لیفت شکم بدون جراحی، راهی آسان برای از بین بردن چربی شکم

وقتی چربی زیادی در زیر پوست شکم و اطراف اندام‌های احشایی جمع می‌شود، شکم بزرگ می‌شود و حتی گاهی ظاهری آویزان پیدا می‌کند. علاوه بر این، در هنگام زایمان و یا هر شرایط دیگری که شکم به طور موقت بزرگ می‌شود، پس از کوچک شدن سریع شکم، پوست فرصت جمع کردن خود را پیدا نمی‌کند و به شکل آویزان باقی می‌ماند. اگر رژیم لاغری سختی هم بگیرید، ممکن است شل شدن پوست شکم رخ دهد.

با این توضیحات، لیفت شکم به معنای از سفت کردن پوست و برداشتن چربی شکم است. لیفت شکم بدون جراحی، از روش‌های لاغری است که اولین انتخاب برای همه محسوب می‌شود. با این حال، بعضی‌ها مجبور هستند سراغ لیفت شکم با جراحی بروند که روشی تهاجمی است. در این مقاله پس از معرفی مختصری از لیفت شکم با جراحی، به لیفت شکم بدون جراحی می‌پردازیم. اگر شما هم مشکل بزرگی شکم را دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

لیفت شکم بدون جراحی، راهی آسان برای از بین بردن چربی شکم

لیفت شکم بدون جراحی

لیفت شکم با جراحی

در این روش، معمولا جراح با لیپوساکشن چربی اضافه را از شکم بیمار بیرون می‌کشد. برای این کار، مراجع تحت بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد و چربی اضافه از شکم او بیرون کشیده می‌شود. چون حجم چربی خارج شده زیاد است، معمولا پوست آویزان می‌شود. به همین دلیل جراح پوست اضافی را هم جدا می‌کند و شکم را بخیه می‌کند.

اگر چه لیفت شکم با جراحی یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای خارج کردن چربی، مخصوصا در افراد خیلی چاق است، این روش با ریسک زیاد و عوارض خطرناکی همراه است.

ممکن است مقداری از چربی که پیش از عمل به سفتی در جای خود قرار گرفته بود، پس از عمل وارد خون شود و سبب آمبولی گردد یا همین چربی ممکن است به مغز  و قلب رفته و فرد را دچار سکته کند. به همین دلیل معمولا این روش به عنوان آخرین روش در نظر گرفته شده و صرفا برای افرادی استفاده می‌شود که چربی زیادی در ناحیه شکم دارند که به وسیله لیفت شکم بدون جراحی نمی‌توان آن را از بین برد.

لیفت شکم بدون جراحی با ترواسکالپ

لیفت شکم بدون جراحی

لیفت شکم بدون جراحی معمولا با استفاده از دستگاه‌های لاغری انجام می‌شود. دستگاه‌های لاغری زیادی برای این کار وجود دارند. لیفت شکم با دستگاه، معجزه نمی‌کند، اما برای افرادی که حجم چربی شکمی آنها خیلی زیاد نیست قابل استفاده است. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند، اما هیچ کدام از آنها به‌جز دستگاه ترواسکالپ نمی‌توانند پوست شکم را لیفت کنند.

به عبارت دیگر، اگرچه طیف وسیعی از دستگاه‌ها، لیفت شکم بدون جراحی را انجام می‌دهند، اما ترواسکالپ تنها دستگاهی است که علاوه بر هدف قرار دادن چربی‌ها، پوست را نیز لیفت می‌کند. ترواسکالپ در از بین بردن چربی‌ها نیز نسبت به سایر دستگاه‌ها مزیت دارد.

اگر می‌خواهید لیفت شکم بدون جراحی را تجربه کنید، دستگاه ترواسکالپ یکی از سریع‌ترین، بهترین و امن‌ترین دستگاه‌های قابل استفاده است.

 

دستگاه لیفت شکم بدون جراحی ترواسکالپ چیست؟

این دستگاه با انرژی رادیویی عمل می‌کند و سبب کاهش ضخامت چربی و سلولیت ناخواسته می‌شود. با استفاده از فناوری فرکانس رادیویی (RF)، این دستگاه، سلول‌های چربی مورد نظر را گرم می‌کند و باعث می‌شود آنها تجزیه شده و به‌تدریج جذب بدن شوند.

ترواسکالپ انرژی امواج رادیویی را به اعماق پوست، جایی که چربی‌ها انباشته شده‌اند گسیل می‌کند. با این حال این امواج بر روی سایر بافت‌ها، مثل خون و پوست و اعصاب اثر بدی نمی‌گذارند. آنها سلول‌های چربی را گرم کرده و آنها را از بین می‌برند. افرادی که از این روش لیفت شکم بدون جراحی استفاده می‌کنند معمولا گرمای ملایم و لذت بخشی را در زیر پوست خود حس می‌کنند.

دستگاه ترواسکالپ حداکثر می‌تواند تا 24 درصد چربی‌ها را در هر بار درمان در شکم‌های بزرگ از بین ببرد. این احتمال وجود دارد که وقتی سطح تحت درمان کوچک‌تر باشد، درصد چربی از بین رفته بیشتر شود.

لیفت شکم

پروسه درمان با دستگاه ترواسکالپ و مزیت‌های آن

این دستگاه دارای شش پروپ است. بر حسب گستردگی محل، تعدادی از این پروپ‌ها روی پوست شکم ثابت می‌شوند. وقتی دستگاه روشن می‌شود، امواج رادیویی را به زیر پوست گسیل می‌کند. این سبب می‌شود که پوست گرم شود. برخی افراد ممکن است عرق کنند، اما با این حال گرما معمولا آزاردهنده نیست.

برخلاف سایر دستگاه‌های لیفت شکم بدون جراحی، درمان با ترواسکالپ تنها یک ربع طول می‌کشد و پس از آن نیاز به استراحت یا هیچ کار خاص دیگری نیست.

این درحالی است که سایر دستگاه‌های لاغری حدود 50 تا 105 دقیقه روی پوست قرار داده می‌شوند.

علاوه بر این مزیت زمانی، ترواسکالپ کاری را که سایر دستگاه‌های لیفت شکم بدون جراحی در چندین جلسه انجام می‌دهند، در یک جلسه انجام می‌دهد. به عبارت دیگر، به طور معمول درمان با این دستگاه در یک جلسه 15 دقیقه‌ای انجام شده و قیمت براساس تعداد پروپ‌های مورد استفاده تعیین می‌گردد. در مواردی که چربی ذخیره شد زیاد باشد، این احتمال وجود دارد که به دو تا سه جلسه درمان نیاز باشد. با این حال، در بسیاری از افراد یک جلسه کافی است.

یکی از مزایای فوق العاده لیفت شکم بدون جراحی با ترواسکالپ این است که بر خلاف دستگاه‌های دیگر، این وسیله لاغری می‌تواند پوست شکم را هم سفت کند. بنابراین شما پس از درمان، با یک پوست آویزان مواجه نمی‌شوید.

لاغری با دستگاه ترواسکالپ

چه کسانی کاندیدای خوبی برای استفاده از دستگاه ترواسکالپ هستند؟

این دستگاه معمولا برای چاقی‌های متوسط، که در آن فرد 10 تا 15 کیلو اضافه وزن دارد، کاربرد دارند. به عبارت دیگر، اگر وزن فرد از حالت ایده‌آل خیلی فاصله داشته باشد، این نوع لیفت شکم بدون جراحی فایده چندانی ندارد و فرد لازم است روش‌های دیگری مثل جراحی را پی بگیرد.

علاوه بر این، در افراد باردار، افرادی که در ناحیه شکم خود دچار تومور هستند، شیمی درمانی می‌کنند یا مشکلات خاص دیگری دارند، این روش قابل انجام نیست.

اگر پوست شکم خیلی آویزان یا شل باشد، ترواسکالپ نمی‌تواند آن را لیفت کند.

 

چربی‌هایی که ترواسکالپ از بین می‌برد چه می‌شود؟

این چربی‌ها پس از چند هفته، توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می‌شوند. به عبارت دیگر، نتایج کار با این دستگاه بلافاصه پس از پایان لیفت شکم بدون جراحی قابل مشاهده نیست. بلکه لازم است یکی دو ماه صبر کنید تا چربی‌ها به‌تدریج جذب سیستم لنفاوی شده و از بدن دفع شوند.

 

پس از لیفت شکم بدون جراحی با دستگاه ترواسکالپ چه باید کرد؟

این دستگاه معمولا دوران نقاهت خاصی ندارد. با این حال، انجام برخی اقدامات به شما کمک می‌کند تا بتوانید دفع چربی از بدن را تسهیل کرده و نتایج درمان را بهتر ببینید:

 

بدن خود را هیدراته نگه دارید

بدن شما برای دفع چربی اضافه به آب نیاز دارد. به همین دلیل سعی کنید روزانه به مقدار کافی آب بخورید. آن‌قدر باید مایعات بنوشید تا رنگ ادرار شما زرد کمرنگ شود.

 

ورزش کنید

ورزش کمک می‌کند تا شما انرژی بیشتری بسوزانید، چربی سوزی داشته باشید و چربی‌های جدیدی را جایگزین انواع قبلی نکنید. اگر پس از لیفت شکم بدون جراحی با دستگاه ترواسکالپ فعالیت بدنی نداشته باشید و چاق شوید، احتمالا هیچ نتیجه‌ای نخواهید دید و حتی ممکن است شکم شما بزرگ‌تر هم بشود، چون چربی‌های جدید جای قدیمی‌ها می‌نشینند.

 

رژیم غذایی مناسب داشته باشید

اگر اضافه وزن دارید، حتما در دوره پس از درمان با این دستگاه، تحت نظر متخصص تغذیه رژیم بگیرید. شما باید بتوانید با رژیم اصولی و فعالیت بدنی، خود را لاغر کنید تا لیفت شکم بدون جراحی شما کاملا به ثمر برسد.

عکس لیفت شکم بدون جراحی

سخن آخر:

لیفت شکم با استفاده از دستگاه لاغری ترواسکالپ، جدیترین روش لیفت شکم بدون جراحی است. در این روش علاوه بر از بین رفتن تا 24 درصد چربی‌ها، پوست شکم نیز سفت می‌شود تا پس از دفع چربی‌ها، آویزان باقی نماند. این دستگاه بسیار سریع‌تر و موثرتر از سایر دستگاه‌های لاغری عمل می‌کند و به طور معمول یک تا سه جلسه درمان کفایت می‌کند. چربی‌ها از طریق سیستم لنفاری پس از چند هفته دفع می‌شوند. برای کسب نتایج خوب، لازم است پس از درمان بدن خود را هیدراته نگه دارید، به طور منظم ورزش کنید و همچنین از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید. اگر باردار هستید یا مشکلی خاصی در ناحیه درمان دارید، احتمالا کاندیدای مناسبی برای این روش نیستید. با این حال با پزشک مشورت کنید.  


دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (23 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه