رژیم لاغری سحر قریشی چیست؟

سحر قریشی با رژیم لاغری بهاره غفاری به وزن ایده‌آل رسید.

رژیم لاغری سحر قریشی چیست؟

وزن ایده‌ال، تناسب اندام بهتر، شادابی پوست و رسیدن به سلامت عمومی مطلوب از اهداف و دستاوردهای سحر قریشی برای استفاده از رژیم لاغری بهاره غفاری ذکر شده است.

 

سحر قریشی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان این‌بار با استفاده از رژیم غذایی خانم بهاره غفاری بر سر زبان‌ها افتاد. سحر قریشی در کارنامه بازیگری خود در بیش از ۵۰ فیلم بلند سینمایی، سریال تلویزیونی و آثار نمایشی شبکه خانگی فعال بوده است و در نقش اول در کنار بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، همایون ارشادی و پوریا پورسرخ و بسیاری چهره‌های دیگر نقش‌‌آفرینی کرده است.

 

استفاده از رژیم غذایی، رژیم لاغری یا برنامه‌های تناسب اندام برای چهره‌ای مثل سحر قریشی به عنوان یک بازیگر سینمایی از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار است. سحر قریشی به واسطه شغل خود در معرض نگاه و قضاوت عمومی قراردارد.

 

در چند دقیقه با استفاده از سایت هوشمند ما، رژیم غذایی ایده‌آل خود را دریافت کنید:

دریافت رژیم غذایی اختصاصی شما

 

برنامه‌های تناسب اندام و افزایش یا کاهش وزن، رژیم لاغری، رژیم چاقی، ورزش و سایر مراقبت‌هایی که برای تناسب اندام تجویز می‌شود در بسیاری از موارد می تواند آسیب‌های دایم یا موقتی به چهره یا بدن فرد وارد کند. ضعف و خستگی عمومی، ریزش مو، چروک شدن پوست و سایر عوارض ناشی از تغییر متابولیسم بدن در صورت استفاده از رژیم غذایی نامناسب غیراصولی عوارضی متداول هستند. از این رو تخصص و مهارت خانم بهاره غفاری و متخصصان همکار او در برنامه‌ریزی رژیم‌های غذایی تناسب اندام برای افرادی چون سحر قریشی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس کشورمان و افراد مشکل‌پسند در سال‌های اخیر جذب رژیم‌های غذایی بهاره غفاری شده‌اند.

سحر قریشی و بهاره غفاری در حال ضبط ویدیوی رژیم لاغری

 

(سحر قریشی و بهاره غفاری در حال ضبط ویدیوی رژیم لاغری)

 

رژیم فقط لاغری نیست!

وقتی صحبت از رژیم غذایی به میان می‌آید بطور معمول تجربه سخت رژیم‌های لاغری به ذهن متبادر می‌شود. نخست باید دقت کرد که رژیم غذایی فقط رژیم لاغری یا چاقی نیست، رژیم‌های غذایی اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. لاغری، چاقی، تناسب اندام، رژیم‌ ورزشی و افزایش عضلات و رژیم برای مهار بیماری‌های متابولیک نظیر دیابت و چربی خون، رژیم‌های کودکان و نوجوانان برای افزایش قد و رشد بهتر بدن همه از انواع رژیم‌های غذایی هستند اما هدف هر رژیمی در درجه اول باید سلامت بدن باشد.

دومین نکته مهم این است که وقتی نخستین هدف رژیم غذایی افزایش سلامتی است این رژیم‌ها نباید خود به عاملی مضر یا آزاردهنده تبدیل شوند. نکته‌ای که در ویدیوی رژیم غذایی سحر قریشی نیز به آن اشاره شده است. سلامتی و تناسب اندام برای رسیدن به وزن ایده‌آل در کنار فاکتورهای سلامتی نیز لحاظ شده، شادابی پوست، سلامت مو، تناسب اندام و حفظ روحیه قوی همه از دستاوردهای یک رژیم غذایی موثر است که برای شما توسط خانم بهاره غفاری برنامه‌ریزی می‌شود.

 

در چند دقیقه با استفاده از سایت هوشمند ما، رژیم غذایی ایده‌آل خود را دریافت کنید:

دریافت رژیم غذایی اختصاصی شما

 


دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
4 از 5 (37 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه