لاغری سریع با دستگاه لاغری اوندا با ماندگاری بالا

بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که از چاقی و اضافه وزن زیاد رنج می‌برند، مایلند با استفاده از رژیم غذایی و یا دستگاه‌های لاغری مختلفی که وجود دارد اقدام به کم کردن وزن خود نمایند. دستگاه لاغری اوندا که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم یکی از محصولاتی است که برای این منظور تولید شده و جهت لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی بارز این دستگاه آن است که تأثیر بسیار زیادی بر کاهش چربی‌ها و از بین بردن سلولیت‌ها خواهد داشت. لاغری سریع با دستگاه لاغری اوندا با ماندگاری بالا

دستگاه لاغری اوندا چیست و چه کاربردی دارد؟ 

دستگاه اوندا ONDA، را می‌توان یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاغری، کاهش وزن و سایز در دنیا دانست که اخیراً به بازار آمده و افراد چاق می‌توانند با استفاده از آن بدون آن که نیاز باشد دست به عمل‌های جراحی موضعی و مختلفی بزنند، وزن خود را کاهش دهند. قابلیت لاغری با دستگاه اوندا در این است که روشی کاملاً غیر تهاجمی را طی کرده و در این فرآیند ضمن از بین بردن چربی‌های زائد کمک می‌کند تا کلاژن‌سازی نیز صورت گیرد.
 
این محصول ساخت شرکت دکا ایتالیا بوده و به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری در سال 2021 شناخته شده است. بنابراین چنانچه نگران این موضوع هستید که پس از استفاده از این دستگاه دچار افتادگی پوست شوید، این نوید را به شما می‌دهیم که دستگاه لاغری اوندا توانسته تا حد بسیار زیادی از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آورد و کمک کند تا پوست شما سفت شده و از شل شدن آن جلوگیری گردد. 
 

عملکرد دستگاه لاغری ONDA چگونه است؟ 

دستگاه لاغری اوندا یکی از جدیدترین روش لاغری با دستگاه است که به دستگاه کانتورینگ بدن شهرت دارد قادر است با استفاده از امواج خنک coolwaves سبب درمان چاقی، کاهش چربی‌های موضعی و رفع سلولیت شود. مضاف بر این همان طور که پیشتر اشاره کردیم این دستگاه با خاصیت کلاژن‌سازی که دارد کمک می‌کند تا از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری شود. ویژگی لاغری با دستگاه اوندا در این است که با تکیه بر انرژی مایکروویو می‌تواند به کاهش چربی و سلولیت کمک کرده و همان طور که گفتیم سبب سفت شدن پوست در نواحی مختلف بدن شود.
 
ذکر این نکته نیز لازم است که این دستگاه بیشتر مناسب برای افرادی است که مایلند اقدام به لاغر کردن موضعی بخش‌هایی از بدن خود نمایند.ماده‌ای که توسط این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد به عمق غشای سلولی نفوذ می‌کند. به همین جهت است که سلولیت‌ها و چربی‌هایی که زیر لایه اولیه پوست قرار دارند در مدت زمان کمی از بین خواهند رفت. در یک نگاه کلی به عملکرد این دستگاه می‌توان فرآیند لاغری توسط آن را در مراحل زیر خلاصه کرد. 
 
چربی‌ها با استفاده از روش متابولیزم لیپولیز از بین ‌می‌روند. 
ماده فوق کمک می‌کند تا لوبول‌های چربی اطراف بافت همبند تحریک شده و سلولیت‌ها از بین بروند. 
همچنین موادی که توسط این دستگاه استفاده می‌شود، فیبر‌های کلاژن در درم را منقبض کرده و به تولید کلاژن جدید و سفت و مقاوم شدن پوست کمک می‌کند. 
 
لاغری با دستگاه اوندا

کول ویو Coolwaves چیست و چه کاربردی دارد؟ 

در قسمت قبل به استفاده از امواج خنک coolwaves برای لاغری اشاره کردیم. این امواج در واقع جریان‌های الکترومغناطیسی با فرکانس بالا (2.45 گیگاهرتز) به شمار می‌آیند که می‌توانند به طور انتخابی سلول‌های چربی مناطق مختلف بدن را تحت تأثیر قرار دهند. ویژگی این قابلیت آن است که می‌تواند لایه‌های بافت چربی زیرپوستی را به مرور و در طی چند جلسه درمان از بین ببرد.
 
بنابراین اگر هدف شما از لاغری، لاغر شدن تمامی قسمت‌های بدن نیست و دارای چاقی موضعی هستید و مایلید تنها قسمت‌های خاصی از بدن خود را هدف قرار دهید، دستگاه لاغری کانتورینگ اوندا بسیار مناسب شما خواهد بود. مهمترین ویژگی و عملکرد دستگاه لاغری اوندا در این است که برخلاف انرژی فرکانس رادیویی که عمدتاً نزدیک به سطح پوست باقی می‌ماند، قابلیت کول ویو آن کمک می‌کند تا امواج الکترومغناطیس بتوانند خود را به هایپردرم یعنی جایی که سلول‌های چربی در آن قرار دارند برساند تا درمان به طور کامل‌تری انجام پذیرد. اگر بخواهیم انرژیِ درمانی که از این دستگاه ساطع می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت 80 درصد انرژی Coolwaves می‌تواند روی سلول‌های چربی تأثیر گذاشته و 20 درصد دیگر توسط لایه‌های اپیدرمی و پوستی جذب شود. 
 

دستگاه لاغری اوندا برای لاغر کردن چه قسمت‌ هایی مناسب است؟ 

اگر چربی‌های بدن شما بیشتر در نواحی شکم، پهلو، ران و باسن و همچنین نواحی پشت بازو‌ها قرار دارد، لازم است بدانید که این چربی‌ها مقاومت بیشتری در برابر لاغر شدن از خود نشان می‌دهند، اما این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از آن می‌توان تأثیر عمیقی بر روی این قسمت‌ها گذاشت. همچنین فرآیند لاغری سریع با دستگاه اوندا به افرادی که به دنبال لاغری صورت در نواحی  گردن و چانه و غبغب خود دارای چربی هستند کمک می‌کند تا در کمترین زمان بتوانند به از بین بردن آن‌ها کمک نمایند.
 
مضاف بر این، نواحی مختلفی از بدن مانند پشت ران‌ها هستند که امکان تبدیل چربی‌ها به سلولیت در آن زیاد است. دستگاه اوندا، انتخابی عالی برای از بین بردن سلولیت این مناطق به شمار می‌آید. ممکن است با خواندن مطلب فوق این پرسش برای شما ایجاد شود که لاغری با دستگاه اوندا تا چه مدت ماندگاری دارد و آیا ممکن است چربی‌های مناطق لاغر شده دوباره بازگشت داشته باشند؟
 
در پاسخ به این سؤالات باید افزود انتظار ماندگاری هر یک از روش‌های لاغری، به سبک زتدگی فرد بستگی دارد. طبیعی است که پس از لاغر شدن با استفاده از یک دستگاه، رژیم غذایی خاص، استفاده از عمل‌های جراحی و ... نیاز است تا شما از سبک زندگی قبلی خود بسیار فاصله گرفته و رژیم غذایی مناسبی را در پیش گرفته و ورزش کردن را در برنامه روزانه خود بگنجانید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که چربی‌ها دیگر باز نخواهند گشت. 

لاغری سریع با دستگاه اوندا

لاغری سریع با دستگاه اوندا چه مزایایی دارد؟ 

همان طور که می‌دانید برخی از دستگاه‌ها و روش‌هایی که برای لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند ضمن داشتن مزایا، معایبی هم داشته باشند. اما ویژگی دستگاه لاغری اوندا در این است که تاکنون معایبی برای آن ذکر نشده مگر آن که پزشک مهارت استفاده از این دستگاه را نداشته و یا کلینیک فوق از دستگاه نامعتبری استفاده نماید. اما از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
 
  • قسمت‌های مختلف بدن را به صورت موضعی لاغر کرده و سبب سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدن آن‌ها می‌شود
  • جدیدترین دستگاه لاغری است که در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • از روشی غیر تهاجمی برای لاغر شدن بدن و دفع چربی‌ها استفاده می‌کند
  • در فرآیند لاغری از امواج مایکروویو به نام کول ویو که کنترل شده هستند استفاده می‌کند
  • در استفاده از دستگاه لاغری اوندا نیازی به هیچ برش و بخیه‌ای وجود ندارد
  • امواج این دستگاه به لایه‌های عمیق چربی نفوذ کرده و روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد
  • آسیبی به بافت اطراف موضع و سایر اجزای بدن نمی‌رساند
  • دارای دو عدد هندپیس هوشمند است که هر یک از آن‌ها برای لاغر کردن قسمت‌های خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • نیازی به مراجعه به دفعات زیاد نبوده و نتیجه‌گیری پس از چند جلسه محدود نشان داده می‌شود. 
  • فرآیند درمانی بدون درد بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت نخواهد بود
  • دستگاه لاغری اوندا از تائیدیه FDA برخوردار است
  • مانع از افتادگی و شل شدگی پوست می‌شود
  • به کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند
  • درمان قطعی سلولیت است.

قبل و پس از استفاده از دستگاه لاغری سریع اوندا چه باید کرد؟ 

هنگامی که به کلینیک‌های تخصصی جهت استفاده از دستگاه لاغری اوندا مراجعه می‌کنید، متخصصان به شما می‌گویند که لازم است قبل و بعد از اقدام به استفاده، یک سری موارد را رعایت نمایید. در ادامه ما به این موارد اشاره خواهیم کرد. 
 
اقداماتی که پیش از اوندا باید انجام دهید: 
  • ابتدا لازم است ناحیه مورد نظر شیو شود
  • ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار گیرد می‌بایست تمیز بوده و هیچ نوع کرم و لوسیونی مورد استفاده قرار نگرفته باشد
  • چنانچه داروی خاصی استفاده می‌کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید ضروری است که قبل از استفاده از دستگاه یک هفته فعالیت بدنی پر تحرکی نداشته باشید
  • مراقبت‌های پس از اوندا شامل چه مواردی می‌شود: 
  • یک هفته پس از درمان نباید هیچ فعالیت شدید بدنی داشته باشید. 
  • دارو‌ها و دستورالعملی که پزشک به شما می‌دهد را به درستی استفاده کنید
  • برای دفع بهتر چربی‌ها لازم است که آب زیادی بنوشید
  • اقدام به خوردن غذا‌های چرب نکنید

 

کلام آخر
در انتها لازم است به این موضوع اشاره کنیم که برای درمان با دستگاه لاغری سریع اوندا بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با در نظر گرفتن چربی‌های بدن شما بتواند تعداد جلساتی که برای درمان نیاز دارید را تخمین بزند. اما برای رسیدن به نتایج طولانی مدت حداقل 4 جلسه کافی خواهد بود. نکته دیگر این است که اگر قصد کاهش چربی موضعی دارید، لازم است هر 4 هفته یکبار تحت درمان قرار گیرید. چنانچه نیاز به درمان سلولیت‌ بدن (Body cellulite treatment) خود دارید متخصصان 3 تا 4 هفته یکبار را برای از بین بردن سلولیت‌ها توصیه می‌کنند. 
 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
4 از 5 (13 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه