۱۰ تأثیر قرص لاغری + هر آنچه که باید درباره قرص لاغری بدانید

لاغری و تناسب اندام از جمله مواردی است که بسیاری از افراد آرزوی رسیدن به آن را دارند. به طور کلی تناسب اندام مزایا زیادی برای افراد به همراه داشته که از آن جمله می‌توان به سلامتی بیشتر اشاره کرد. همانگونه که می‌دانید اضافه وزن خود یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری‌های مختلف محسوب می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند به دلایلی نظیر کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی که با اضافه وزن همراه هستند، به فکر لاغری و کاهش وزن می‌افتند.
در سال‌های اخیر بحث زیبایی و تناسب اندام هم به این موضع اضافه شده و در نتیجه بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها در پی پیدا کردن روش‌هایی برای کاهش وزن هستند. تقاضای بالا سبب شده تا امروزه شاهد وجود روش‌های بسیار متنوعی برای کاهش وزن و رسیدن به لاغری باشیم که یکی از این روش‌ها مصرف دارو‌هایی نظیر قرص لاغری است. قرص لاغری خود دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آن‌ها هم دارای میزان اثر بخشی خاص خود هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأثیر قرص لاغری با ما همراه باشید.  

۱۰ تأثیر قرص لاغری + هر آنچه که باید درباره قرص لاغری بدانید

تأثیر قرص لاغری

قرص لاغری چیست

 
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رسیدن به کاهش وزن و لاغری روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید، حتماً نام قرص لاغری را شنیده‌اید. قرص لاغری یا همان قرص چربی سوز به نوعی دارویی محسوب می‌شود که بر روی میزان اشتها افراد تأثیر‌گذار است. به این ترتیب مصرف قرص لاغری سبب می‌شود تا میل و اشتهای افراد به خوردن غذا کاهش پیدا کند.
همانگونه که می‌دانید کاهش حجم غذای دریافتی سبب می‌شود تا بدن برای تأمین انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز اندام‌های مختلف شروع به چربی سوزی کرده و از این طریق انرژی مورد نیاز را تأمین کند. فرایند توضیح داده شده به درستی نشان‌دهنده این موضع است که مصرف قرص لاغری چگونه می‌تواند سبب کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده ال شود.
 
در خصوص تأثیر قرص لاغری بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمام قرص‌های لاغری موجود در بازار دارای اثر بخشی بالایی نیستند! به جهت اثر بخشی قرص لاغری و همچنین حفظ سلامت خود باید از دارو و قرص‌های لاغری استفاده کنید که دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو باشند. تائیدیه سازمان غذا و دارو نشان‌دهنده این مطلب است که قرص لاغری مورد نظر شما برای سلامت بدن مضر نمی‌باشد. قرص لاغری میل و اشتهای افراد به خوردن غذا را کاهش می‌دهد، اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که آیا تمام افراد می‌توانند از قرص لاغری استفاده کنند یا مصرف آن شرایط خاص خود را دارد؟ با ما همراه باشید. 
قرص لاغری چیست

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با رژیم کانادایی 15 روزه کلیک کنید.

چه کسانی می‌ توانند قرص لاغری مصرف کنند: 

 
برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، در وهله اول ورزش اصولی و رژیم غذایی پیشنهاد می‌شود. ورزش بهترین و سالم‌ترین روش برای چربی سوزی و کاهش وزن است. اما در برخی شرایط رژیم غذایی و ورزش برای چربی سوزی و رسیدن افراد به ورزن ایده ال مؤثر نیست. در چنین مواردی پزشک با بررسی شرایط شخص مراجعه‌کننده مصرف قرص لاغری را به وی پیشنهاد می‌دهد. یکی از این شرایط مواردی است که شاخص توده بدنی شخص بیشتر از 30 باشد. در مواردی که شخص مشکلات پزشکی مرتبط با چاقی نظیر دیابت داشته باشد هم پزشک مصرف قرص لاغری که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است را به وی پیشنهاد می‌کند. 
 
مورد توضیح داده شده در مورد اینکه مصرف قرص لاغری تنها باید با نظر پزشک و در شرایط خاص شروع شود، به درستی نشان‌دهنده این نکته است که تحت هیچ شرایطی نباید قرص لاغری را به صورت سرخود مصرف کنید. پزشک قبل از تجویز هر نوع قرص لاغری پرونده پزشکی شخص را بررسی می‌کند و در این صورت سلامت شخص با مصرف قرص لاغری به خطر نمی‌افتد. برخی از افراد هم به تشخیص پزشک مجاز به مصرف قرص لاغری نیستند که از آن جمله می‌توان به زنان باردار و زنان شیرده اشاره کرد. 
 
در خصوص تأثیر قرص لاغری هم تحقیقات زیادی انجام شده که نتایج این تحقیقات نشان‌دهنده مؤثر بودن قرص لاغری در زمینه چربی سوزی است. به طور متوسط می‌توان گفت مصرف قرص لاغری که دارای استاندارد‌های لازم از طرف سازمان غذا و دارو است به مدت 12 هفته می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی کاهش وزن و لاغری داشته باشد. توجه داشته باشید که تأثیر‌گذاری قرص لاغری در صورتی است که همراه با تغییر سبک زندگی باشد. 
 
قرص هایی که در ادامه معرفی میشن صرفا جهت معرفی و جنبه تحلیلی دارد. و خانم بهاره غفاری هیچگاه استفاده از هیچ قرص لاغری رو توصیه نمیکنند و همواره گفته شده که بهترین قرص لاغری ورزش است.
چه کسانی می توانند از قرص های لاغری استفاده کنند

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با دستگاه لاغری شاک ویو کلیک کنید.

انواع قرص لاغری: 

 
قرص‌های لاغری موجود در بازار دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها با وجود شباهت عملکرد با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند. در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص انواع قرص لاغری و تأثیرات هر یکی از آن‌ها می‌پردازیم. 
 
  • قرص لاغری چربی سوز: این نوع از قرص‌های لاغری همانگونه که از نام آن‌ها پیدا است، بر روی چربی سوزی مؤثر هستند. در خصوص نحوه تأثیر‌گذاری این نوع قرص لاغری لازم به توضیح است که در طی روند هضم طبیعی مواد غذایی در سیستم گوارش مواد غذایی خورده شده در روده کوچک توسط بدن جذب می‌شوند. در این مرحله نقش قرص‌های لاغری چربی سوز نمایان می‌شود و این قرص‌ها با تأثیر‌گذاری بر روی سیستم گوارش از جذب شدن چربی توسط روده جلوگیری می‌کنند. توجه داشته باشید که برخی از ویتأمین‌ها محلول در چربی هستند و در نتیجه عدم جذب چربی توسط بدن سبب می‌شود تا این ویتأمین‌های نظیر ویتأمین A. E. D جذب بدن نشود. در نتیجه دفع چربی و ویتأمین‌های محلول در آن می‌تواند در طولانی مدت سبب بروز سو هاضمه در شخص شود! 
 
  • قرص لاغری افزایش دهنده متابولیسم بدن: این دسته از انواع قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن و همچنین افزایش دمای بدن سبب افزایش میزان چربی سوزی بدن می‌شود. به طور معمول این دسته از قرص‌های لاغری بر پایه کافئین ساخته می‌شوند، زیرا کافئین خود دارای تاثرات چربی سوزی است. 
 
  • قرص های لاغری کاهش اشتها: این قرص‌ها با افزایش احساس سیری و در نتیجه کاهش اشتها سبب لاغری و کاهش وزن می‌شوند. اصلی‌ترین ماده سازنده این نوع از قرص‌های لاغری فیبر است. فیبر نوعی کربوهیدرات محسوب می‌شود که در بدن هضم نمی‌شود، به این معنا که مصرف کربوهیدرات قند خون را افزایش نداده و هضم نشده از سیستم گوارش خارج می‌شوند. 

 

  • قرص های لاغری ممانعت کننده از جذب چربی: این دسته از قرص‌های لاغری از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کنند و از این طریق بر روی کاهش وزن مؤثر هستند. 
انواع قرص لاغری و تأثیرات آنها

مزایا قرص لاغری: 

 
قرص لاغری همانند دیگر دارو‌هایی که افراد مصرف می‌کنند به طور مستقیم بر روی سلامت افراد تأثیر‌گذار است و هر گونه کوتاهی در انتخاب قرص لاغری مناسب می‌تواند تأثیرات مضری بر روی سیستم گوارش داشته باشد. به همین دلیل بهتر است تنها با نظر و مشورت پزشک قرص لاغری را انتخاب کنید. قرص لاغری تأیید شده از طرف سازمان غذا و دارو برای افراد مزایای زیادی به همراه دارد که در این قسمت به توضیح بیشتر در خصوص چند مورد از مزایا قرص لاغری می‌پردازیم. 
 
سرکوب اشتها: یکی از مهم‌ترین مزایا قرص لاغری، تأثیر این قرص‌ها بر روی کاهش اشتها است. اشتها و میل زیاد به مصرف مواد غذایی سبب می‌شود تا افراد روزانه حجم زیادی از مواد غذایی را مصرف کرده و در نتیجه آن کالری زیادی دریافت کنند. بخشی از این کالری توسط بدن به سوخت و ساز تبدیل شده و بخش اضافه آن هم به صورت چربی در بدن ذخیره می‌شود. حال تأثیر‌گذاری قرص اشتها بر روی کاهش اشتها سبب می‌شود تا کالری دریافقتی بدن کاهش پیدا کند. تأثیر قرص‌های لاغری بر روی کاهش اشتها با استفاده از به هم ریختن هورمون‌ها و مواد شیمیایی بدن انجام شده و سبب می‌شود تا ترشح برخی از هورمون‌های بدن که می توان آنها را هورمون لاغری نیز محسوب کرد از حالت عادی خارج شود. تغییر هورمون با اثر‌گذاری بر روی سیگنال‌های مغزی حس کاهش اشتها را به شخص القا می‌کند. 
قرص‌های لاغری به روش دیگری هم می‌توانند سبب کاهش اشتها شوند و آن هم بر هم زدن فرایند باز جذب سروتونین است. ایجاد اختلال در این فرایند بدن سبب می‌شود تا شخص زودتر احساس سیری کند. 
 
افزایش متابولیسم: برخی از انواع قرص لاغری بر روی متابولیسم بدن تأثیر‌گذار بوده و از طریق افزایش متابولیسم بدن سبب کاهش وزن می‌شوند. این قرص‌های لاغری به روشی مصنوعی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند یا اینکه سرعت تجزیه مواد مغذی به منظور آزاد‌سازی انرژی مورد نیاز بدن را افزایش می‌دهند. 
مزایا قرص لاغری

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با 10 مورد از بهترین روش لاغری کلیک کنید.

عوارض قرص های لاغری: 

 
تأثیر‌گذاری قرص‌های لاغری سبب شده تا افراد تصور کنند تا قرص‌های لاغری بهترین روش برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند. اما بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که هر دارو وقرصی به موازات مزایای زیاد خود ممکن است معایبی هم داشته باشد. به همین دلیل قبل از مصرف هر نوع دارویی بهتر است با معایب آن هم آشنا باشید تا بتوانید با دانستن مزایا و معایب آن انتخاب بهتری داشته باشید. 
 
 
استرس: یکی از بیشترین عوارض قرص‌های لاغری افزایش میزان استرس در شخص است، در این خصوص باید بدانید که اثر‌گذاری قرص لاغری بر روی افزایش استرس سبب می‌شود تا شخص به نوعی دچار اضطراب همیشگی باشد. میزان افزایش اضطراب در برخی از قرص‌های لاغری بیشتر بوده و مصرف طولانی مدت این دسته از قرص‌های لاغری می‌تواند صدمات جدی به همراه داشته باشد. از دیگر معایب قرص لاغری می‌توان به تپش قلب، سرگیجه، استفراغ و. . اشاره کرد. 
 
بی خوابی: قرص‌های لاغری بر روی افزایش ضربان قلب و همچنین افزایش سوخت و ساز بدن مؤثر هستند. به این ترتیب این قرص‌ها به واسطه اضطراب و تپش قلب می‌توانند سبب بروز بی‌خوابی شوند. از طرفی دیگر بی‌خوابی خود بر روی سیستم ایمنی بدن تأثیرات منفی می‌گذارد و سبب می‌شود تا شخص همواره احساس خستگی بکند و در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف نظیر سرما خوردگی و. . باشد. در این خصوص بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که کم خوابی خود از عوامل مؤثر بر روی چاقی و افزایش وزن محسوب می‌شود. 
 
افزایش فشار خون: بیشتر قرص‌های لاغری نحوه عملکرد آن‌ها به گونه‌ای است که سبب افزایش دمای بدن می‌شوند. در نتیجه افزایش دمای بدن متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند و هدف این دسته از قرص‌های لاغری این است که با افزایش متابولیسم بدن سبب افزایش سرعت چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن بشوند. اما در این خصوص بهتر است توجه داشته باشید که مصرف این دسته از قرص‌های لاغری ضربان قلب و فشار خون را افزایش می‌دهد. این مورد از عوارض مصرف قرص لاغری در طولانی مدت می‌تواند سبب کاهش گردش خون در بدن شود. 
معایب قرص لاغری
 
شرایط روحی بد: بیشتر افرادی که دچار اضافه وزن هستند از تأثیرات مخرب اضافه وزن بر روی کاهش اعتماد به نفس شکایت دارند اما بهتر است بدانید که مصرف غیر اصولی و بیش از اندازه قرص‌های لاغری می‌تواند بر روی بروز حالت‌های عصبی و رفتار‌های تهاجمی مؤثر باشد. در برخی موارد شدید مصرف زیاد قرص لاغری به واسطه تأثیرات مخرب بر روی روح و روان شخص سبب می‌شود تا فرد به خود آسیب وارد کند. 
 
کم آبی بدن: افزایش خطر مواجه شدن بدن با کم آبی به ویژه در فصول گرم و همچنین در زمان‌هایی که شخص فعالیت فیزیکی زیادی دارد نیز از معایب قرص لاغری محسوب می‌شود. کم آبی بدن خود از جمله عوارضی است که عوارض دیگری را به همراه دارد. از جمله عوارض کم آبی می‌توان به سر درد و... اشاره کرد. 
 
مرگ: از این مورد می‌توان به عنوان جدی‌ترین عارضه مصرف قرص‌های لاغری اشاره کرد. این عارضه بیشتر مربوط به قرص‌های لاغری است که به واسطه تبلیغات پر هزینه به فروش می‌رسند و دارای استاندارد‌های لازم و تائیدیه سازمان غذا و دارو نیستند. مصرف این قرص‌ها ریسک بسیار بالایی داشته و تا جایی که امکان دارد از مصرف قرص‌های لاغری که تائیدیه سازمان غذا و دارو را ندارند، خودداری کنید. 
 
بسیاری از افراد از گرفتن رژیم‌های غذایی متفاوت خسته شده‌اند و به دنبال راهی سریع برای کاهش وزن سریع هستند. یکی از راه‌های لاغری سریع استفاده از قرص برای لاغری است؛ اما آیا این قرص‌ها فاقد هر گونه عوارض هستند؟! بسیاری از افراد عقیده دارند استفاده از قرص گیاهی فاقد هرگونه عارضه و وابستگی است؛ به همین دلیل به دنبال انواع گیاهی قرص لاغری خیلی قوی هستند؛ اما در علم پزشکی هیچ دارویی، حتی داروهای گیاهی، بدون عارضه نیستند. به همین دلیل افراد دیگری انواع قرص لاغری خیلی قوی خانگی را پیشنهاد می‌دهند. در این مطلب از وب‌سایت غفاری دایت، چند مورد از انواع متداول و معروف قرص لاغری گیاهی را بررسی می‌کنیم و یک قرص برای لاغری از نوع خانگی را توضیح می‌دهیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 
عوارض قرص‌های لاغری

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو

 
به احتمال زیاد تبلیغات فراوان در زمینه قرص برای لاغری ممکن است شما را وسوسه کند تا برای یک‌بار از این قرص‌ها استفاده نمایید. در این تبلیغات از واژه‌هایی چون لاغری سریع و قرص لاغری گیاهی استفاده می‌کنند تا شما را برای خرید و مصرف آن‌ها ترغیب کنند. در زیر نام چند مورد از انواع معروف قرصهای لاغری را آورده‌ایم. به صورت خلاصه عملکرد و عوارض آن‌ها را توضیح داده‌‌ایم.
 
  • ادیوس قرص لاغری
قرص لاغری ادیوس، روی غده تیروئید تاثیر گذاشته و باعث افزایش سوخت‌وساز می‌شود. این قرص لاغری گیاهی از نوعی جلبک دریایی تولید شده و می‌تواند نه‌تنها متابولیسم را افزایش دهد، بلکه اشتها را نیز کم می‌کند. قرص لاغری ادیوس سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کند و ممکن است به همین دلیل عوارضی در ارتباط با واکنش و حساسیت نشان دهید. به همین دلیل نمی‌توان آن را بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه دانست. همچنین این قرص برای لاغری بدون ورزش و غذای رژیمی  مناسب، تقریباً فایده‌ای ندارد.
 
  • قرص گلوریا
قرص لاغری گلوریا نیز از ترکیباتی چون لوتوس هندی، موم عسل، هل باد، بهار نارنج و بابا آدم ساخته می‌شود. برخی ادعا می‌کنند، گلوریا یک قرص لاغری خیلی قوی گیاهی است که با افزایش سوخت و ساز، کاهش اشتها، کاهش چربی ذخیره شده و همچنین کاهش جذب قند در بدن به کاهش وزن سریع کمک می‌کند. با این‌حال این هیچ قرص لاغری گیاهی کاملا بدون عوارض نیست؛ عوارض گوارشی، کبدی، فشار خون و بی‌خوابی ممکن است برای فرد ایجاد شود.
قرص لاغری شکم و پهلو
  • قرص هزال
قرص لاغری هزال را بسیاری به عنوان یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه می‌شناسند که از گیاهانی چون زنیان، رازیانه، زیره سیاه و... ایجاد شده است. با این‌حال نمی‌توان به این ادعا اعتماد کرد؛ زیرا قرص لاغری هزال، چربی را بسیار سریع دفع می‌کند و به همین دلیل پس از قطع مصرف دارو عوارض آن بروز می‌کند که مهم‌ترین عارضه آن مربوط به عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی در بدن است.
 
  • گارسنیا کامبوجیا یا گارسینوفیت
قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا از میوه‌ای به همین نام تهیه می‌شود. عمل قرص لاغری گارسنیا کامبوجیا در بدن منع تجمع چربی در سلول‌های چربی بدن است و همچنین با افزایش ترشح سروتونین به کم شدن اشتها کمک می‌کند؛ اما این میزان تاثیر زیادی در کاهش وزن ندارد. مهم‌ترین عارضه این داروی لاغری شکم گیاهی، ایجاد مشکل در دستگاه گوارش است. به همین دلیل نمی‌توان آن را بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه دانست.
 
  • قرص لاغری الگومد
این داروی آلمانی از جلبک کلرلا ولگاریس تهیه می‌شود و ویتامین‌های زیادی همچون ویتامین‌های گروه B را به بدن می‌رساند. همچنین املاح معدنی همچون کلسیم، آهن، روی و... نیز در این داروی گیاهی وجود دارد. تجویز الگومد اغلب برای درمان علائم کبد چرب است، می‌توان آن را بهترین قرص ویتامین برای لاغری دانست؛ زیرا حاوی انواع متفاوتی از ویتامین‌ها و املاح معدنی است و در کنار آن به بهبود عملکرد کبد و درمان بیماری کبد چرب کمک می‌کند. البته نام بهترین قرص ویتامین برای لاغری کمی اغراق‌آمیز است، زیرا ماهیت آن ویتامینی نیست و این لقب را می‌توان برای امگا ۳ درنظر گرفت که در پاکسازی کبد، تاثیر به‌سزایی دارد.
 
قرص لاغری الگومد با کاهش چربی کبد سبب کاهش وزن می‌شود. در رابطه با این داروی گیاهی، عوارض خاصی ثبت نشده است و می‌توان آن را برای خوردن یک دوره، پس از یکی از وعده‌های غذایی انتخاب کرد. البته الگومد را نمی‌توان قوی‌ترین قرص برای لاغری دانست؛ اما در کنار کمک به کاهش وزن آرام، می‌‌تواند به افزایش سلامتی کمک کند.

 

سایر انواع قرص برای لاغری

 
انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه را می‌توانید پیدا کنید که حتی به دلیل گیاهی بودن، نیازی به ارائه نسخه برای دریافت آن‌ها ندارید؛ از آن جمله می‌توان به قرص لاغری قهوه سبز، قرص لاغری چای سبز، قرص لاغری کافئین، قرص لاغری گلوکومانان، قرص لاغری ایزی اسلیم و... اشاره کرد. اما هرکدام این قرص‌ها عوارض مخصوص به خود را دارند، و نمی‌توان آن‌ها را کاملا بی‌خطر دانست.
بهتر است به‌جای استفاده از انواع قرص لاغری خیلی قوی، از  رژیم غذایی صحیح و ورزش استفاده کنید.‌ شاید تا به‌حال از رژیم غذایی نتیجه‌ای نگرفته باشید، اما تنها کافی‌ست به‌جای گرفتن رژیم‌های متفرقه از یک رژیم صحیح استفاده کنید که تنها یک مشاور مجرب می‌تواند آن را به شما معرفی می‌کند. بهاره غفاری همان مشاور مجربی است که در مسیر لاغری و کاهش وزن شما را همراهی می‌کند و می‌توانید به او اعتماد کنید.  برای استفاده از رژیم های تناسب اندام و لاغری بهاره غفاری همین حالا بر روی غفاری دایت، کلیک کنید‌ و به قسمت دریافت رژیم غذایی بروید و رژیم خود را دریافت کنید 
انواع قرص لاغری و تأثیر مصرف آنها

قرص لاغری خیلی قوی خانگی

 
برخی از افراد اعتقاد دارند، بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت نیز نمی‌تواند جایگزین روش‌های خانگی شود؛ به همین دلیل تهیه قرص لاغری خیلی قوی خانگی را به خرید انواع دیگر قرص برای لاغری ترجیح می‌دهند. به همین دلیل ما یک نوع قرص لاغری خیلی قوی خانگی را به شما معرفی می‌کنیم تا شاید در از بین بردن چربی دور شکم به شما کمک کند.
برخی از ادویه‌ها و گیاهان خاصیت چربی سوزی دارند، از آن میان می‌توان به زردچوبه، زنجبیل و زیره اشاره کرد. برای تهیه قرص لاغری خیلی قوی خانگی، یک قاشق از هر یک از این ادویه‌ها را با میزان کافی عسل ترکیب کنید تا به حالت خمیری در بیاید. سپس خمیر خود را به‌صورت دانه‌هایی در ابعاد نخود گرد کنید و اجازه دهید خشک شوند. این قرص را می‌توانید هر روز یک تا دو عدد مصرف کنید. چنانچه مشکل یبوست دارید، می توانید از یک قاشق پودر سنا در این ترکیب استفاده نمایید.
با این حال نمی‌توان قرص لاغری خانگی را کاملا بدون عوارض است، زیرا ممکن است در افرادی که مزاج گرم و خشک دارند، مشکلاتی ایجاد کند. با این‌حال افرادی هستند که این ترکیب را یک قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی می‌دانند.
بهتر است پیش از استفاده از هریک از انواع قرص برای لاغری با یک پزشک مشورت نمایید و در آخر به این نکته توجه کنید که هیچ دارویی نمی‌تواند جایگزین سبک زندگی سالم با رژیم لاغری مناسب و ورزش شود. برای آشنایی با طرز تهیه نوشیدنی لاغری کلیک کنید.
قرص لاغری خانگی
 
به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص تأثیر قرص لاغری پرداختیم. اضافه وزن یکی از مشکلاتی محسوب می‌شود که علاوه بر تأثیر‌گذاری بر روی ظاهر فرد ممکن است مشکلات زیادی نظیر بیماری‌های مختلف را نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل افراد دارای اضافه وزن به دنبال روش‌هایی برای کاهش وزن هستند که یکی از این روش‌ها مصرف دارو‌هایی نظیر قرص‌های لاغری است. این قرص‌ها با افزایش متابولیسم و چربی سوزی به کاهش وزن کمک می‌کنند. در خصوص استفاده از این قرص‌ها توجه داشته باشید که تنها از قرص‌هایی لاغری استفاده کنید که طبق استاندارد‌های موجود تولید شده و تأییدیه‌های لازم را داشته باشند. 
 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (16 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه