لیست بهترین کلینیک لاغری شیراز + آدرس و تلفن

در سال‌های اخیر مراکز استان‌های کشور شاهد تأسیس و راه‌اندازی کلینیک‌های لاغری هستند. این مجموعه‌ها با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی باتجربه و متخصص خدمات مختلفی را افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن ارائه می‌کنند. لاغری موضعی یکی از متداول‌ترین روش‌های درمان چاقی است، که در کلینیک لاغری شیراز با جدیدترین متدهای دنیا انجام می‌شود.  لیست بهترین کلینیک لاغری شیراز + آدرس و تلفن

 تا ضمن کاهش وزن سریع، افراد به وزن ایده‌آل و دلخواهشان برسند. با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان استفاده از این روش، در ادامه قصد داریم به تشریح و بررسی روش‌ های لاغری موضعی در بهترین کلینیک لاغری شیراز بپردازیم.

بهترین کلینیک لاغری شیراز چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به اینکه کلینیک‌های متعددی در زمینه لاغری در شهر شیراز فعالیت می‌کنند، انتخاب بهترین کلینیک کار چندان آسانی نیست و قبل از هر چیز باید یک‌سری اصول و نکات را مدنظر قرار داد. در واقع این مسائل مربوط به میزان تجربه، تخصص و نحوه ارائه خدمات دارد. بدین ترتیب اصلی‌ترین و مهمترین ویژگی‌های بهترین کلینیک لاغری شیراز به شرح زیر عبارت است از:

بهترین کلینیک لاغری شیراز

شما می توانید با مرجعه به سایت غفاری دایت و عضویت در این سایت از پکیج های آنلاین این مجموعه استفاده کنید. 

برخورداری از یک محیط مناسب

از آنجایی‌که روزانه مراجعین زیادی به کلینیک های لاغری در شیراز مراجعه می‌کنند، یک کلینیک تخصصی باید یک فضای مناسب با تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم سرمایشی، گرمایشی، آبخوری، صندلی به تعداد کافی، سیستم رزرو نوبت و نوبت‌دهی منظم و غیره برخوردار باشد. تا بیماران در یک فضای آرام و مناسب بتوانند از خدمات موجود استفاده کنند. در این رابطه بسیاری از مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های زیبایی عدم برخورداری از مکان و امکانات مناسب را به‌عنوان عامل اصلی نارضایتی خود معرفی کرده‌اند.

* استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته با جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا

همان‌طور که مستحضر هستید، کیفیت تجهیزات و امکانات تا حد زیادی موجب بهبود عملکرد و کارایی کلینیک لاغری شیراز و سایر شهرهای کشور می‌شود. پس قبل از انتخاب و مراجعه به کلینیک لاغری شیراز حتماً تجهیزات و امکانات موجود را بررسی نموده و پس از کسب اطمینان در این زمینه از خدمات آنها استفاده کنید. البته باید گفت که در بهترین کلینیک‌های لاغری شیراز جدیدترین دستگاه‌ها و امکانات وجود دارد. به گونه‌ای که شاهد ارائه بهترین خدمات در زمینه لاغری و کاهش وزن سریع هستیم.

* برخورداری از نیروی انسانی باتجربه و متخصص

بدون شک استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند بدون در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد تأثیر چندانی نخواهد داشت. به همین جهت برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری شیراز باید به میزان تجربه و تخصص پرسنل توجه داشته باشید و متناسب با آن کلینیک موردنظرتان را انتخاب کنید. البته خوشبختانه در شیراز اکثر کلینیک‌های لاغری سعی نموده‌اند تا نیروی انسانی باتجربه و دارای تخصص کافی را جذب کنند. تا ضمن جلب اعتماد مراجعه‌کنندگان، بهترین خدمات را در راستای کاهش وزن و تناسب اندام به آنها ارائه دهند.

* پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی به سؤلات مراجعه‌کنندگان

قبل از شروع مراحل درمان چاقی و کاهش وزن و همچنین در طول دوره درمان ممکن است یک‌سری سؤال و ابهام برای افراد به‌وجود بیاید. از این‌رو کلینیک‌های لاغری باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز و سؤالات آنها باشند. علاوه بر این در دو دهه اخیر با الکترونیکی و اینترنتی شدن بسیاری از خدمات، رزرو نوبت و پرداخت هزینه آن به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. که دستیابی به این مهم نیازمند داشتن یک سایت به‌روز با پشتیبانی شبانه‌روزی است.

برای آشنایی با غذاهای کم کالری پیشنهاد میشود به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

در مقاله اشتباهات در لاغری که افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند، 10 نکته آورده شده است. با ما همراه باشید در مقاله اشتباه در لاغری تا شما این اشتباهات را انجام ندهید.

بهترین کلینیک لاغری شیراز کدامند؟

با توجه به تحقیقات به‌عمل آمده و همچنین نظر بسیاری از مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های لاغری در شیراز، به یک جمع‌بندی کلی درخصوص بهترین کلینیک لاغری شیراز و خدمات آنها دست یافتیم. که به شرح زیر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. اما همواره به یاد داشته باشید که تصمیم‌گیری درخصوص بهترین کلینیک و مراجعه به مراکز لاغری به عهده شماست.

- کلینیک لاغری سمر

کلینیک تخصصی درمان چاقی و کاهش وزن سمر با بیش از 5 سال تجربه و در اختیار داشتن تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی متخصص خدمات متنوعی را در راستای کاهش وزن و درمان اختلالات ناشی از چاقی به بیماران ارائه می‌کند. جهت بهره‌مندی از خدمات و امکانات این مجموعه می‌توانید به آدرس: شیراز، خیابان قدوسی غربی، نرسیده به بلوار همت، ساختمان ملک، طبقه چهارم مراجعه نمایید. جهت برقراری ارتباط و رزرو نوبت نیز با شماره تلفن 071391009092 تماس بگیرید.

- کلینیک تخصصی لاغری و کاهش وزن ماه

یکی از بهترین کلینیک لاغری شیراز با نام ماه در شمال شهر به آدرس: معالی آباد، حدفاصل خیابان خلبانان و دوستان، مجتمع تجاری اهورا، طبقه چهارم، واحد 44 واقع شده است. این مجموعه نیز یکی از تخصصی‌ترین و باتجربه‌ترین مراکز در شیراز می‌باشد و تا به امروز نیز خدمات متعددی را به افراد مبتلا به اختلالات چاقی و اضافه وزن مفرط ارائه کرده است. در صورتی‌که به دنبال بهترین کلینیک لاغری شیراز هستید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون با برقراری تماس از طریق شماره‌های 07136341677 و 07136341678 نوبت رزرو کنید.

- کلینیک زیبایی و لاغری هانیل (با مدیریت دکتر سیده زهرا طباطبایی)

سرکارخانم دکتر سیده زهرا طباطبایی با راه‌اندازی کلینیک زیبایی و لاغری هانیل خدمات متنوعی را درخصوص محافظت از پوست، مو، صورت و همچنین کاهش وزن به بیماران ارائه می‌دهد. این مجموعه تخصصی نیز با چندین سال تجربه و سابقه درخشان هم اکنون دو شعبه فعال در شهر شیراز دارد.

مطب اول: شیراز، خیابان زند، حد فاصل صورتگر و پوستچی، روبروی دانشکده علوم پزشکی، ساختمان البرز، طبقه دوم.

مطب دوم: شیراز، خیابان قصر دشت، نرسیده به عفیف‌آباد، روبروی داروخانه دکتر مصلی نژاد، طبقه فوقانی بانک کشاورزی.

شماره تماس جهت برقراری تماس و رزرو نوبت: 07132333660 – 09366926753

- مرکز زیبایی و لاغری ترنم

مرکز تخصصی زیبایی و لاغری ترنم با بیش از پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات مراقبت پوست، مو، صورت و تناسب اندام فعالیت دارد. این مجموعه ضمن بهره‌مندی از تجهیزات بروز و تکنولوژی‌های روز دنیا با ارائه رژیم درمانی مؤثر و عمل جراحی موجب کاهش وزن و لاغری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود. بنابراین اگر تاکنون موفق به یافتن بهترین کلینیک لاغری شیراز نشده‌اید، توصیه می‌کنیم حتماً به این مرکز زیبایی و لاغری مراجعه نمایید.

آدرس: شیراز، خیابان همت جنوبی، حدفاصل کوچه 4 الف و 6، ساختمان پارس، طبقه اول، واحد سه.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت: 09164943237 – 09174003594

برای درمان سریع گلو درد چی خوبه؟ برای پاسخ به این سوال میتوانید به مقاله نوشته شده غفاری با عنوان درمان گلو درد مراجعه نمایید.

اگر درباره رژیم غارنشینی اطلاعاتی ندارید و میخواهید با این رژیم آشنا شوید به مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم پالئو مراجعه نمایید.

انواع روش‌های لاغری موضعی در کلینیک لاغری شیراز

به‌طور کلی روش‌های درمان چاقی و کاهش وزن به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند. در واقع هر کدام از این روش‌ها به نوعی بافت‌ها و چربی‌های موضعی را از بین می‌برند و بدین نحو شاهد کاهش وزن و تناسب اندام خواهیم بود. در ادامه دو روش اصلی لاغری موضعی به شرح زیر است:

1- در روش اول صرفاً کاهش اندازه سلول‌های چربی بدون تغییر تعداد سلول‌ها مدنظر قرار می‌گیرد. بدین صورت که با ارائه ورزش‌های مختلف، رژیم‌های غذایی و عمل جراحی وزن افراد کاهش یافته و به حد مطلوب می‌رسد. البته در عمل جراحی برای کاهش حجم معده از بالون، حلقه، عمل اسلیو، بای‌پس معده و کاهش طول روده‌ها استفاده می‌شود.

2- در روش دوم تمامی فرآیندها با هدف کاهش تعداد سلول‌های چربی انجام می‌گردد. به همین جهت از عمل جراحی لیپوساکشن، لیپولیز، لیزر لیپولیز و غیره برای از بین بردن سلول‌های چربی و در نتیجه کاهش وزن و تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر نیز شاهد استفاده از این روش به‌طور گسترده هستیم و اغلب بیماران و مراجعین به کلینیک لاغری شیراز به جای کاهش حجم معده، از بین بردن سلول‌های چربی به‌وسیله عمل جراحی را انتخاب می‌کنند.

لاغری موضعی با دستگاه لیپولیز

دستگاه لیپولیز یکی از تجهیزات کارآمد و بروز برای از بین بردن سلول‌های چربی و لاغری است. به همین دلیل در بسیاری از مراکز تخصصی و کلینیک لاغری شیراز از دستگاه لیپولیز برای درمان بیماران استفاده می‌کنند. نحوه عملکرد دستگاه لیپولیز بدین صورت است که امواج لیزر یا لیپولیزاینفراسونیک با شدتی بین 20 تا20 هزار هرتز به سلول‌های چربی تابانده می‌شود. پس از آن با تخریب سلول‌ها و بافت‌های چربی، کاهش وزن و تناسب اندام به‌وجود می‌آید. شایان ذکر است که این امواج زیرصوت یا فراصوت هستند و هنگام استفاده از دستگاه، نه تنها بیمار هیچگونه صدای نمی‌شنود، بلکه عمل لاغری موضعی بدون درد و خونریزی انجام می‌گردد.

استفاده از روش لیپولیز تهاجمی در کلینیک لاغری شیراز

گاهی اوقات میزان چربی در سلول‌ها و بافت‌ها به اندازه‌ای است، که استفاده از لیزر به تنهایی ممکن نیست. از این‌رو روش لیپولیز تهاجمی بکار برده می‌شود و با ایجاد برش یا سوراخ در نقاط مختلف پوست و بافت چربی، فرآیند تخریب سلول‌های چربی و کاهش وزن صورت می‌گیرد. لیپوساکشن و لیزرلیپولیز نیز از جمله روش‌های تهاجمی هستند. بنابراین اگر شدت چاقی و اضافه وزن شما بیش از حد مجاز باشد، قطعاً برای درمان در کلینیک لاغری شیراز از روش‌های تهاجمی استفاده می‌نمایند.

یک میان وعده رژیمی و سالم میزان کالری کمی دارد. در غفاری دایت با انواع عصرانه کم کالری میان وعده رژیمی بدنسازی برای کاهش وزن و عضله سازی آشنا شوید تا یک عصرانه رژیمی میل کنید.

در مقاله جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2022 با معرفی تکنولوژی های جدید، راهی برای رسیدن به کاهش وزن در اختیارتان میگذاریم، برای اطلاعات بیشتر در این باره مقاله جدیدترین دستگاه لاغری را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

کاهش وزن و تناسب اندام از گذشته تا به امروز مورد توجه بشر بوده است. به‌طوری‌که با استفاده از روش‌های مختلف اعم از رژیم غذایی، ورزش‌های سنگین و غیره تلاش می‌کنند تا وزن خود را کاهش داده و به حد مطلوب برسانند. اما در بعضی موارد شدت چاقی و اضافه وزن به اندازه‌ای است که تنها با استفاده از روش‌های معمولی و خانگی امکان‌پذیر نیست. به‌عبارت دیگر نفوذ چربی به بافت‌ها و سلول‌های مختلف باعث شده تا کاهش وزن و لاغری به یک‌سری مشکلات مواجه شود.

بر همین اساس یک‌سری مراکز تخصصی با عنوان کلینیک لاغری شیراز، تهران، اصفهان، کرج و غیره راه‌اندازی شده‌اند. تا ضمن برخورداری از توان، تجربه و تخصص کافی با بهره‌گیری از تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز مراحل کاهش وزن و تناسب اندام را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهند. از آنجایی‌که بهترین کلینیک لاغری شیراز را به شما معرفی کردیم، می‌توانید با مراجعه به این مراکز، از خدمات و امکانات آنها جهت کاهش وزن متعارف و تناسب اندام استفاده نمایید.

 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (3 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه