جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2022

دستگاه لاغری وسیله ای است که به کمک اشعه درمانی و الکتروتراپی باعث از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن می شود. این پرتو ها عضلات شما را تحریک کرده و با این کار باعث کاهش سلولیت ها و چربی ها در بدن می شود. جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2022
در این مقاله قرار است به سراغ جدیدترین دستگاه لاغری 2022 برویم و با معرفی تکنولوژی های جدید، راهی پیش روی شما برای رسیدن به هدف تان بگذاریم. پس از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

انواع جدیدترین دستگاه لاغری ۲۰۲۲ 

برخی از مهم ترین دستگاه های لاغری که باعث کاهش وزن و رسیدن به لاغری می شوند مبتنی بر علوم و تکنولوژی های جدیدی هستند که توسط کارشناسان بررسی شده و سپس وارد بازار می شود. دستگاه لاغری با ساده کردن جریان هایی از خود که در اثر برخورد با بدن اتفاق می افتد باعث منقبض شدن ماهیچه ها و عضلات بدن می شود. این فرایند باعث می شود تا ماهیچه ها و عضلات، چربی های اطراف خود را برای تأمین انرژی بسوزانند. بنابراین استفاده از جدیدترین روش لاغری با دستگاه در کلینیک های مختلف این امکان را برای شما مهیا خواهد کرد تا زودتر به نتیجه مورد نظر برسید. برخی از تکنولوژی جدید ترین دستگاه لاغری که می توانید از آن ها استفاده کنید عبارتند از:
  • برخی از این دستگاه ها دارای صفحه ویبره مخصوصی می باشد که با استفاده کردن از اشعه های مخصوص به سرعت وزن بدن را کاهش خواهد داد. در صورت لرزشی که به بدن وارد می کند باعث از بین رفتن چربی های توده ای در بدن، افزایش توان عضلانی، گردش خون، قدرت بدنی، افزایش تراکم پوست و تقویت کل بدن خواهد شدو به کاهش وزن و سلولیت بدن شما کمک خواهد کرد و امکان رسیدن به لاغری را برای شما ایجاد می کند. این مسأله در نهایت منجر خواهد شد که تخته ویبره برای تقویت عضلات، بهبود گردش خون، کاهش سطح استرس و تمرینات ورزشی بسیار مناسب باشد. تنها نیاز است که روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از این دستگاه استفاده کنید و پس از مدت کوتاهی نتایج شگفت انگیز حاصل شده را مشاهده کنید. 
  • از دیگر مزایای این نوع دستگاه لاغری و تناسب اندام می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. این دستگاه بسیار باریک و جمع و جور بوده و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد در هر فضایی قرار خواهد گرفت. 
  • یکی دیگر از جدیدترین دستگاه لاغری ۲۰۲۲ که برای رسیدن به تناسب اندام توصیه می شود دستگاه لاغری است که به کمک روش های مختلف باعث از بین بردن توده های چربی موضعی در بدن خواهد شد، این دستگاه با ساده کردن فرکانس رادیویی از خود که دارای گرمای مخصوصی برای سوختن چربی ها می باشد از سطح پوست عبور کرده و بدون آسیب رساندن به آن باعث از بین رفتن چربی ها و رفع سلولیت با دستگاه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید: در این مطلب به معرفی دستگاه بادی جت برای لاغری پرداختیم. 

انواع دستگاه لاغری 2022 ایران

  • یکی دیگر از عملکرد هایی که این دستگاه به همراه دارد استفاده از تراپی نور ال ای دی قرمز است. از این رو می تواند چین و چروک های روی پوست را حذف کند و از سوختن چربی ها کمی فراتر برود. از دیگر عملکرد های مفید آن می توان به سیستمی اشاره کرد که با ویبره کار خواهد کرد و از انباشت چربی ها در بدن جلوگیری می کند و باعث تجزیه سلولیت ها خواهد شد. یکی دیگر از عملکرده های دستگاه لاغری کر بیوتی، عملکرد EMS نام دارد که باعث می شود تا چربی های شل شده و افتادگی های دور بازو و کمر از بین برود و نقش مؤثری در از بین بردن شل شدن پوست ایفا کند. همچنین این دستگاه ضد آب است و می توانید در زمان دوش گرفتن یا استحمام از آن استفاده کنید و هیچگونه نگرانی در این رابطه نداشته باشید.
  • یکی از جدیدترین دستگاه لاغری 2022 که به عنوان یک روش عالی برای رسیدن به تناسب اندام محسوب می شود و دارای یک ماساژور لاغری مادون قرمز در بازار است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه به کمک نور مادون قرمز و یک نور نامریی که دارد به بافت ها و سلول های بدن گرما می دهد و منجر به لاغری و کاهش وزن در فرد خواهد شد. همچنین این دستگاه به عنوان یک ماساژور واقعی عمل خواهد کرد که باعث افزایش گردش خون در یک منطقه خاص می شود. در نتیجه بافت و سلول ها اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز خود را به خوبی از با این روش دریافت خواهند کرد. سرانجام رسوبات چربی توسط خود بدن از بین  می روند و تجزیه می شوند. درد در ناحیه های مختلف بدن نیز به خاطر گردش خونی که توسط دستگاه به وجود می آید تسکین خواهد یافت. 
همچنین بهتر است این دستگاه را با کلمه یا ژل به مدت سه یا چهار بار در هفته استفاده کنید تا در کنار یک رژیم غذایی مناسب و ورزش به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسید. 
به دنبال راهی برای رفع نفخ شکم میگردید میتوانیدبا خواندن مقاله درمان نفخ شکم به را های اصولی این مشکل بپردازید.
  • در فهرست جدیدترین دستگاه لاغری ۲۰۲۲ باید حتماً به دستگاهی خاص، نیز اشاره کنیم. این دستگاه تجربه ورزش آسان را برای هر کاربری که به دنبال رسیدن به تناسب اندام است شبیه سازی می کند. این دستگاه می تواند با ورزش های ساده و آسانی که برای شما به ارمغان می آورد نتایج سریعی را در لاغری برایتان نمایان کند. اگر هدف شما این باشد که به تناسب اندام و لاغری برسید و چه دوست داشته باشید که انعطاف پذیری بدن خود را بهبود ببخشید یا به عضله سازی بدن تان کمک کنید، می توانید از این صفحه ارتعاشی فوق العاده فشرده استفاده کنید و در جهت نیل به اهداف خود روزانه از آن کمک بگیرید. البته اگر دیابت یا بیماری های مفصلی یا قلبی دارید بهتر از پیش از استفاده از هرگونه دستگاه لاغری ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. 

در مقاله اشتباهات در لاغری که افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند، 10 نکته آورده شده است. با ما همراه باشید در مقاله اشتباه در لاغری تا شما این اشتباهات را انجام ندهید.

جدیدترین روش لاغری با دستگاه

برخی از مزایای مهم این دستگاه لاغری عبارتند از: 
  • ۹۵ درصد از فیلم های عضلانی شما تنها با ۳۰ درصد تمرین از بین خواهد رفت 
  • باعث افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن می شود 
  • انعطاف پذیری بدن را بالا خواهد برد 
  • عملکرد عصبی عضلانی متقاضی را حفظ و تقویت خواهد کرد 
  • به گردش خون کمک خواهد کرد 
  • منجر به کاهش درد در بدن می شود 
  • تراکم مواد معدنی استخوان را بهبود خواهد بخشید 
  • هورمون های بدن و تولید آن ها را تنظیم خواهد کرد 
  • فشار بر روی مفاصل را از بین می برد 
آیا قرص ونوستات برای لاغری را میشناسد و درباره آن اطلاعات کافی دارید ؟ پیشنهاد میشود برای دریافت اطلاعات به مقاله قرص ونوستات چیست مراجعه نمایید.
 
تکنولوژی جدید ترین دستگاه لاغری

مزایای استفاده از جدیدترین دستگاه لاغری 2020

استفاده از دستگاه های لاغری مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتند از: 
  • کاهش چربی
  • کاهش سایز
  • افزایش تراکم پوست
  • تغییر شکل بدن
  • کاهش احتباس آب
  • لیفت صورت
  • لیفت سینه 
نکته مهم: بسیاری از افراد تصور غلطی دارند که ممکن است اثرات دستگاه های لاغری بلند مدت باشد. البته این موضوع درست است که چربی های سوزانده شده توسط دستگاه لاغری دیگر باز نخواهد گشت؛ اما این امکان وجود دارد که همیشه چربی های جدیدی جایگزین چربی های قبلی شود. بنابراین حتماً باید آغوش خود را برای یک سبک زندگی سالم باز کنید و با استفاده از برنامه غذایی و رژیم های متنوع جلوی انباشت چربی در بدن را بگیرید. همچنین فعالیت های ورزشی به شما کمک خواهد کرد تا از شر چربی های اضافی در بدن خلاص شوید. 
تمام این دستگاه های نامبرده شده دارای مصرف خانگی هستند و می توانید برای رسیدن به تناسب اندام و راحت شدن از شر چربی های موضعی در بدن از آن ها استفاده کنید. خانم ها و آقایان در سنین مختلف می توانند برای رسیدن به تناسب اندام از دستگاه های لاغری فوق استفاده کنند و از شر سلولیت، پفک و سموم خلاص شوند. همچنین باید بدانید که این دستگاه بدون درد هستند و اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد. 
 
برای اینکه بدانید چه نکاتی را باید در رژیم لاغری رعایت کنید که در بهترین زمان ممکن لاغر شوید به مقاله رژیم لاغری سریع مراجعه نمایید.
 
جدیدترین دستگاه لاغری

پیشگیری از چاقی پیش از استفاده از دستگاه لاغری

بسیاری از راه های جلوگیری از چاقی موضعی و نکات پیشگیری از چاقی برای کاهش یا حفظ وزن سالم و تناسب اندام هستند. نکته اصلی این است که برخورداری از یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی بیشتر می تواند به پیشگیری از چاقی کمک کند. 
  • چربی «بد» کمتر و چربی «خوب» بیشتر مصرف کنید
برخلاف تصوری که در دهه 90 در مورد رژیم غذایی کم چرب وجود داشت، باید بدانید که همه چربی ها بد نیستند. مطالعه ATrusted Source در سال 2017 منبع اعتماد منتشر شده در مجله تغذیه نشان داد که مصرف چربی های رژیمی سالم، مانند چربی های غیراشباع، می تواند سطح کلسترول را بهبود بخشد و خطر چاقی را کاهش دهد. 
  • کمتر غذا های فرآوری شده و شیرین مصرف کنید
بر اساس یک مطالعه در سال 2016 که از منبع معتبر منتشر شده و در مجله آمریکایی تغذیه بالینی چاپ شده، مصرف غذا های فرآوری شده و فوق فرآوری شده با خطر بیشتر چاقی مرتبط هستند. بسیاری از غذا های فرآوری شده سرشار از چربی، نمک و قند هستند که می تواند پرخوری را تشویق کنند. 
  • وعده های بیشتری از سبزیجات و میوه ها بخورید
توصیه برای مصرف روزانه میوه و سبزیجات پنج تا نه وعده در روز برای بزرگسالان شده است. پر کردن بشقاب خود با سبزیجات و میوه می تواند به حفظ کالری معقول و کاهش خطر پرخوری کمک کند. 
  • مقدار زیادی فیبر رژیمی بخورید
مطالعات همچنان نشان می دهد که فیبر غذایی در حفظ وزن نقش دارد. یک کارآزمایی در سال 2012 نشان داد افرادی که سه بار در روز به مدت 12 هفته مکمل فیبر کمپلکس مصرف کردند تا 5 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند. 
  • روی خوردن غذا هایی با شاخص گلیسمی پایین تمرکز کنید
شاخص گلیسمی GI)) مقیاسی است که برای اندازه گیری سرعت افزایش قند خون یک ماده غذایی استفاده می شود. تمرکز بر غذا های با GI پایین می تواند به حفظ سطح قند خون کمک کند. همچنین ثابت نگه داشتن سطح گلوکز خون می تواند به مدیریت وزن کمک کند. 
 
اگر به دنبال این هستید که بدانید شاخص توده بدنی چیست؟ و چگونه اندازه گیری میشود، مقاله نوشته شده ما با عنوان bmi بدن چیست را دنبال کنید.
 
  • خانواده را در سفر خود مشارکت دهید
حمایت اجتماعی فقط برای کودکان و نوجوانان نیست، برای بزرگسالان نیز مهم است که احساس حمایت کنند. چه آشپزی با خانواده یا پیاده روی با دوستان، مشارکت دادن افراد می تواند به تشویق یک سبک زندگی سالم کمک کند. 
  • به فعالیت های هوازی منظم بپردازید
گنجاندن فعالیت بدنی منظم در برنامه شما برای حفظ یا کاهش وزن، از جمله فواید دیگر جلوگیری از چاقی موضعی است. منبع ارزنده CDCTrusted 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط یا 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید در هفته را توصیه می کند. 
  • یک برنامه تمرینی با وزنه را در برنامه خود بگنجانید. 
تمرین با وزنه به اندازه فعالیت هوازی برای حفظ وزن اهمیت دارد. علاوه بر فعالیت هوازی هفتگی، WHO تمرینات با وزنه را توصیه می کند که تمام عضلات اصلی شما را حداقل دو بار در هفته درگیر می کند. 
  • روی کاهش استرس روزانه تمرکز کنید
استرس می تواند تأثیرات زیادی بر جسم و روان داشته باشد. مطالعه ای در سال 2012 نشان می دهد که استرس ممکن است باعث واکنش مغزی گردد که الگو های غذایی را تغییر داده و منجر به هوس خوردن غذا های پرکالری شود. خوردن بیش از حد غذا های پر کالری می تواند در ایجاد چاقی نقش داشته باشد. 

پیشنهاد میکنیم برای دیدن بهترین کلینیک های لاغری در شمال تهران به همراه ویژگی های آن کلینیک ها به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 
تکنولوژی دستگاه لاغری

چرا پیشگیری از چاقی موضعی اهمیت دارد؟ 

پیشگیری از چاقی نقش مهمی در سلامتی دارد. چاقی با لیست طولانی از بیماری های مزمن مرتبط است که درمان بسیاری از آن ها با گذشت زمان دشوارتر می شود. این شرایط عبارتند از: 
  • سندرم متابولیک
  • دیابت نوع 2
  • فشار خون بالا
  • تری گلیسیرید بالا و کلسترول "خوب" پایین
  • بیماری قلبی
  • سکته
  • آپنه خواب
  • بیماری کیسه صفرا
  • مسائل مربوط به سلامت جنسی
  • بیماری کبد چرب غیر الکلی
  • آرتروز
  • شرایط سلامت روان
با تمرکز بر پیشگیری از چاقی موضعی و تغییر سبک زندگی، ممکن است بتوان از پیشرفت این بیماری ها جلوگیری یا از آن دوری کرد.

برای این که درباره کبد چرب بیشتر بدانید میتوانید به مقاله برای کبد چرب چی بخوریم  مراجعه نمایید.

جدیدترین دستگاه لاغری 2022

نتیجه گیری 
جدیدترین دستگاه لاغری 2022 بر روی چربی ها و عضلات بدن تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و منجر به سم زدایی و رسیدن به تناسب اندام می شوند. البته همانطور که گفته شد برای راحت شدن از شر سلولیت های اضافی بدن و سموم، باید حتماً برنامه غذایی مناسب و ورزش را هم در کنار استفاده از دستگاه های لاغری در برنامه روزانه خود قرار دهید تا در طولانی مدت است بتوانید از زیبایی بدن خود لذت ببرید و هرگز به حالت قبلی برنگردید. از اینکه تنهایی مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قرار دادیم و امیدوارم نکاتی که در این مقاله گفته شد برای شما مفید بوده باشد. 
 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (10 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه