لیست بهترین کلینیک لاغری در تهران از نظر مردم + آدرس و تلفن

کاهش وزن همیشه با چالش‌های خاص خود همراه است. اگرچه ممکن است سه تا پنج کیلوگرم کاهش وزن حداقل چالش را داشته باشد، اما وقتی حرف از کاهش وزن‌ بیشتر می‌شود، برای جلوگیری از عوارض ناخواسته رژیم، لازم است بهترین کلینیک لاغری را پیدا کنید.

در این مقاله، درباره بهترین کلینیک لاغری در تهران و شهرستان‌ها صحبت می‌کنیم و سعی می‌کنیم اهمیت پیدا کردن چنین کلینیک ‌هایی را مشخص کنیم. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین کلینیک لاغری در تهران شما را آشنا سازیم تا با خیالی راحت به سراغ یک مرکز لاغری بروید و از خدمات و سابقی آن ها استفاده کنید. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و علم، روش های لاغری جدیدی به وجود آمده اند که هدفشان از بین بردن بافت چربی در بدن و تبدیل آن ها به مولکول هایی است که در بدن وظیفه سوخت و ساز را دارا هستند.

لیست بهترین کلینیک لاغری در تهران از نظر مردم + آدرس و تلفن

بهترین کلینیک لاغری برای کاهش وزن در تهران

نکاتی برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری تهران

 
اگر اضافه وزن دارید و با کمک هیچ روشی نمی توانید لاغر شوید، حتماً باید از یک متخصص تغذیه و لاغری کمک بگیرید. یک کلینیک خوب به شما کمک خواهد کرد تا با روش های بسیار مؤثری وزنتان را پایین بیاورید. اما لاغر شدن تنها نیازمند جراحی نیست و با روش های گوناگونی می توانید به تناسب اندام برسید که با در نظر گرفتن شرایط جسمی فرد، نوع چاقی و... می توان از هر یک از این نوع کمک ها دریافت کرد. یک کلینیک لاغری خوب باید دارای ویژگی های مهم می باشد که بتوان در واقع به آن اعتماد کرد. 
 
شاید برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری در تهران مردد باشید و ندانید که باید چه نکاتی را برای انتخاب بهترین مرکز لاغری در تهران مورد توجه قرار دهید. پس ابتدا از شما دعوت می کنیم تا انتهای این بخش با ما باشید تا چند نکته طلایی برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در تهران را به شما معرفی کنیم. امروزه اضافه وزن به خاطر شرایط زندگی افراد یکی از معضلات بسیار شایع است که نه تنها می تواند در ظاهر فرد تأثیر بگذارد، که می تواند باعث کاهش کیفیت زندگی و همچنین بروز بسیاری از بیماری های جسمی هم شود.
از این رو با رجوع به یک کلینیک لاغری در تهران می توانید وزن تان را کنترل کنید و با یک برنامه منسجم لاغر شوید. این کلینیک باید دارای شرایط زیر باشد: 
 
  • محیطی مدرن و آرام به همراه پخش موسیقی آرامش بخش 
همیشه ظاهر یکی از خصیصه های مهم برای انتخاب یک مکان مطمئن است و می تواند حس خوبی به مراجعه کننده بدهد تا برنامه خود را تا انتها به پایان ببرد و از رسیدن به تناسب اندام در محیط خسته نشود. شاید یکی از مهمترین نیاز های موجود در چنین شرایطی برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری در شمال تهران محیط آرام و مدرن آن کلینیک باشد. اگر کلینیک یک موزیک آرام بخش هم برای مراجعه کنندگان خود پخش کند باعث می شود تا احساس آرامش در مخاطب بالا برود و برای به انتها رساندن برنامه لاغری خود مصمم تر شود. 
  • داشتن دستگاه های فوق پیشرفته برای لاغری موضعی 
امروزه به مدد رشد دانش و تکنولوژی بسیاری روش های غیر جراحی برای لاغری گسترش پیدا کردند. خوشبختانه علم آنقدر پیشرفت کرده که بتوان به کمک دستگاه های موضعی برای لاغری به صورت حرفه ای اقدام کرد. بسیاری از کلینیک های لاغری پیشرفته لاغری را به صورت موضعی انجام می دهند. بنابراین یکی از معیار های این است برخورداری از دستگاه های پیشرفته برای لاغری موضعی است. 
  • داشتن پرسنل آموزش دیده و ماهر
هیچ کدوم از ما دوست نداریم در کلینیکی برنامه لاغری خود را طی کنیم که رفتار پرسنل آن درست نیست و نمی توانند به خوبی و با دانش علم روز ما را راهنمایی کنند. متأسفانه برخی از کلینیک ها زمانی برای آموزش پرسنل خود باقی نمی گذارند و از این رو کیفیت بسیار پایینی از خدمات را به مخاطب ارائه می دهند. 
 
بیشتر بخوانید: برای آشنایی با کلینیک لاغری در ولیعصر کلیک کنید.

بهترین کلینیک لاغری موضعی تهران

بیشتر بخوانید: برای مشاهده لیست بهترین کلینیک لاغری در پونک کلیک کنید.

 

  • محترمانه برخورد کردن پرسنل با بیماران و مراجعین 
برخی از کلینیک ها با پرسیدن چند سال از مخاطب خسته شده و دیگر پاسخ سؤال شما را نمی دهند. از این رو یکی از مهمترین نکات برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری در تهران نسبت به شما بدانید با پرسنل کلینیک به خوبی صحبت کنید و نیاز های خود را به آن ها بگویید. پاسخ به هر سؤال و رفع ابهامات موجود یکی از مهمترین نکاتی است که باید کلینیک ها خود را ملزم کنند تا روش را برای شما شفاف سازی کنند و هیچ گونه سؤالی برایتان باقی نگذارند. 
  • داشتن متخصص رژیم درمانی و تغذیه 
فرق نمی کند که قصد دارید با چه روشی لاغر شوید و به تناسب اندام برسید، در هر صورت یک رژیم غذایی درست به شما کمک خواهد کرد تا چاقی را پشت سر بگذارید. متخصص تغذیه و رژیم درمانی باعث می شود تا با یک برنامه اصولی و مناسب با لاغری برسید. یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین کلینیک و مرکز لاغری در تهران دارا بودن و این کلینیک از متخصصان تغذیه و رژیم درمانی می باشد. 
  • حضور پزشک فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی 
متأسفانه در حال حاضر کلینیک هایی وجود دارند که بدون هیچ پزشک متخصصی اقدام به روش های جراحی و غیرجراحی برای لاغری می کنند. این در حالی است که اگر لاغری با روش علمی و اصولی انجام نشود ممکن است صدمات بسیار خطرناکی به سلامتی شما بزند. از این رو انتخاب مراکزی که دارای پزشک متخصص جراحی برای لاغری هستند اولویت هر متقاضی برای رسیدن به تناسب اندام است.
 
کلینیک خوب باید دارای متخصص و فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی باشد تا بتوان به بهترین روش برای لاغری دست پیدا کرد. به طور مثال اصلی و معده و بای پس معده دو جراحی رایج برای لاغری هستند که بدون پزشک متخصص و فوق متخصص انجام پذیر نیستند. 
  • داشتن پزشک متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک 
در برخی از موارد ممکن است که فرد پس از انجام جراحی لاغری موضعی نیاز داشته باشد تا برای رسیدن به اندام ظاهری مناسب عمل جراحی پلاستیک انجام دهد بنابراین نیازمند هم تخصصی در این زمینه است که اگر کلینیک دارای چنین پزشکی باشد می توان با آن اطمینان دوچندان کرد. 
  • داشتن پزشک زیبایی 
شاید شما هم دوست داشته باشید که به جای استفاده از روش های سنتی و تهاجمی از روش های جدید برای لاغری استفاده کند. کلینیک با داشتن یک پزشک متخصص در زمینه زیبایی می تواند به شما کمک کند که پس از لاغری گوشت اضافه، جای جراحی و... روی بدنتان باقی نماند و جذاب به نظر برسید. به طور مثال استفاده از دستگاه آر اف، دستگاه ویبره و همچنین دستگاه های ماساژ و سرما درمانی از جمله روش هایی است که یک کلینیک لاغری با کمک یک پزشک زیبایی می تواند برای متقاضی تجویز کند تا به بهترین روش به تناسب اندام دست پیدا کنید. 

پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی خود هستید به مقاله نوشته شده ما با عنوان برنامه غذایی بدن سازی مراجعه نمایید.

چرا پیدا کردن بهترین کلینیک لاغری ضروری است؟

اگر چه عبارت «بهترین» ممکن است برای یک فرد نسبت به فرد دیگر معنای متفاوتی داشته باشد، اما به طور معمول، برخی از کلینیک‌های لاغری به دلیل مراجعین زیاد و رضایت آنها، از جمله بهترین کلینیک‌های لاغری محسوب می‌گردد. پس بد نیست اگر می‌خواهید خود را لاغر کنید، درباره خدمات این کلینیک‌ها هم بدانید. شاید «بهترین» گزینه برای سایرین، «بهترین» برای شما هم باشد. البته باید دقت کنید که کلینیک انتخابی، به شکل علمی فعالیت کند و صرفا با ارائه رژیم‌های بازاری و مد روز، مراجعین زیادی را پیدا نکرده باشد.

مرکز لاغری غفاری دایت یکی از مرکز های لاغری است که مراجعین راضی زیادی دارد و به افراد قابل توجهی کمک کرده است که وزن خود را کم کنند. در قسمت‌های بعدی مقاله درباره ویژگی‌های این کلینیک و خدماتی که ارائه می‌دهد، بیشتر صحبت می‌کنیم.

 بیشتر بخوانید: همه  رژیم‌ های غذایی برای تمامی افراد مناسب نیستند.با ما در مقاله بهترین روش لاغری همراه باشید تا بهترین را برای شما معرفی کنیم.

تعداد زیادی از افراد از مادربزرگ‌ها گرفته تا مربیان باشگاه و آرایشگرها-رژیم لاغری تجویز می‌کنند. نکته جالب هم این هست که احتمالا اکثر این رژیم‌ها شما را لاغر می‌کنند! اما چیزی که مهم است فقط کم کردن وزن نیست. لازم است با دقت بیشتری به خود و دور و برتان نگاه کنید و اطلاعات خود را زیاد کنید تا ببینید رژیم‌های غیر اصولی چه بلایی بر سر افراد می‌آورد.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با مراکز لاغری در مشهد اگر در مشهد زندگی میکنید، میتوانید به بهترین کلینیک لاغری در مشهد مراجعه نمایید

 بهترین مرکز لاغری در تهران

بیشتر بخوانید: شما میتوانید در این مطلب بهترین کلینیک لاغری کرج را مشاهده کنید

عوارض کاهش وزن سریع روش غیر علمی

  • برگشت وزن کاسته شده در مدت زمان کم

اگر بارها رژیم گرفته‌اید و بارها وزن خود را به سرعت دوباره کسب کرده‌اید، شاید باید نگاهی به رژیم‌هایی که گرفته‌اید بیندازید. نتیجه رژیم‌های ناصحیحی که شما را در مدت زمان کمی لاغر می‌کنند، احتمالا چندان پایدار نیست. وقتی وزن با سرعت زیادی کم می‌شود، احتمالا بدن فرصت کافی برای تطابق با شرایط جدید را پیدا نمی‌کند و شبیه کشوری عمل می‌کند که مورد حمله قرار گرفته است. اگرچه ممکن است شما با حمله به بدن خود برای کاهش وزن، پیروز میدان شوید. اما پس از پایان جنگ، بدن سعی می‌کند به سرعت به وضعیت قبلی برگردد و آنچه از دست داده را جبران کند.

اما وقتی به آرامی و به شکلی صحیح وزن خود را کم کنید، مغز، هورمون‌ها، بافت چربی و اعصاب شما، به مرور به وضعیت جدید عادت می‌کنند و به عبارت خودمانی در برابر آن جبهه نمی‌گیرد. پس شما می‌توانید به آرامی وزن خود را کم کنید و در عوض کاهش وزن پایدارای را تجربه کنید. کاهش وزن سالم، نیم تا یک و نیم کیلو در هفته است.

اگر میخواهید درباره رژیم دکتر اتکینز بدانید میتوانید وارد مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم اتکینز شوید و آن را مطالعه نمایید.

بهترین کلینیک کاهش وزن در تهران

  • ریزش مو و مشکلات پوستی

رژیم‌هایی که وزن شما را سریع کم می‌کنند و یا حاوی مقادیر کافی از ویتامین‌ها، مواد مغذی و همچنین پروتئین نیستند، می‌تواند سبب ریزش مو و آسیب به پوست شما شود. مطمئنا کسی دوست ندارد پس از کاهش وزن دچار ریزش مو شده و یا پوستش شل و زشت و کدر شود. پس برای خود وقت کافی بگذارید و با پیدا کردن بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در تهران، به شیوه صحیحی وزن کم کنید.

اگر شما هم جزء افراد بلغمی هستید و میخواهید بدانید رژیم بلغمی ها چگونه است به مقاله بلغم چیست ما مراجعه نمایید.

عوارض کاهش وزن درکلینیک ها و مراکز نامعتبر

  • کبد چرب

ممکن است تا کنون نشنیده باشد که کاهش وزن هم سبب کبد چرب گردد. اگرچه کبد چرب معمولا با اضافه وزن همراه است، اما سرعت زیاد کاهش وزن نیز می‌تواند حجم زیادی از مواد زائد و چربی‌ها را در داخل خون ریخته و سبب چرب شدن کبد شود. همچنین کمبود برخی از مواد مغذی و عدم رعایت مزاج و بنیه بدن هنگام رژیم هم می‌تواند به چنین مشکلاتی منتهی شود.

اگر میخواهید مهمترین علائم کبد چرب را بشناسید و مطالعه نمایید به مقاله نوشته شده توسط سایت غفاری دایت مراجعه نمایید.

کبد چرب از علائم غیراصولی کاهش وزن

  • مقاومت به کاهش وزن دوباره

به طور کلی، هر بار که رژیم می‌گیرید نسبت به بار قبلی سخت‌تر وزن کم می‌کنید. اما وقتی در بهترین کلینیک لاغری رژیم بگیرید، این مشکل احتمالا کمتر می‌شود. یک رژیم کاهش وزن اصولی و آهسته، که همراه فعالیت بدنی مناسب است، سطح متابولیسم را کمتر تغیبر می‌دهد و مقاومت زیادی ایجاد نمی‌کند.رژیم لاغری به طور کلی متابولیسم بدن را کاهش می‌دهد، اما اگر با ورزش همراه باشد، پروتئین کافی داشته باشد و کمبودی در ریزمغذی‌ها ایجاد نشود، این کاهش متابولیسم در حداقل خواهد بود. وقتی متابولیسم بدن شما به دلیل رژیم ناصحیح کاهش یابد، بدن شبیه کم‌کاری تیروئید عمل می‌کند، یعنی با وجودی که غذای کمتری را مصرف می‌کنید، چاق می‌شوید.

اگر درباره رژیم غارنشینی اطلاعاتی ندارید و میخواهید با این رژیم آشنا شوید به مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم پالئو مراجعه نمایید.

چرا باید کلینیک خوب برای کاهش وزن بیابیم؟

  • مشکلات عصبی

گرسنگی‌های طولانی مدت، نرسیدن مواد غذایی کافی به بدن، مصرف نکردن کربوهیدرات، چربی و پروتئین همگی می‌تواند بر روی اعصاب تاثیر بگذارد. این مشکلات در افرادی که زمینه افسردگی دارند و یا از مشکلات عصبی رنج می‌برند شدید‌تر است. پس انتخاب بهترین کلینیک لاغری مناسب با وضعیت شما، کمک می‌کند تا سلامت روان را حین کاهش وزن حفظ کنید و با شادی و انرژی وزن خود را کم کنید.همانطور که می‌بینید، انتخاب بهترین کلینیک لاغری اهمیت زیادی دارد.

کلینیک لاغری با دستگاه، می‌تواند مزیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از دستگاه‌های لاغری می‌توانید تا حدودی چربی‌های موضعی خود را هدف قرار داده و آنها را از بین ببرید.

برای درمان کم خونی چی بخوریم؟ سوال مهمی است که برای درمان سریع کم خونی شدید وجود دارد. در مقاله مربوطه غفاری دایت بهترین رژیم غذایی شامل بهترین صبحانه برای کم خونی را به شما پیشنهاد میدهیم.

 

بهترین کلینیک لاغری

انتخاب بهترین کلینیک لاغری، اهمیت زیادی در کاهش وزن سلامت و با دوام دارد. اگر چه مفهوم بهترین برای افراد مختلف فرق می‌کند، اما کلینیک غفاری دایت برای بسیاری از افراد، بهترین کلینیک لاغری در تهران مجهز به دستگاه های لاغری محسوب می‌شود. این کلینیک علاوه بر رژیم های کاهش وزن، خدمات و رژیم‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد. دستگاه لاغری، پشتیبان خصوصی و مربی ورزش برخی از این امکانات هستند. پس اگر می‌خواهید وزن خود را کم کنید و یا نیاز به پشتیبانی تغذیه دارید، همین الان از طریق سایت و صفحات اجتماعی، با این کلینیک تماس بگیرید. و در ادامه ما قصد داریم به شما تعداد دیگری از بهترین کلینیک های لاغری در تهران را نیز معرفی کنیم:

کلینیک غفاری دایت

کلینیک غفاری دایت در خیابان فرشته واقع شده است و یک کلینیک لاغری صورت و بدن است و علاوه بر انواع رژیم کاهش وزن، خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد که به شرح زیر هستند:

  • لاغری و لیفت پوست با دستگاه ترواسکالپ
  • لیفت پوست با دستگاه RF
  • مشاوره لاغری و تست بادی آنالایزر
  • پکیج‌های رژیمی با زمان‌های مختلف
  • رژیم‌های شیردهی، بارداری و سایر رژیم‌ها
  • محاسبه آنلاین میزان چاقی به شکل رایگان

کلینیک غفاری دایت علاوه بر خیابان فرشته تهران و بهترین کلینیک لاغری رشت شعبه دارد. این شعبه در گلسار و بلوار توحید واقع است و علاوه بر خدمات رژیم درمانی، لیفت پوست با دستگاه RF و تست بادی آنالایزر را هم ارائه می‌دهد. پس اگر ساکن شما ایران هستید و می‌خواهید به شکل حضوری به بهترین کلینیک لاغری رجوع کنید، کلینیک غفاری دایت یکی از گزینه‌ها است.با این حال، فرقی نمی‌کند در کجای ایران و یا حتی جهان باشید، این کلینیک پکیج‌های لاغری خود را به شکل آنلاین عرضه می‌کند.

قیمت این پکیج‌ها بسیار مناسب است و اگر پکیج‌های طولانی‌مدت را انتخاب کنید، می‌توانید به مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. کافی است وارد سایت شوید و در صفحه اصلی وضعیت اضافه وزن خود را به شکل رایگان محاسبه کنید. در مرحله بعد، از طریق لینک ارائه شده می‌توانید رژیم مورد نظر خود را دریافت کنید. غفاری دایت علاوه بر رژیم‌های کاهش وزن، برنامه‌های غذایی افزایش وزن، کتوپلاس، تثبیت، کودک و نوجوان، ورزشکار حرفه‌ای، شیردهی و بارداری را هم ارائه می‌دهد.

در طول ثبت نام می‌توانید گزینه «ورزش» را انتخاب کنید، تا مربی ورزشی سایت به شکل اختصاصی ورزش‌های مورد نیاز شما را برایتان ارسال کند. همچنین می‌توانید پشتیبان خصوصی داشته باشید که شما را در رژیم راهنمایی کند.علاوه بر خیابان فرشته و شهر رشت، این بهترین کلینیک لاغری، در حال تاسیس شعبه‌های جدید خود در اصفهان و مشهد است.

برای نوبت دهی آنلاین وارد صفحه رزرو کلینیک لاغری شوید.
 
 
ویژگی‌های کلینیک لاغری غفاری دایت

 

موگه کلینیک 

کلینیک زیبایی موگه یکی از بهتر ین کلینیک لاغری در تهران است که از مراکز خدماتی لیزر و پزشکی با همکاری چندین متخصص و مجرب در عرصه پوست و مو محسوب می شود. این کلینیک دارای سابقه بیش از ۱۰ سال است که به عنوان بهترین کلینیک لاغری موضعی تهران شناخته می شود. به دلیل داشتن دستگاه های پیشرفته با استاندارد FDA و همچنین کادری متخصص و با سابقه انتخاب های نخست متقاضیان برای لاغری است. 
محبوب ترین کلینیک لاغری
خدمات: 
  • لاغری موضعی
  • لیزر مو های زائد
  • تزریق فیلر
  • لیفت صورت
  • میکرودرم
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر فرکشنال
  • درمان جای جوش
  • سابسیژن، میکرونیدلینگ و tca
  • جوان سازی صورت و مزوتراپی صورت 
  • درمان مشکلات مو همچون مزوتراپی مو و درمان ریزش مو و تقویت مو
  • خدمات ابرو مانند فیبروز ابرو، پاک نمودن تتو ابرو و میکروبلیدینگ ابرو
  • پاکسازی صورت مثل فیشیال پوست، بیلینگ شیمیایی و هیدروفیشیال صورت
آدرس: تهران، پاسداران(جنوب به شما)، نرسیده به چهارراه پاسداران، بعد از بهارستان یکم، روبروی بانک سپه، ساختمان پزشکان 370، طبقه سوم، واحد 10
 
شماره تماس: 02122554720-02126653759- 09904204682
 
برای افرادی که وزن شان ۱۰۰ کیلو به بالا هست، میتوانند از رژیم لاغری 20 کیلویی استفاده کنند برای مطالعه بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

 

مرکز درمانی و زیبایی، لاغری نسخه 

بهترین کلینیک لاغری تهران از نظر مردم کدام کلینیک است؟ تا به اینجا سه تا از مراکز معروف و مطرح از نظر مردم را برای شما معرفی کردیم. نسخه یکی دیگر از مراکز زیبایی و درمانی در حوزه لاغری محسوب می شود که زیر نظر اعضای هیأت علمی کلیه متخصص و فوق تخصص ها مثل لیزر پوست، مشکلات پوستی و جوانسازی فعالیت می کند. برخی از مهمترین خدماتی که در مرکز نسخه در اختیار عموم قرار گرفته است عبارتند از: 
خدمات: 
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر پوست
  • تزریق ژل
  • تزریق فیلر
  • تزریق چربی
  • لیزر مو های زائد
  • لاغری و زیبایی
  • لیزر پوست
  • جوان سازی پوست
  • مراقبت های پوستی
  • پاک کردن تاتو و خالکوبی
  • از بین بردن جای جوش و اسکار
  • درمان مشکلات پوست و مو و زیبایی
  • درمان مشکلات مو به کمک مزوتراپی مو و درمان ریزش مو و تقویت مو
آدرس : تهران، ونک، ملاصدرا، ابتدای شیرازی، جنب بانک کشاورزی، شماره 154، مرکز درمانی لاغری نسخه
 
شماره تماس: 02143682 
 
پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال رژیم جنرال موتورز هستید به مقاله نوشته شده غفاری مراجعه نمایید.
 

بهترین مرکز لاغری در تهران

کلینیک اکسیر شهرک غرب 

عنوان بعدی در فهرست بهترین کلینیک لاغری تهران از نظر پزشکان و مردم در این مقاله اکسیر است. این کلینیک یکی از بهترین مراکز لاغری در تهران محسوب می شود که کلیه فعالیت های زیبایی و لاغری را زیر نظر وزارت بهداشت و همچنین استاندارد های FDA انجام می دهد. 
خدمات: 
  • ماساژ
  • تزریق ژل
  • پیکرتراشی
  • لیزر پوست
  • تزریق فیلر
  • فیزیوتراپی
  • طب سوزنی
  • تزریق چربی
  • لاغری موضعی
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر رفع مو های زائد
  • مشاوره تغذیه و لاغری
  • پاک سازی و جوان سازی پوست
  • درمان مشکلات مو به کمک مزوتراپی مو و درمان ریزش مو و تقویت مو
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک(شهید نورانی)، پلاک 26، طبقه دوم غربی
 
شماره تماس: 02188361343 – 09394148945 

رژیم لوکرب همانطور که از نامش پیداست یک نوع رژیم غذایی برای کاهش وزن است که در آن مصرف کربوهیدرات به پایین ترین میزان خود می رسد برای اطلاعات بیشتر به رژیم لوکوب مراجعه نمایید.

کلینیک دکتر امامی

دکتر امامی یکی دیگر است بهترین کلینیک لاغری در تهران محسوب می شود. برخی از ویژگی های مهم این مرکز عبارتند از برخورداری از پزشکان متخصص با سابقه بالا، استفاده از ژل های تجویزی کامل گیاهی و دارو های گیاهی، امکان دریافت مشاوره رایگان، امکان پرداخت های دوره ای، بهره مندی از به روزترین تجهیزات دنیا مثل جوانسازی با لیزر و دستگاه پیشرفته است که این مرکز را به یکی از بهترین کلینیک لاغری در تهران تبدیل کرده است. 
خدمات: 
  • لاغری موضعی
  • لیزر مو های زائد
  • لیزر پوست
  • سابسیژن
  • پی آر پی
  • مزوتراپی
  • ژل فیلر
  • میکرودرم
  • تزریق ژل لب
  • لیزر کک و مک
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق بوتاکس
  • کلینیک تغذیه
  • لیفت صورت به کمک نخ
  • از بین بردن جای جوش، اسکار و زخم 
آدرس : تهران، خیابان میرداماد، میدان محسن، خیابان آزیتا، پلاک یک، واحد چهارم
 
شماره تماس: 02126412513 – 02122915226 – 09122093956 – 09199684794

بهترین کلینیک لاغری در تهران

کلینیک اندام ساج 

اگر به دنبال بهترین مرکز لاغری تهران می‌گردید و می‌خواهید به صورت تخصصی به تناسب اندام و لاغری برسید، می‌توانید سریع به کلینیک ساج بزنید. در این کلینیک به عنوان یکی از بهترین مراکز لاغری تهران کارشناسان و افراد متخصص بسیار زیادی فعالیت می‌‎کنند که می‌توانند با ارائه خدمات منحصر به فرد و به کمک مجهزترین و مناسب‌ترین دستگاه‌ها در زمینه کاهش وزن به شما کمک کند. کلیه افراد حاضر در کلینیک سعی می‌کنند تا با رفتار و برخورد محترمانه پرسنل و کادر مجربی که داراست، افراد متقاضی را در مسیر سختی که پیش رو دارند همراهی کنند تا فرایند برای‌تان آسان‌تر شود. همچنین خوب است بدانید بیشتر افرادی که به این کلینیک مراجعه کردند از نحوه درمان خود رضایت صد در صد دارند و این مورد باعث شده تا کلینیک اندام ساج به عنوان بهترین کلینیک لاغری تهران واقع در سعادت آباد شناخته شود. 
برخی از مهمترین خدمات این مرکز درمانی عبارتند از: 
  • طب ورزشی
  • درمان سلولیت
  • آنالیز وزن و چربی
  • تغذیه و رژیم درمانی
  • جراحی چاقی مفرط
  • جراحی چاقی‌های موضعی
 
آدرس: تهران، سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام، پلاک1
 
تلفن تماس: 02122115990 
بهترین کلینیک لاغری در تهران از نظر مردم-کلینیک ساج

کلینیک سعادت آباد 

کلینیک سعادت آباد یکی از خوشنام‌ترین کلینیک‌های لاغری در تهران است که از ابتدای سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را شروع کرده است. این مرکز توانسته به عنوان یک مرکز تخصصی برای انواع جراحی‌ها شناخته شود و از سال ۱۳۸۸ با همکاری چندین پزشک متخصص و فوق تخصص و با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات، مجموعه‌ای بسیار حرفه‌ای به همراه مجهزترین دستگاه‌ها ایجاد کند. یکی از مهمترین فاکتور‌هایی که یک مرکز درمانی را از سایر مراکز درمانی دیگر متفاوت می‌کند، کادر درمان است. در مرکز لاغری و جراحی پیشرفته سعادت آباد کلیه متخصصین از مهارت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند. استفاده از دانش روز و تجهیزات فوق مدرن مهمترین فاکتوری است که در این کلینیک و مرکز درمانی مورد توجه قرار گرفته است. کلیه خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هدف مجموعه ارتقا یافتن میزان سلامتی در کل جامعه می‌باشد. 
تیم پزشکی این کلینیک تخصصی جزء بهترین و معروف‌ترین افراد در داخل و خارج از کشور محسوب می‌شود. در این مرکز بیشتر از ۱۵ نفر از پزشکان که عضو هیئت‌های علمی دانشگاه‌های معتبر در سراسر ایران هستند و فعالیت دارند. برخی از مهمترین خدماتی که این مؤسسه به عنوان یکی از بهترین مراکز لاغری تهران ارائه می‌دهد عبارتند از: 
  • لیپوماتیک
  • لیفت بازو
  • لیفت بدن
  • کاشت ابرو
  • جراحی پلک
  • جراحی سینه
  • لیزر مو‌های زائد
  • جراحی زیبایی گوش
آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، مرکز جراحی محدود سعادت آباد، طبقه دوم
 
تلفن تماس: 02191007050 
 

کلینیک وندا 

به عنوان بهترین مرکز لاغری تهران با ارائه خدمات منحصربه‌فرد به مردم عزیز شهر تهران تا قدم‌های استواری در زمینه کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بردارند. در این مرکز سعی می‌شود تا هزینه بسیار کمی از بیماران گرفته شود و افراد می‌توانند برای رسیدن به اندام ایده‌آل خود از انواع ورزش‌ها و رژیم‌های غذایی خاص که در این کلینیک ارائه می‌شود استفاده کنند. هدف اصلی مجموعه جلب رضایت مردم و همچنین تلاش برای ارائه بهترین خدمات به متقاضیان می‌باشد. 
برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام راه‌های بسیار زیادی وجود دارد، از انواع رژیم‌های درمانی گرفته تا استفاده از کلینیک‌های مختلف برای دستگاه تراپی. در این بین شاید همه ما به دنبال این باشیم که بدانیم بهترین مرکز لاغری تهران کجاست؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که شاید کلینیک وندا به عنوان یکی از بهترین مراکز لاغری تهران گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند علاوه بر اینکه به هدف خود و تناسب اندام برسند، هزینه زیادی هم پرداخت نکند. 
کلینیک وندا یکی از محدود مراکز لاغری در تهران می‌باشد که ضمانت نامه تضمینی برای رسیدن شما به لاغری و تناسب اندام ارائه می‌دهد. در این کلینیک برای استفاده از روش‌های مختلف به کلیه بیماران ضمانت‌نامه کتبی ارائه می‌شود تا بدانند رسیدن به تناسب اندام و لاغری آن‌ها تضمین شده است. از این رو می‌تواند با رضایت کافی به این کلینیک مراجعه کنید و همچنین اگر از نتیجه رضایت نداشتید، هزینه به شما برگشت داده خواهد شد. به همین دلیل کلینیک وندا به عنوان بهترین کلینیک لاغری در تهران شناخته می‌شود که خدمات زیر را ارائه می‌دهند: 
  • هایتون تراپی
  • لاغری با دستگاه
  • سونا اوزن
  • همراه پک
  • باشگاه ورزشی
  • EMS
آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه زندوکیلی شرقی، پلاک 23
 
تلفن تماس: 02122142782 
 
بهترین کلینیک لاغری در تهران از نظر مردم-کلینیک وندا

کلینیک عرفان 

یکی از مراکز تخصصی در زمینه پوست، لاغری و زیبایی اندام محسوب می‌شود که با ارائه بهترین خدمات به مردم عزیز شهر تهران به عنوان یک دپارتمان تخصصی لیزر به شمار می‌رود. برای لاغری موضعی در بهترین مرکز لاغری تهران گزینه‌های بسیار متعددی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این مراکز فوق تخصصی و نام آشنا کلینیک عرفان است. اگر اغراق نکنیم شاید بزرگترین کلینیک که در حال حاضر به ارائه خدمات لاغری و درمانی می‌پردازد بیمارستان خصوصی عرفان باشد. در این مرکز از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می‌شود و مطابق با استاندارد‌های جهانی به متقاضیان سرویس ارائه می‌شود. کلینیک سال ۱۳۸۸ در شهر تهران در منطقه سعادت آباد زیر نظر دکتر مینو کلانتری شروع به فعالیت کرد. در این برگه چندین متخصص و دکتر پوست مشغول به کار هستند و از این رو می‌توان گفت کلینیک ارمغان به عنوان یکی از بهترین کلینیک لاغری در تهران و صبح می‌شود که خدمات زیر را به متقاضیان ارائه می‌کنند: 
  • لیزر مو‌های زائد
  • رفع لکه‌های تکه‌ای
  • درمان واریس با لیزر
  • جوان‌سازی پوست
  • درمان سلولیت، چاقی
  • جراحی هموروئید، فیشر
  • درمان شلی و افتادگی پوست
  • درمان اسکار آکنه، زخم‌های جراحی
آدرس: تهران، سعادت آباد، بین چهار راه سرو و میدان شهرداری، خیابان بخشایش، بیمارستان عرفان، کلینیک تخصصی پوست و مو بیمارستان عرفان
 
تلفن تماس: 02123021722 
 
اگر در بخش هایی از بدن دچار تراکم چربی اضافی و سلولیت شده اید حتماً مقاله دستگاه لاغری شاک ویو را نیز مطالعه کنید.

 

کلینیک پارادایس 

کلینیک تخصصی پارادایس به عنوان یکی از بهترین مراکز لاغری تهران در زمینه زیبایی خدمات بی‌نظیری را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد. در این کلینیک با استفاده از سیستم و ابزار‌های بسیار مدرن و دانش روز دنیا کلیه خدمات زیبایی و لاغری به متقاضیان ارائه می‌شوند. 
اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای برای رسیدن به وزن ایده‌آل خود هستید، پارادایس گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. مرکز تخصصی که با استفاده از دانش روز دنیا و به کمک تجهیزات پیشرفته به عنوان یکی از انواع بهترین مرکز لاغری تهران به حساب می‌رود. شهرت این مؤسسه لاغری است در کادر مجرب و تجهیزات روزی است که در آن استفاده می‌شود. در این مرکز سعی می‌شود تا برای جلب رضایت مردم عزیز تهران، همه پرسنل با شادابی تمام به کلیه سؤالات متقاضیان جواب بدهند. حسن رفتار کادر و تخصص این مرکز درمانی زبان‌زده است که خدمات زیر را برای کلیه متقاضیان به عنوان بهترین مرکز لاغری تهران ارائه می‌دهند: 
  • تیکسل
  • تری اکتیو
  • میکرونیدلینگ
  • ار اف فرکشنال
  • ساکشن غبغب
  • تزریق فیلر و چربی و بوتاکس
آدرس: تهران، میدان سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24متری، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 302
 
تلفن تماس: 02126763718
 
بهترین کلینیک لاغری در تهران - کلینیک پارادایس
نتیجه گیری
 
خواندید که همزمان با پیشرفت تکنولوژی و علم، روش های لاغری جدیدی به وجود آمده اند که هدفشان از بین بردن بافت چربی در بدن و تبدیل آن ها به مولکول هایی است که در بدن وظیفه سوخت و ساز را دارا هستند. در حال حاضر می توانید اندامی زیبا و فاقد چربی داشته باشید. از اینکه تا انتهای مقاله بهترین کلینیک لاغری در تهران همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله گفته شد برای شما مفید بوده باشد. 
 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (10 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه