بهترین دکتر تغذیه در ایران و تهران در سال 1402

داشتن اندام مناسب و فیت آرزوی هر شخصی است. افرادی که به چاقی یا لاغری مبتلا هستند، روش‌های گوناگونی را برای خلاص شدن از وضعیت موجود امتحان کرده‌اند. بهترین دکتر تغذیه در ایران و تهران در سال 1402

اما بسیاری از این روش‌ها سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند، به شما توصیه می‌کنیم که برای کاهش یا افزایش وزن حتماً به سراغ متخصصان تغذیه بروید، اما بهترین دکتر تغذیه در ایران و تهران چه کسی است؟ انتخاب بهترین دکتر تغذیه ایران کمی دشوار به نظر می‌رسد چرا که اصولاً پزشکان ما جز بهترین‌های دنیا هستند و در سال‌های اخیر متخصصان تغذیه بسیار باسواد و با دانشی به لیست دکتران تغذیه اضافه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به ویژگی‌های که یک دکتر تغذیه خوب باید داشته باشد، اشاره کنیم و در نهایت لیستی متشکل از بهترین دکتر تغذیه تهران و ایران را برای شما گردآوری کنیم. 

بهترین دکتر تغذیه ایران

یک دکتر تغذیه خوب باید چه ویژگی‌ های داشته باشد؟ 

برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک پزشک تغذیه خوب باید داشته باشد، تا شما بتوانید بهترین دکتر تغذیه در شهر خود، تهران و ایران را بشناسید عبارتند از: 
  • داشتن تخصص، مهارت، سواد لازم در زمینه تغذیه و رژیم درمانی: 
افرادی که در حوزه تغذیه دانش و تجربه بالایی دارند به راحتی با توجه به جنسیت، شرایط جسمانی، سن و سایر شرایط فرد، رژیمی را برای شما می‌نویسند که علاوه بر اصلاح اضافه وزن یا کاهش وزن به هیچ عنوان سلامتی بیمار خود را به خطر نیاندازد. متأسفانه مشاهده شده است که بسیاری از افرادی که در زمینه رژیم درمانی فعالیت می‌کنند هیچ گونه مهارت، تحصیلات آکادمیک و تجربه پزشکی درستی ندارند وتن‌ها با تبلیغات زیاد و ادعای نادرست برای خود نامی دست و پا کرده‌اند و مراجعه‌کنندگان بسیار زیادی هم دارند. با مراجعه به چنین دکتر تغذیه‌ای شما به هیچ عنوان به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نخواهید کرد و با عوارض جبران ناپذیری نیز روبه‌رو خواهید شد. برای انتخاب بهترین دکتر تغذیه بهتر است سوابق علمی و تحصیلی او را بررسی کنید و از نظر افرادی که قبلاً برای رژیم درمانی به این دکتر تغذیه مراجعه کرده‌اند، غافل نشوید. 
  • داشتن سوابق درمانی درخشان و تجربه طولانی مدت در رژیم درمانی: 
همان‌طور که در بالا اشاره شد، بازخورد مثبت مراجعه‌کنندگان به پزشک تغذیه در تعیین بهترین دکتر تغذیه تأثیرگذار است. زمانی‌که به رزومه پزشک معالج خود نگاه می‌کنید و پر از نکات مثبت و بازخورد‌های مثبت از طرف افرادی است که با رژیم درمانی توانسته‌اند، مشکل خود را برطرف کنند در شما این اطمینان به‌وجود خواهد آمد که این دکتر بهترین گزینه برای انتخاب است. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان لاغرشوید مقاله رژیم لاغری سریع را مطالعه کنید.
  • اخلاق و رفتار بسیار خوب: 
داشتن سوابق تحصیلی درخشان، تجربه طولانی مدت، داشتن تخصص، سواد بالا و. . در انتخاب بهترین دکتر تغذیه مناسب است؛ اما نحوه برخورد پزشک با بیمار نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پزشک خوب پزشکی است که بتواند با بیمار‌های خود ارتباط درستی برقرار کند و با صبر و حوصله بتواند، مشکلات آن‌ها را حل کنند. اگر پزشک اخلاق خوبی داشته باشد، بیمار با او احساس صمیمیت می‌کند و به راحتی سؤالات و مشکلات خود را از او می‌پرسد. اینکار باعث می‌شود تا روند درمان با سرعت بیشتری پیشگیری شود. 
  • موقعیت مکانی که مطب دکتر تغذیه در آن واقع شده است: 
درست است که مکانی که مطب پزشک در آن واقع شده است، تأثیری در علم و تخصص پزشک ندارد؛ اما موقعیت مکانی مطب پزشک باید به گونه‌ای باشد که بیماران بتوانند، خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشند. 
  • داشتن اطلاعات بروز: 
ممکن است بسیاری از افراد مراجعه به یک پزشک با سن و سال بالا را به یک پزشک جوان به خاطر داشتن تجربه بالا، ترجیح دهند. تجربه درمان در انتخاب بهترین دکتر تغذیه بسیار مهم است، اما علم پزشکی به سرعت در حال تغییر است از همین رو نیاز است تا پزشک همواره اطلاعات به روز داشته باشد. مهم نیست که دکتر چند سال سن دارد، این مهم است که اطلاعات و شیوه درمان او کاملاً مطابق با علم روز دنیا باشد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر ر مورد غذای مناسب در بارداری مقاله تغذیه در بارداری را مطالعه کنید.
  • ارائه مشاوره صحیح به بیماران: 
بهترین پزشکان دنیا قبل از انجام معاینه و ارائه خدمات به بیمار‌های خود مشاوره می‌دهند تا از مشکلاتی که مراجعه‌کننده با آن روبه‌رو است، مطلع شوند و بتوانند بهترین خدمات را متناسب با شرایط بیمار به او ارائه دهند. 
بهترین دکتر تغذیه ایران کیست

معرفی چندی از بهترین دکتر‌های تغذیه ایران و تهران

با در نظر گرفتن نکات بالا، اقدام به معرفی بهترین دکتر تغذیه در تهران و ایران خواهیم کرد. 
 
سیده بهاره غفاری بهترین کارشناس تغذیه در تهران: 
 
سیده بهاره غفاری فارغ التحصیل رشته تغذیه از دانشگاه شهید بهشتی با شماره نظام پزشکی ت-6208 دارای بیش از پنج سال سابقه کاری موفق و درخشان است. ایشان دارای بالاترین درصد رضایت مردمی در صفحه اینستاگرام خود نیز می‌باشد. از جمله فعالیت‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
 
  • مصاحبه در برنامه به خانه برمیگردیم
  • مصاحبه در شبکه جام جم در برنامه خانه مهر توسط دکتر نظری
  • فعالیت ۱ ساله در مجله نوشیدنی‌ها و مجله دنیای تغذیه و ارائه مقالات معتبر
  • مصاحبه با اولین تلویزیون اینترنتی ایران با موضوع کاهش وزن 
  • همکاری در پروژه طراحی اپلیکیشن تغذیه در دانشگاه صنعتی شریف
  • مدرس و سخنران در سمینار مجموعه گام
بهاره غفاری بهترین دکتر تغذیه در ایران
در غفاری دایت به شما انواع رژیم‌های اصولی و معتبر بر حسب ویژگی‌های شخص شما و با توجه به جزیی‌ترین اطلاعاتی که از وضعیتتان می‌دهید، ارائه می‌شوندو برای رسیدن به وزن ایده‌آل، همراهی‌تان می‌کنند. کلیه غذا‌های رژیم اختصاصی شما، غذای خانواده است و در این برنامه، برای لاغری نیاز به مصرف دارو‌های شیمیایی ندارید. یکی از بهترین رژیم هایی که وجود دارد اتکینز است که پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله رژیم اتکینز را مطالعه کنید.
 
انواع رژیم در این مرکز عبارتند از: 
 
1.  کتوپلاس
2. رژیم کاهش وزن
3. رژیم افزایش وزن
4. تثبیت
5. کودک و نوجوان
6. ورزشکار حرفه‌ای
7. شیردهی
8. بارداری
از دیگر خدمات مجموعه غفاری دایت ارائه برنامه‌های سلامتی است، نظیر: 
1. برنامه ۱ ماهه رژیمی
2. برنامه 2 ماهه رژیمی
3. برنامه 3 ماهه رژیمی (رالی لاغری)
4. برنامه ۴ ماهه رژیمی
5. برنامه 5 ماهه رژیمی
6. برنامه ۶ ماهه رژیمی
 
تمامی این خدمات به صورت آنلاین نیز در دسترس شما خواهند بود.  اما باید این را هم ذکر کنیم در مجموعه غفاری دایت کاهش سایز نیز در قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم، بازو، پهلو، فیله کمر، بالای فیله کمر، ساق پا، ران و غبغب انجام می‌شودو شما می‌توانید با جلسه مشاوره لاغری و تناسب اندام به کمک بروز‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگا‌های rf به اندام ایده‌آل خود دست یابید. 
 
مرکز لاغری غفاری دایت در شهر‌های مانند: تهران، کرج، مشهد، اصفهان و رشت نیز فعالیت می‌کند. 
راه‌های ارتباطی با این مجموعه عبارتند از: 
 
تلفن تماس: 02191009994
ایمیل: info@ghafaridiet.com
اینستاگرام: https://www.instagram.com/ghafaridiet
تلگرام: https://www.telegram.com/ghafaridiet
 
بهترین دکتر تغذیه ایران چه کسی است
دکتر محمدحسن ابوالحسنی:
 
یکی از بهترین دکتر‌های تغذیه ایران و تهران دکتر محمد حسن ابوالحسنی است. این پزشک که مدرک پزشکی و تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کرده است به مدت 25 سال است که در زمینه رژیم درمانی مشغول فعالیت است. این پزشک حاذق با استفاده از تکنیک بسیار جدید Exchange برای هر فرد مطابق با تغییر الگو‌های رفتاری و ذهنی اقدام به نوشتن رژیم غذایی می‌کند. 
علاوه بر رژیم غذایی متناسب به شرایط هر بیمار این پزشک ماهر خدمات لاغری دیگری مانند آر اف، پی جی، ایکس بادی، کویتیشن و ... را در مرکز درمانی خود ارائه می‌دهد. رژیم غذایی مناسب در کنار استفاده از این وسایل به افراد کمک می‌کند تا به سرعت وزن خود را کاهش دهند و هر چه سریعتر به اندام ایده‌آل مد نظر خود برسند. 
آدرس مطب دکتر محمدحسن ابوالحسنی: تهران، پاسداران، بوستان هفتم، پلاک 156، ساختمان لورنزیر، طبقه دوم، واحد 203
شماره تماس: 02122581002 – 02122569006
 
دکتر کوروش صمدپور:
 
دکتر کوروش صمدپور از بهترین دکتر‌های تغذیه ایران و تهران است. این دکتر 20 سال سابقه درخشان در زمینه رژیم درمانی دارد و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه تهران کسب کرده است. دکتر کوروش صمدپور از نظر بسیاری از کاربران به عنوان بهترین دکتر تغذیه تهران شناخته می‌شود. دکتر صمدپور با استفاده از روش‌ها اصلاح الگوی تغذیه به کاهش وزن افراد چاق و تثبیت لاغری آن‌ها کمک بسیار زیادی کرده است. بر اساس نظراتی که در کاربران برای دکتر صمدپور در صفحه ایشان نوشته‌اند، می‌توان فهمید که اکثر افرادی که برای درمان به ایشان مراجعه کرده‌اند، بسیار راضی بوده‌اند. 
از خدمات دیگری که دکتر صمدپور به بیماران خود ارائه می‌دهد می‌توان به رفع سریع چاقی، کاهش وزن در تمامی نقاط بدن با کمک گرفتن از بهتری و به روزترین دستگاه‌های لاغری دنیا اشاره کرد. بسیاری از بانوان در دوران بارداری خود به رژیم غذایی مناسب نیاز دارند، دکتر صمدپور در زمینه ارائه رژیم‌های خاص مانند رژیم دوران بارداری، رژیم برای افراد با مشکلات گوارشی، کلیوی، دیابت و. . زبانزد خاص و عام است. 
آدرس مطب دکتر کوروش صمدپور: تهران، آیت الله کاشانی، انتهای بلوار اباذر، نرسیده به حکیم، کوچه مینا، ساختمان مینا، پلاک دو، طبقه اول، واحد دوم
شماره تماس: 02144976772 – 02144979044
 
دکتر مهسا شیری بهترین:
 
اگر به دنبال بهترین دکتر تغذیه در تهران و ایران هستید، حتماً به نام مهسا شیری برخورد خواهید کرد. دکتر مهسا شیری برای درمان بیمار‌های خود از به‌روزترین شیوه‌های درمانی استفاده می‌کند. در کلینیک دکتر مهسا شیری، دستگاه‌های لاغری و کاهش وزن بسیار پیشرفته وجود دارد. ترکیب رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و استفاده از دستگاه‌های لاغری هر شخصی را به سرعت به وزن ایده‌آلش نزدیک خواهد کرد. با بررسی نظرات کاربران متوجه شده‌ایم که افراد مراجعه‌کننده به این دکتر تغذیه نتایج بسیار قابل قبولی گرفته‌اند. 
آدرس مطب دکتر مهسا شیری: نیاوران، خیابان شهید باهنر، نرسیده به چهارراه مژده، (نجابت جو)، پلاک ۴۲۹، طبقه سوم، واحد ۷
شماره تماس: 021227746503 – 091932664104
بهترین دکتر تغذیه
کلینیک تخصصی آسانا: 
 
اولین کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت در زمینه ارائه خدمات لاغری و تناسب اندام، کلینیک تخصصی آسانا است. این کلینیک که در شمال شرق تهران واقع شده است، یکی از بهترین و به‌روزترین کلینیک‌های لاغری تهران و ایران است که خدمات لاغری با کیفیتی ارائه می‌دهد. از جمله مهمترین خدماتی که در کلینیک آسانا به بیماران داده می‌شود، می‌توان به مواردی مانند طب سوزنی، کربوکسی تراپی، هایفوتراپی، مزوتراپی لاغری، لیزر لاغری‌تری اکتیو، کویتیشن، آر اف، پاور شیپ و کرایولیپولیز اشاره کرد. 
آدرس کلینیک تخصصی آسانا: تهران، میرداماد، بین میدان مادر و شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴
شماره تماس: 02122915216
 
دکتر رضا رادمنش: 
 
در ادامه لیست بهترین دکتر تغذیه به نام دکتر رضا رادمنش می‌رسیم. دکتر رضا رادمنش به‌طور معمول در زمینه چاقی، لاغری و بیماری‌های که مربوط به این دو عارضه هستند، مشغول فعالیت هستند. دکتر رضا رادمنش دانش به‌روزی دارد و تا کنون توانسته است بیش از هفتاد جلد کتاب را ترجمه یا تألیف کند. علاوه بر کتاب‌های نوشته یا ترجمه شده توسط دکتر رضا رادمنش، ایشان در سایت‌ها و مجله‌های معتبر پزشکی دنیا بیش از 45 مقاله دارد و در سال 1383 به‌عنوان برترین پژوهشگر در دانشگاه شهید بهشتی انتخاب شد. 
آدرس مطب دکتر رضا رادمنش: تهران، ابتدای تجریش، کوچه سرشار، ساختمان پزشکان تجریش، پلاک ۶
شماره تماس: 021227050449
بهترین دکتر تغذیه کیست
سخن پایانی
 
در ابتدای این مقاله در خصوص بهترین دکتر تغذیه و ویژگی‌های که باید داشته باشد، صحبت شد و در ادامه به نام برخی از سر‌شناس‌ترین و بهترین دکتر‌های تغذیه ایران و تهران اشاره شد. بهترین دکتر تغذیه باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد از جمله مهمترین وظایفی که هر پزشک تغذیه بر عهده دارد می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: 
 
باید در خصوص رژیم غذایی به‌طور کامل و دقیق اطلاعاتی را در اختیار بیماران قرار دهد. 
باید بتواند نیاز مراجعه‌کننده را تشخیص دهد و رژیم غذایی برای برطرف کردن نیاز‌های او بنویسد. 
بهترین دکتر تغذیه باید یک روانشناس خوب هم باشد و به بیماران خود انگیزه کافی برای ادامه رژیم تزریق کند. 
 
به‌عنوان نکته آخر به شما تذکر می‌دهیم که به هیچ عنوان به‌صورت خود سر و با توصیه و تجویز افراد غیر متخصص (بسیاری از مربی‌های ورزشی، آرایشگر‌ها، ورزشکار‌ها و. .) رژیم لاغری و چاقی نگیرید چرا که در طولانی مدت خسارت‌های جبران ناپذیری به بدن شما وارد خواهد کرد. اگر شما هم تجربه ویزیت شدن توسط متخصص‌های بالا را دارید، در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. 
 
یک رژیم غذایی اصولی که مواد مغذی مورد نیاز شما را تامین کند، همچون رژیم‌های بهاره غفاری، مورد نیاز است. این رژیم‌ها به شما اجازه می‌دهند که تناسب اندام و سلامتی را در کنار یکدیگر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رژیم‌ها بر روی غفاری دایت و برای دریافت رژیم ‌اختصاصی خود، بر روی رژیم آنلاین من کلیک نمایید.

 

 

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (9 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه