همه چیز درباره لیفت بازو بدون جراحی و با استفاده از آر اف

لیفت بازو روشی است که برای بهبود زیبایی قسمت زیر بازو انجام می‌شود. برخی افراد در ناحیه زیر بازو و زیربغل دچار افتادگی پوست هستند. این افتادگی گاهی به‌قدری شدید است که پوست کامل شل شده و به‌راحتی تکان می‌خورد. در کلیه روش‌های لیفت، با برداشتن پوست و چربی اضافی یا پرکردن این قسمت، ظاهر آن را بهبود می‌بخشند. همه چیز درباره لیفت بازو بدون جراحی و با استفاده از آر اف

در واقع لیفت بازو یک راه‌حل مؤثر برای افرادی است که با پوست و چربی اضافی زیر بازو، دست‌وپنجه نرم می‌کنند و نمی‌توانند با رژیم غذایی و ورزش به نتایج دلخواه برسند.  این روش صرفاً در جهت لاغری موضعی بازو و برای افراد چاق نیست. بلکه درصد بیشتر افرادی که به این روش روی می‌آورند، از فرم ایجاد شده بازو خود که به‌مرورزمان تغییر شکل داده شده است، ناراضی هستند.

درحالی‌که جراحی مطمئن‌ترین راه برای بهبود شلی پوست و ازبین‌بردن چربی اضافی در بازوها است، اما قطعاً این تنها راه نیست. اگر ظاهر بازوهای خود را دوست ندارید؛ اما برای جراحی زیبایی آماده نیستید، می‌توانید از سایر روش‌های رفع شلی پوست و ازبین‌بردن چربی اضافی در بازوها نیز اطلاع یابید.

اگر به علت کاهش وزن یا افزایش سن، پوست و چربی اضافی بازویتان آویزان و بدحالت شده یا اینکه بازوهایتان بسیار بزرگ و چاق شده، در این مطلب از غفاری دایت به لیف بازو بدون جراحی و با استفاده از دستگاه،  مزایای استفاده از دستگاه لیفت بازو و نحوه کار آن و هرگونه ملاحظات ایمنی که باید در هنگام استفاده از دستگاه بالابر بازو در نظر گرفته شود، خواهیم پرداخت. تخصص طولانی‌مدت و منحصربه‌فرد ما در مورد روش‌های کانتورینگ بدن، ما را به طور مداوم در خط مقدم پیشرفت‌های پزشکی و فناوری قرار داده است.

لیفت بازو با جراحی در مقایسه با لیفت بازو بدون جراحی

وقتی صحبت از افزایش و کاهش وزن می‌شود، الگوها می‌توانند برای هر فرد منحصربه‌فرد باشند. نوسانات وزن، افزایش سن، عوامل ارثی و تحلیل عضلات به‌مرورزمان، می‌تواند منجر به ایجاد چربی اضافی و شل‌شدن پوست شود. گاهی اوقات، فقط ورزش دادن بازوها برای ایجاد یک بازوی خوش‌فرم کافی نیست، به‌ویژه پس از کاهش وزن شدید، یا زمانی که بدن شروع به پیرشدن می‌کند.

روش جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی روشی است که به رفع چربی اضافی و شلی پوست در قسمت تحتانی بازوها (پوست‌های موسوم به بال خفاش) که ناشی از نوسانات وزن و پیری طبیعی است، کمک می‌کند و بخش تحتانی بازو از ناحیه زیربغل تا آرنج را مجدد شکل می‌دهد. این عمل در موارد زیر انجام می‌شود: کاهش پوست چروک‌خورده اضافی که افتادگی دارد و کشیدن و صاف‌کردن بافت‌های نگهدارنده که شکل بازو را تعیین می‌کنند.

در طول عمل براکیوپلاستی، برشی در قسمت داخلی بازوی شما ایجاد می‌شود که معمولاً از زیربغل تا آرنج شما امتداد دارد. سپس چربی و پوست اضافی جدا شده تا بازوهای باریک‌تر، صاف‌تر و خوش‌فرم‌تر ظاهر شوند.

لیفت بازو بدون جراحی به دو نوع است: با استفاده از لیزر و با استفاده از دستگاه بالابر بازو

لیفت بازو با لیزر: روش‌هایی همچون لیزر لیپولیز یا لیفت بازو با استفاده از لیزر تنها از طریق ایجاد یک‌برش کوچک در بازوی شما انجام می‌شود. فناوری Smartlipo® Triplex® انرژی لیزر را از طریق این برش به بازو می‌رساند و چربی اضافی بازوها را مایع می‌کند؛ بنابراین بدون آسیب زیاد به بافت‌های اطراف، چربی‌ها راحت‌تر برداشته می‌شوند. این انرژی لیزر همچنین باعث سفت‌شدن پوست و کاهش کیفیت و ظاهر سست آن می‌شود. ترکیبی از فرکانس رادیویی و هلیوم برای گرم‌کردن هم‌زمان بافت‌ها و در نتیجه سفت‌شدن پوست و بافت انجام می‌شود.

لیفت بازو با دستگاه آر اف (RF) یا فرکانس رادیویی: این تکنیک جدید از انرژی فرکانس رادیویی (RF) برای سفت کردن پوست، درم و بافت همبند زیرین معمولاً بدون برش پوست استفاده می‌کند و امکان سفت کردن استثنایی بدون برش را فراهم می‌نماید.

مزایای استفاده از دستگاه لیفت بازو

مزایای استفاده از دستگاه لیفت بازو

درحالی‌که پوست اندامی شگفت‌انگیز است که می‌تواند با کاهش یا افزایش وزن منبسط و منقبض شود، این تغییرات گاهی اوقات، بیش از حد است و فرد نمی‌تواند با آن‌ها کنار بیاید و ممکن است پس از کاهش وزن قابل‌توجه، در بازگشت به سفت‌شدن بازوها مشکل داشته باشد.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. این امر می‌تواند به‌ویژه برای نواحی قابل‌مشاهده‌تر بدن، مانند صورت و دست‌ها، پاها و بازوها نگران‌کننده باشد. وقتی صحبت از درمان شلی پوست می‌شود، بسیاری از همان درمان‌هایی که برای کاهش خطوط ریز و پیری روی صورت استفاده می‌شود، برای سایر نواحی بدن نیز مناسب هستند. لیفت بازو و لیفت شکم بدون جراحی دو نمونه بارز از این موارد هستند.

لیفت بازو با آر اف یا ترماژ درمانی (Thermage treatment) یک درمان نوآورانه و غیرتهاجمی است که برای کاهش علائم پیری در دست و بازو بدون نیاز به جراحی و زمان استراحت طراحی شده است. در این فرایند از انرژی فرکانس رادیویی برای تحریک تولید کلاژن جدید در پوست استفاده می‌شود و در نتیجه پوستی محکم‌تر و صاف‌تر ایجاد می‌شود.

بهترین کاندیدها برای لیفت بازو افرادی هستند که به‌طورکلی وزن مناسبی دارند و مشکلات جزئی با افتادگی پوست دارند. این نوع درمان برای انواع پوست قابل‌استفاده است. همچنین برای استفاده بر روی افتادگی یا پوست اضافی ناشی از لیپوساکشن، بارداری یا کاهش وزن بی‌خطر است. بااین‌حال، اگر مقدار زیادی پوست آویزان زیربغل دارید، ممکن است مناسب نباشد. بهبود تون عضلانی، کاهش رسوب چربی و افزایش اعتمادبه‌نفس را می‌توان از دیگر مزایای استفاده از دستگاه آر اف یا ترماژ برای لیفت بازو بیان کرد.

ترماژ یک درمان عالی برای جوان‌سازی پوست است نه‌تنها به این دلیل که می‌تواند تولید کلاژن جدید را تحریک کند، بلکه می‌تواند با سایر روش‌های غیرتهاجمی برای دستیابی به حداکثر نتیجه ترکیب شود. این فناوری اغلب با روش‌های زیبایی اضافی، مانند درمان‌های لیزر فراکسل برای بازسازی سطح پوست، و همچنین تزریق‌هایی مانند بوتاکس یا فیلرهای پوست عملکرد بسیار عالی دارد. ترماژ را می‌توان حتی با درمان بوتاکس روی صورت ترکیب کرد تا ظاهر افتادگی یا کرختی پوست را کاهش دهد و اساساً بدون نیاز به جراحی پلاستیک تهاجمی یا ازکارافتادگی، "لیفت صورت" ایجاد کند.

حتی برای افرادی که از یک رژیم غذایی سالم و ورزش روتین که شامل تمرینات مقاومتی برای بازوها می‌شود، استفاده می‌کنند، شل‌شدن پوست بازوها همچنان می‌تواند مشکل‌ساز باشد. باتوجه‌به فناوری به‌کاررفته در لیفت بازو با آر اف، این درمان قادر است شلی پوست را تقریباً در همه جای بدن  از جمله بازوها کاهش دهد. ترماژ قادر است پوست بازوها را از طریق تولید کلاژن جدید سفت کند.

لیفت بازو با آر اف چگونه کار می‌کند؟

شلی پوست روی بازوها به‌خصوص در هنگام پوشیدن لباس آستین‌کوتاه، می‌تواند باعث نگرانی به‌ویژه برای خانم‌ها شود. لیفت بازو  یا جوان‌سازی پوست بازوها می‌تواند به کاهش ظاهر پوست آویزان روی بازوها که گاهی اوقات به‌عنوان "بال خفاش" یا حتی "بال بینگو" شناخته می‌شود، کمک کند. این درمان برای ایجاد پوستی جوان‌تر و سفت‌تر طراحی شده است و بنابراین می‌تواند پوست آویزان روی بازوها را سفت کند یا می‌تواند به هدف قراردادن مناطق خاصی از بدن کمک نماید.

لیفت بازو با آر اف یا درمان ترماژ از انرژی فرکانس رادیویی یا از فناوری رادیو فرکانسی (RF) برای گرم‌کردن لایه‌های داخلی پوست شما استفاده می‌کند. در این روش از یک دستگاه دستی استفاده می‌شود که بر روی ناحیه‌ای از پوست تحت درمان فشار داده می‌شود و سپس گرما به ناحیه موردنظر اعمال می‌شود. این فرایند می‌تواند لایه‌های داخلی پوست شما را گرم کند درحالی‌که لایه‌های خارجی پوست را خنک نگه می‌دارد و این احساس گرما به نوبه خود تولید کلاژن طبیعی را در بدن تحریک می‌کند.

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین در بدن ما است، اما با افزایش سن، کلاژنی که به ایجاد پوستی سفت و جوان‌تر کمک می‌کند، کمتر تولید می‌شود. با تحریک‌کردن تولید کلاژن جدید در بدن، Thermage می‌تواند پوست پیری را ترمیم کند که منجر به صاف‌تر شدن و سفت‌تر شدن پوست در ناحیه تحت درمان و اطراف آن می‌شود.

کارایی فناوری RF استفاده شده در Thermage برای ایجاد پوست سفت‌تر ثابت شده است. این فناوری همچنین می‌تواند به طور موقت ظاهر سلولیت را در ناحیه تحت درمان و اطراف آن بهبود بخشد.

نتایجی که می‌توانید از لیفت بازو با دستگاه انتظار داشته باشید

وقتی نوبت به لیفت بازو با دستگاه می‌رسد، این فرایند، ساده و سریع خواهد بود. اکثر درمان‌ها کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و در طول این مدت، دستگاه ترماژ دستی روی ناحیه تحت درمان اعمال می‌شود. شما یک احساس گرمای خفیف را تجربه خواهید کرد و به دنبال آن یک احساس خنکی عمومی در امتداد پوست احساس خواهید کرد.

پس از انجام عمل، می‌توانید بدون مشکل به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهید. ممکن است قرمزی یا درد خفیف را تجربه کنید، اما این موارد در 24 ساعت اول پس از درمان برطرف می‌شوند. گاهی اوقات، بیماران کبودی خفیف را به‌عنوان یک عارضه جانبی برای درمان گزارش کرده‌اند، هرچند بسیار نادر است. از نظر مراقبت از پوست، استفاده از ضدآفتاب روزانه، هم قبل و هم بعد از درمان توصیه می‌شود.

چندین ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل حاصل شود، زیرا کلاژن جدید تولید می‌شود و اثر سفت‌کنندگی پوست به‌تدریج ظاهر می‌شود. معمولاً باید در عرض حدود شش ماه از زمان انجام درمان، نتایج کامل زیبایی را مشاهده کنید. بسته به نیاز و وضعیت پوست شما، نتایج لیفت بازو با آر او می‌تواند تا دو سال باقی بماند. بسیاری از بیماران ترجیح می‌دهند برای به حداکثر رساندن تولید کلاژن جدید و حفظ بهترین نتایج زیبایی، این درمان را به‌صورت سالانه انجام دهند؛ چراکه بازوهای سفت‌تر و وضوح بهتر در ناحیه بالاتنه جزو نتایجی است که می‌توان از استفاده از دستگاه لیفت بازو انتظار داشت.

کلینیک لاغری غفاری دایت

کلینیک لاغری غفاری دایت

اگر به دنبال روشی برای سفت کردن پوست دست‌ها و بازوهای خود هستید، در نهایت راه‌حلی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند. با ما تماس بگیرید تا درباره اینکه آیا لیفت بازو با آر اف ممکن است برای شما مناسب باشد یا خیر، بیشتر بدانید. مشاوران ما می‌توانند در مورد هرگونه ملاحظات ایمنی که باید در هنگام استفاده از دستگاه بالابر بازو در نظر گرفته شود، مانند وضعیت قرارگیری مناسب و اجتناب از اعمال بیش از حد به شما مشاوره دهند.

کلینیک لاغری غفاری دایت مجهز به دستگاه‌های لاغری زیمر آلمان و دستگاه ترواسکالپ و دستگاه اینبادی، کوانتوم جهت آنالیز بدن است. در جلسه مشاوره لاغری حضوری که با دستگاه اینبادی و کوانتوم انجام می‌شود بیش از 240 فاکتور اساسی بدن مورد آنالیز قرار می‌گیرد و در نهایت بر مبنای گزارش و بررسی مشاور تغذیه پکیج‌های لاغری مختلفی پیشنهاد می‌شود. این پکیج می‌تواند شامل همه یا هر یک از موارد زیر باشد:

  • استفاده از دستگاه لاغری
  • رژیم لاغری

با پکیج‌های لاغری غفاری دایت موفقیت خود را در رسیدن به تناسب اندام، تضمین کنید. برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب و رسیدن به تناسب‌اندام به سایت غفاری دایت بروید و از قسمت رژیم‌های من، برنامه غذایی متناسب با اندام خود را دریافت کنید و به وزن ایده‌آل خود برسید.

سوالات متداول

لیفت بازو چیست؟

به طور کلی باید بگوییم به عمل جراحی گفته می شود که برای فرم دادن به قسمت بالای بازوها و هم چنین کشیدگی پوست شل شده و برداشتن چربی های اضافی صورت می گیرد. در واقع می توانیم بگوییم که هدف از این جراحی، متناسب کردن سایر نقاط بدن و همین طور برداشتن پوست اضافه این ناحیه است.

چه کسی کاندیدای مناسب برای لیفت بازو بدون جراحی است؟

بیمارانی که از سلامت قابل قبولی برخوردار هستند، انتظارات منطقی و واقع بینانه و میزان قابل توجهی شلی پوست بازو یا میزان قابل توجهی چاقی بازو دارند، بیمارانی که سیگار نمی کشند و بیمارانی که به دنبال فرم دادن به بدن و بازوی جوان تر یا کانتور هستند

چه عواملی در روش لیفت بازو بدون جراحی تاثیرگذار است؟

لیفت بازو بدون جراحی با عوامل زیر مرتبط است:

  • میزان پوست اضافی
  • مقاومت پوست ( وجود سلول های چربی زیر پوست)
  • چربی زیاد ( انتخاب درمان موثر با روش های مبتنی بر درجه حرارت، انجماد و یا گرم کردن سلول های چربی)
  • توانایی بدن در مقابل روش های غیر جراحی

دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
1 از 5 (1 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه