. ناهار گیاهی به شما کمک می‌کند تا تمام مواد مغذی ضروری را از انواع مختلف سبزیجات دریافت کنید. در این روز یک استراحت برای وعده میان وعده بعد از ناهار داشته باشید. یک لیوان آب میوه تازه یا هر میوه کامل میل کنید. برای میان وعده عصر خود، چای سبز/سیاه/سفید به شدت توصیه می‌شود زیرا حاوی آنتی اکسیدان است و به بدن شما کمک می‌کند تا تمام سموم را دفع کند. یک شام گیاهی همراه با یک سیب میل کنید. این کار دستگاه گوارش شما را آرام می‌کند. 
 
  1. روز پنجم
گزینه‌های صبحانه: 
1 سیب + 1 تخم مرغ آب پز
1 سیب + کدو آب پز
گزینه‌های ناهار: 
1 سیب + سبزیجات کبابی
1 عدد سوپ شفاف سیب + سبزیجات
بعد از ناهار ۲ عدد بادام یا ۱ عدد هلو
میان وعده عصرانه 1 فنجان چای سبز + 1 بیسکویت سبوس‌دار
شام: 
1 سیب + ماهی پخته شده و مارچوبه
1 سیب + لوبیا چیلی فلفلی با فلفل دلمه‌ای
 
مراحل رژیم سیب درختی برای لاغری
 
در این روز رژیم سیب درختی برای لاغری مجاز به خوردن میوه‌ها، سبزیجات، چربی‌های خوب، کربوهیدرات‌های خوب و پروتئین هستند. این کار به شما کمک می‌کند تا تناسب بدن خود را از رژیم غذایی کم کالری که در چند روز گذشته دنبال می‌کردید، احیا کنید. همانطور که یک روش گام به گام را برای استفاده از تمام غذا‌هایی که می‌خواهید بدن متابولیزه کند دنبال کرده‌اید، در روز آخر، زمانی که ترکیب متفاوتی از غذا‌ها را می‌خورید، متابولیسم شما فعال باقی می‌ماند و به سوزاندن کالری‌ها کمک می‌کند. 

 

غذا‌های توصیه شده در رژیم سیب درختی برای لاغری

 
غذا‌هایی که در رژیم سیب برای کاهش وزن باید بخورید عبارتند از: 
میوه‌ها و سبزیجات: میوه‌های فصلی، میوه‌های محلی، سبزیجات برگ سبز و سبزیجات رنگی. 
پروتئین‌ها: مرغ بدون پوست، ماهی، تخم مرغ، تکه‌های بدون چربی بوقلمون و گوشت گاو، توفو، قارچ و تکه‌های سویا. 
لبنیات: شیر کم چرب، ماست کم چرب و پنیر (به مقدار محدود). 
گیاهان و ادویه جات: برگ گشنیز، برگ نعناع، رزماری، آویشن، شوید، رازیانه، گل سرخ، زنجبیل، پودر سیر و پیاز، پودر گشنیز و زیره، زردچوبه، پودر چیلی، گارام ماسالا، شنبلیله، دانه خردل و غیره. 
نان و بیسکویت: نان و بیسکویت چند دانه یا سبوس دار. 
چربی‌ها و روغن‌ها: روغن زیتون، روغن سبوس برنج، روغن کانولا، روغن روغنی و روغن خردل. همه در مقادیر محدود. 
نوشیدنی‌ها: آب میوه‌های تازه، آب نارگیل لطیف تازه، دوغ، نوشیدنی‌های سم زدا، آب سبزیجات تازه، و اسموتی‌ها. 
 
غذاهایی که در رژیم سیب توصیه می شود

غذا‌های ممنوعه در رژیم سیب

 
غذا‌هایی که در رژیم سیب درختی برای لاغری باید اجتناب کرد عبارتند از: 
 
چربی‌ها و روغن‌ها: گوشت پرچرب، کره، روغن نارگیل، سس مایونز. 
 
نوشیدنی‌ها: آب میوه‌های بسته‌بندی شده، آب نارگیل بسته‌بندی شده، نوشیدنی‌های گازدار و الکل. 
 
پروتئین‌ها: مرغ با پوست، گوشت فرآوری شده، گوشت گاو و خوک. 
 
لبنیات: پنیر خامه‌ای یا پنیر به مقدار زیاد، شیر پرچرب و ماست پرچرب. 
 
بوقلمون را در رژیم سیب درختی برای لاغری فراموش نکنید! 
 
غذاهای ممنوعه در رژیم سیب درختی
 
مواد مورد نیاز برای تهیه: 
  • 1 نان ترتیلا
  • 1/2 فنجان بوقلمون بدون چربی
  • 1 قاشق چایخوری رب زنجبیل و سیر
  • 1/4 پیاز خرد شده
  • 1/2 گوجه فرنگی خرد شده
  • 1 برگ کاهو خرد شده
  • 1/4 سیب خرد شده
  • گارام ماسالا 1/2 قاشق چایخوری
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز
  • یک مشت برگ نعنا
  • آب لیمو
  • 2 قاشق غذاخوری روغن سبوس برنج
  • نمک 
 
نحوه پختن: 
 
در ماهیتابه‌ای روغن را اضافه کرده و رب زنجبیل و سیر را تفت دهید تا قهوه‌ای شود. سپس گوشت بوقلمون، پودر چیلی، نمک و پودر ماسالا را اضافه کنید. تفت دهید تا گوشت خوب پخته شود. 
 
برای تهیه چاشنی نعناع، برگ‌های نعناع را بشویید، ساقه‌ها را جدا کرده و داخل مخلوط کن بریزید. کمی نمک و کمی آبلیمو اضافه کنید. نان تورتیلا را روی تابه یا فر گرم کنید. گوشت بوقلمون داغ را اضافه کنید. روی آن را با پیاز خرد شده، گوجه فرنگی و برگ کاهو تزیین کنید. چاشنی نعناع را به مواد اضافه کنید و نان تورتیلا را گرد کنید تا به شکل یک بسته بوقلمون خوشمزه درآید. 
 
جایگزین گیاهخواری
 
تکه‌های سویا را به همان روشی که بوقلمون پخته می‌شود بپزید و سپس بقیه مراحل را دنبال کنید تا یک غذای رژیمی خوشمزه با سویا درست کنید. اگر مشکل تیروئید دارید یا به سویا آلرژی دارید، می‌توانید منابع پروتئینی دیگری مانند لوبیا یا پنیر را انتخاب کنید. بررسی کنید تا دریابید برای کاهش وزن سریع چه چیزی بخورید و از چه چیز‌هایی اجتناب کنید. 

 

نقش ورزش در رژیم سیب درختی برای لاغری

 
اگر می‌خواهید وزن کم کنید، ورزش کردن ضروری است، به خصوص اگر اضافه وزن دارید. با این حال، از آنجایی که در دو روز اول یک رژیم غذایی بسیار کم کالری خواهید داشت، بهتر است از انجام تمرینات ورزشی سخت خودداری کنید. به یوگا و مدیتیشن بچسبید. از روز سوم به بعد، می‌توانید ورزش منظم خود را دنبال کنید یا ممکن است شروع به دویدن، راه رفتن، دویدن از پله‌ها، طناب زدن، یوگا، رقصیدن، اسکات، شنا، پیلاتس، آهسته دویدن در کوه و... کنید. یادتان باشد که ابتدا وزن کم کنید و بعد عضله‌سازی کنید. برای عضله‌سازی، به تمرینات قدرتی بپردازید. 
بیشتر بخوانید : رژیم پروتئین 14 روزه یکی از انواع رژیم های لاغری موفق است که می توانید در مقاله مربوط بیشتر راجع به آن بخوانید.

 

چرا رژیم سیب درختی برای لاغری توصیه می‌ شود؟ 

 
با ایجاد احساس سیری در کاهش وزن به شما کمک می‌کند و از این رو گرسنگی را مهار می‌کند. خوردن سیب در روز از خطر سکته مغزی، بیماری قلبی و همچنین کاهش سطح کلسترول کمک می‌کند. این رژیم غذایی جیب پسند است و بسیار ساده است. همچنین این رژیم از نوشیدن آب میوه‌های بسته‌بندی شده حاوی طعم، رنگ و شیرین‌کننده مصنوعی جلوگیری می‌کند. 
 
سیب درختی برای لاغری کمک می‌کند تا متابولیسم بدن شما در یک روند آهسته و پیوسته به حالت اولیه برگردد. این رژیم غذایی متعادل است که شامل سبزیجات، میوه‌ها، پروتئین، لبنیات، چربی‌های خوب، کربوهیدرات‌های خوب، ریزمغذی‌ها و فیبر غذایی است. 
 

آیا رژیم لاغری با سیب درختی منعی دارد؟ 

 
ممکن است از خوردن سیب درست قبل از هر وعده غذایی اصلی خسته شوید. کسانی که عادت دارند کالری زیادی بدون سوزاندن بخورند، ممکن است تحریک شده و دچار نوسانات خلقی شوند، زیرا رعایت این رژیم برای دو روز اول سخت است. همچنین ممکن است احساس ضعف و خواب آلودگی کنید. 
 
رژیم غذایی سرشار از سیب می‌تواند به کاهش وزن و کاهش خطر بیماری کمک کند. پیروی از این برنامه غذایی سالم با ورزش مناسب می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. با این حال، قبل از شروع رژیم سیب باید از موضوعات خاصی آگاه باشید. ممکن است از خوردن سیب درست قبل از هر وعده غذایی اصلی خسته شوید. 
 
دلایل موفقیت رژیم لاغری سیب درختی
 
کسانی که عادت دارند کالری زیادی بدون سوزاندن آن‌ها بخورند ممکن است تحریک شوند و دچار نوسانات خلقی شوند، زیرا رعایت این رژیم برای دو روز اول سخت است. همچنین ممکن است احساس ضعف و خواب آلودگی کنید. رژیم غذایی سرشار از سیب می‌تواند به کاهش وزن و کاهش خطر بیماری کمک کند. پیروی از این برنامه غذایی سالم با ورزش مناسب می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. با این حال، قبل از شروع رژیم سیب باید از موارد خاصی آگاه باشید. 
 
اگر مایل به از دست دادن سریع این چربی اضافی هستید، ممکن است بخواهید رژیم سیب را برای کاهش وزن امتحان کنید. این رژیم که یک روال 5 روزه است، عمدتاً بر روی گنجاندن سیب و فواید آن در وعده‌های غذایی شما تمرکز دارد. در حالی که در روز اول فقط با سیب شروع می‌کنید، در برنامه 5 روزه به تدریج سبزیجات و میوه‌ها را در وعده‌های غذایی خود قرار می‌دهید. فیبر موجود در سیب به جلوگیری از تجمع چربی کمک می‌کند و سلامت کلی و ایمنی شما را نیز تقویت می‌کند. سیب به شما کمک می‌کند احساس سیری کنید و از پرخوری نیز جلوگیری کنید. پرهیز از غذا‌های ناسالم، چربی‌های ناسالم، لبنیات پرچرب و الکل به شما کمک می‌کند تا از این رژیم غذایی کاهش وزن حداکثر استفاده را ببرید. البته ورزش منظم روزانه نیز در کنار رژیم غذایی می تواند به فرآیند کاهش وزن کمک بیشتری کند.
 
نتیجه گیری
 
همانطور که در این مقاله خواندید برای اینکه یک رژیم سیب مناسب داشته باشید باید سعی کنید ابتدا پیش نیاز های آن را فراهم کنید و سپس پس به این اقدام کنید. رژیم سیب دو روزه، و رژیم سیب یک ماهه نوع دیگری از این رژیم هستند که طی فرایند های کوتاه تر یا طولانی تر انجام می شود. بهتر است با استفاده از یک مشاوره پزشکی دقیق نوع رژیم را متناسب با مکانیزم بدن تان انتخاب کنید تا در چربی سوزی و کاهش وزن اثرگذاری بیشتری داشته باشند.
سعی کنید مقدار مجاز کالری در طول روز را رعایت کرده از مایعات نیز استفاده کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که در این مطلب گفته شد برای شما مفید بوده باشد. 
 
سؤالات متداول
 
با رژیم سیب چقدر می‌توان وزن کم کنید؟ 
با پیروی از رژیم سیب می‌توانید تا 2.7 کیلوگرم وزن کم کنید. حتماً ورزش کنید و استراحت کافی داشته باشید. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که باید به طور مداوم ورزش شدید انجام دهید و یک رژیم غذایی با کیفیت بالا برای کاهش چربی بیشتر داشته باشید. در غیر این صورت وزن از دست رفته آب بدنتان می‌تواند به راحتی بازگردد. این رژیم فقط راهی برای سم زدایی و ترشح سموم است تا سیستم شما بتواند پمپاژ شده و برای کاهش وزن بیشتر آماده شود. 
 
آیا می‌توان سیب را به شکل آب میوه مصرف کنم؟ 
ممکن است، اما خوردن یک میوه کامل بسیار سالم‌تر است. این موضوع به این خاطر است که آبمیوه‌گیری ریزمغذی‌ها و آنزیم‌های میوه‌ها را تخریب می‌کند. همچنین از آنجایی که در دو روز اول فقط به سیب وابسته هستید، بهتر است به صورت میوه آن را بخورید تا احساس سیری کنید. سپس می‌توانید در روز‌های چهارم و پنجم آب سیب تازه (بدون صاف کردن) بنوشید. 
 
آیا رژیم سیب برای کاهش وزن مؤثر است؟ 
بله، با رژیم سیب می‌‎توانید وزن کم کنید. شما قبل از وعده‌های غذایی اصلی، سیب می‌خورید که باعث می‌شود احساس سیری کنید. بنابراین کمتر حس گرسنگی می‌کنید و در نتیجه کمتر غذا می‌خورید. تمرینات منظم به شما در چربی سوزی و عضله‌سازی بیشتر کمک می‌کند. 
 

 


دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
4 از 5 (8 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه