رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه، اصولی به وزن دلخواه برسید!

تا به‌حال سعی کرده‌اید در یک ماه، تحت رژیم و، روشهای لاغری وزن قابل توجهی کم کنید؟! تا چه اندازه موفق بوده‌اید؟! ممکن است تحت شرایطی، افراد مجبور شوند در مدت زمان کوتاهی، وزن کم کنند؛ همچون زمانی‌که برای بک مهمانی یا عروسی آماده می‌شوند. اما آیا رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه یا رژیم لاغری 10 کیلو در یک ماه، قابل انجام است؟! با از دست دادن سریع این وزن، به بدن آسیبی نمی‌رسد؟!

در این مطلب می‌خواهیم در ارتباط با راه‌های قابل انجام برای کاهش وزن در یک هفته و کاهش وزن سریع در یک ماه را برای شما توضیح دهیم. در انتهای این مطلب از وب‌سایت غفاری دایت متوجه می‌شوید که استفاده از انواع رژیم غفاری رایگان که سایت‌های مختلف تبلیغ می‌کنند، تا چه میزان درست است؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه، اصولی به وزن دلخواه برسید!

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه رایگان، امکان پذیر است؟!

ادعای رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه، ادعای اشتباهی نیست و قابل انجام است. اما رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه یا رژیم لاغری 10 کیلو در یک ماه، حتی اگر قابل انجام باشند، کاملا اشتباه هستند. 20 کیلو لاغری در یک ماه کاملا ادعای غلط و غیرممکنی است.

برخی از سایت ها ادعا میکنند که میتوانند برنامه ی غذایی یک ماهه برای شما تهیه کنند تا بتوانید از یک برنامه رژیم لاغری سریع رایگان استفاده کنید. در حالت کلی، با در اختیار قرار دادن توصیه هایی که به کاهش وزن شما کمک کند، اشتباه نیست؛ اما از آنجایی که در رژیم کتوژنیک  میدانید متابولیسم و ویژگی های بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است.

اما چاقی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ نمیتوان برای همه افراد یک برنامه غذایی واحد و رایگان داد. به همین دلیل استفاده از رژیمهای رایگان در اینترنت همچون برنامه غذایی  رژیم کانادایی  و سایر رژیم ها نمیتواند قابل اعتماد باشد و ممکن است به سلامتی شما صدمه بزند. همانطور که گفتیم، میتوان از توصیه هایی در برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان استفاده کرد. مهمترین و کاربردی ترین آنها را برای شما در ادامه آورده ایم.

برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

برنامه بهترین رژیم لاغری یک ماهه رایگان

در این بخش توصیه هایی برای شما آورده ایم که میتواند در این مسیر به عنوان یک برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان برای شما باشد. با این حال چنانچه به یک برنامه اصولی که در آن نوع غذاهایی که در رژیم یک ماهه برای چاقی باید داشته باشد، نیاز دارید؛ میتوانید از راهنمایی های یک مشاور تغذیه استفاده نمایید.

  • وزن هدف خود را برای رژیم لاغری در یک ماه تعیین کنید

این قدم، نیازمند یک دید واقع گرایانه نسبت به کاهش وزن سریع در یک دوره یک ماهه هست. برای هر کسی روشن است که 20 کیلو لاغری در یک ماه غیرقابل اجراست. چنانچه شما هدف خود را غیر منطقی و رویایی انتخاب کنید؛ درصورت عدم دست یابی به آن میتواند سبب آسیب روحی و ایجاد افسردگی ناشی از ناکامی شود.نکته ای که در وزن هدف شما در یک دوره یک ماهه مطرح است، این است که چنان چه یک برنامه غذایی اصولی و سالم را رعایت کنید و در کنار آن تحرک کافی داشته باشید، میتوانید حدود ۴ تا ۶ کیلو وزن کم کنید. بنابراین وزن هدف خود را با توجه به این موضوع انتخاب نمایید.

  • جدول غذایی و برنامه کامل تهیه کنید

برای برنامه غذایی خود در این یک ماه، یک جدول غذایی تهیه کنید و یا در یک برنامه کارهایی که برای هر روز در نظر گرفته اید را یادداشت نمایید. در طول این یک ماه باید حتما از جدول برنامه خود پیروی کنید و برنامه هر روز را انجام دهید؛ پس پیش از شروع کاهش وزن سریع در یک ماه، اراده خود را افزایش دهید.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه برای شما

  • برای تحرک خود برنامه بریزید

تنها غذای رژیمی را معیار قرار ندهید و حتما یک برنامه منظم برای تحرک خود داشته باشید تا متابولیسم و سوخت و ساز شما افزایش پیدا کند. حتی تحرک در حد نیم ساعت نیز میتواند برای یک ماه کافی باشد و درصورت نیاز و بهمرور آن را افزایش دهید. پیادهروی، یکی از ورزشهایی است که میتواند به شما در کاهش وزن کمک کند. همچنین میتوانید از تردمیل استفاده کنید. ورزشی که برای چاقی پهلو و شکم انجام می دهید باید ضربان قلب شما را اندکی افزایش دهد، اما نه در حدی که به شما فشار بیاید.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه رایگان برای همه

  • کالری غذای خود را محاسبه کنید

جالب است بدانید تنها کم کردن ۵۰۰ کالری در روز، سبب میشود در رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته ۱ کیلو از وزن شما کم شود. در انتهای یک ماه از رژیم لاغری، ۴ کیلو کم میکنید. پس حتما کالری شماری را در کاهش وزن اصولی در یک ماه بگنجانید تا برای شما عادت شود. به این روش میتوانید این عادت را در خود نهادینه کنید.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه رایگان

  • برای رژیم لاغری در یک ماه به خودتان انگیزه بدهید

یکی از راههایی که شاید اغلب آن را فراموش میکنیم و به همین دلیل در میان راه، دست از ادامه دادن رژیم غذایی خود برمیداریم، عدم انگیزه کافی و طولانی بودن مسیر است.پس یک دفتر بردارید و هفته ای یکبار خود را وزن کنید و چنانچه زمان دارید اندازههای خود را بگیرید تا بدانید در ابتدای مسیر کدام بخش بدن شما نسبت به اندازه مناسب، چاق و بزرگتر است و به مرور مشاهده کنید کاهش وزن شما روی چاقی چه بخشهایی بیشتر تاثیر میگذارد. برای مثال ابعاد دور کمر یعنی شکم تخت، پهلو کاهش مییابد و یا دور ران یا دور بازو.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه

  • عادات غذایی خود را تغییر دهید

حتما غذاهای سالم را جایگزین کنید و میوه و سبزی بیشتری مصرف کنید. فیبر تنها به کارکرد بهتر دستگاه گوارش شما کمک میکند؛ بلکه با پر کردن حجم معده شما کمک میکند تا به میزان کمتری غذای نیاز داشته باشید.این توصیه ها را در ابتدای راه حتما بکار بگیرید و تاثیر آن را در روند کاهش وزن و سلامتی خود ببینید. با نهادینه کردن این توصیه ها، میتوانید پس از کاهش وزن، آن را نگه دارید و یا به کاهش وزن ادامه دهید. هنگام غذا خوردن از تماشای تلویزیون پرهیز کنید.

رژیم لاغری در یک ماه

برنامه ۱ ماهه رژیمی

همانطور که گفتیم استفاده از انواع رژیم لاغری سریع رایگان که برای همه افراد به یک صورت تجویز میشود و اغلب مورد تایید پزشکان و مشاوران تغذیه نیست؛ به سلامت شما آسیب میزند و ممکن است تاثیری موقت داشته باشد. به همین دلیل رژیمهایی چون رژیم کانادایی که ادعا میکند در ۱۳ روز میتوانید وزن قابل توجهی را از دست بدهید را هرگز امتحان نکنید.

یکی از بهترین مشاوران تغذیه که تنها رژیم های اصولی و درست که مناسب شماست، پیشنهاد میدهد و هم میتوانید از راهنماییهای او در این مسیر استفاده کنید بهاره غفاری است. بهاره غفاری که انواع پکیج رژیمی خود را در سایت غفاری دایت ارائه میدهد و میتوانید از طریق اینستاگرام نیز با او در ارتباط باشید؛ به شما کمک میکند تا در صورت توقف کاهش وزن به مدت طولانی که اصطلاحا به آن استپ وزنی میگویند، با یک رژیم صحیح شوک لازم را به بدن خود وارد کنید و دوباره در مسیر کاهش وزن قرار بگیرید. میتوانید رژیم لاغری در یک ماه را با کلیک روی پکیج های رژیم مشاهده کنید.

برای داشتن شکم تخت و بدنی ورزیده علاوه بر انجام ورزش‌های مخصوص، رژیم غذایی مناسب را نیز باید رعایت کرد و هردوی این روش‌ها باید اصولی و تخصصی باشد تا زود به نتیجه رسید. برای داشتن این برنامه‌های تخصصی باید از متخصصین هر رشته کمک گرفت و بهاره غفاری یکی از این متخصصین تغذیه است. به سایت غفاری دایت مراجعه کنید و برنامه ورزشی و تغذیه خود را از در قسمت رژیم من دریافت کنید.

خرید رژیم لاغری


دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (43 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه