لیست بهترین کلینیک لاغری کرج + آدرس و تلفن

تاریخ : 1401/10/11

لیست بهترین کلینیک لاغری کرج + آدرس و تلفن

لیست بهترین کلینیک لاغری کرج + آدرس و تلفن

در سراسر دنیا افراد زیادی به تناسب اندام و داشتن وزن ایده‌آل اهمیت می‌دهند. همواره داشتن اندام چاق موجب ناراحتی فرد و همچنین کاهش اعتماد به نفس او می‌شود. به‌طوری‌که نمی‌تواند مثل بقیه افراد یک‌سری کارها را انجام دهد. در واقع این محدودیت یکی از هنجارها و مشکلات چاقی است. اگر بخواهیم به این مسئله دقیق و ریزبینانه نگاه کنیم، باید بگوییم چاقی در طولانی مدت آثار بدی برای بدن به همراه دارد و در بعضی موارد به اندام‌های مختلف بدن نظیر کلیه، کبد و غیره آسیب می‌رساند. البته چاقی مشکل غیرقابل درمان نیست و برای رفع این مشکل می‌توانید به کلینیک لاغری کرج مراجعه کنید.

در این رابطه ممکن است با سؤالات زیر مواجه شوید که؛

بهترین کلینیک لاغری کرج کجاست و چه خدماتی را به مراجعین ارائه می‌کند؟ چگونه می‌توانیم بهترین کلینیک‌های لاغری در کرج، تهران و سایر شهرهای کشور را پیدا کنیم؟ آیا تاکنون به کلینیک لاغری مراجعه کرده‌اید؟ چرا؟ بهترین کلینیک لاغری چه ویژگی‌هایی دارد؟ هنگام مراجعه به کلینیک لاغری رعایت چه نکاتی لازم و ضروری است؟

این سؤالات تنها بخشی از هزاران پرسش بی‌جواب افراد چاق و مبتلا به اضافه وزن مفرط است. در واقع افزایش وزن نامتعارف موجب تضعیف روحیه آنها شده و از حضور در جامعه لذت چندانی نمی‌برند. در صورتی‌که از مشکل چاقی و اضافه وزن رنج می‌برید، برای آشنایی بیشتر با بهترین کلینیک لاغری کرج و مزایای استفاده از خدمات این دسته از مراکز لاغری با ما همراه باشید.

در خانه نمی‌توانند وزن خود را آن‌طور که باید و شاید کاهش دهند. به همین جهت یک‌سری مؤسسات در قالب کلینیک‌های لاغری راه‎‌اندازی شده‌اند. این دسته از کلینیک‌ها با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با تجربه و همچنین تجهیزات بروز، روش‌های مختلفی جهت کاهش وزن و لاغر شدن مراجعین انجام می‌دهند.
 
تا جایی‌که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد کاهش وزن افراد با رده‌های سنی و وزن‌های مختلف هستیم. البته قبل از ارائه راهکار یا عمل جراحی شرایط جسمی بیمار و میزان توانایی او مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. تا پس از اتمام آزمایشات و حصول نتیجه اول، بهترین روش و راهکار در اختیار او قرار گیرد. با این توصیف هنگام یافتن بهترین کلینیک لاغری کرج حتماً به این مورد توجه ویژه داشته باشید و براساس نحوه ارائه خدمات و شیوه انجام آزمایش‌ها کلینیک ایده‌آل و موردنظرتان را انتخاب نمایید.

روش‌های جراحی برای لاغری در کرج

برای مشاهده مراکز لاغری در تهران اگر در تهران زندگی میکنید به بهترین کلینیک لاغری در تهران مراجعه نمایید

بهترین کلینیک لاغری کرج کدام است؟

اکنون که با انواع روش‌های جراحی به منظور لاغری و اهمیت استفاده از خدمات کلینیک لاغری کرج آشنا شدید، زمان آن فرا می‌رسد تا بهترین کلینیک‌های لاغری در شهر کرج را به شما معرفی کنیم. در این راستا بعضی از بهترین و محبوب‌ترین کلینیک‌های لاغری در شهر کرج به قرار زیر است:

 کلینیک لاغری و کاهش وزن نارین کرج

این کلینیک تخصصی به تلاش جواد واحدی کارشناس تغذیه و یکی از اعضای انجمن چاقی ایران و آمریکا تأسیس شده است. بدین جهت در این کلینیک لاغری کرج بهترین و بروزترین شیوه‌های درمان چاقی و اضافه وزن بکار برده می‌شود و شاهد بهبود شرایط جسمانی بیماران مبتلا به چاقی مفرط در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. البته در کنار ارائه مشاوره و انواع عمل جراحی شاهد انواع برنامه‌های غذایی و رژیم درمانی، ورزش‌های سنگین و غیره هستیم. پس فرصت را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده به این کلینیک تخصصی در کرج مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر کلیک کنید.

این کلینیک هم اکنون در لیست بهترین کلینیک لاغری کرج و مراکز رژیم درمانی قرار دارد و خدمات متعددی نظیر تغذیه و رژیم درمانی، کاهش وزن و تناسب اندام، کاهش سایز بدن بدون بازگشت، تعیین جنسیت نوزاد به وسیله رژیم غذایی و غیره را به مراجعین ارائه می‌کند. جهت برقراری ارتباط با تیم مشاوره این کلینیک لاغری کرج و همچنین دریافت نوبت با شماره‌های 09128693864 و 02633225107 تماصل حاصل نمایید.

آدرس کلینیک لاغری نارین: استان البرز، شهر کرج، خیابان شهیدبهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، ساختمان پزشکان آرین، طبقه 7، واحد نوزده.

 کلینیک لاغری دلفینیوم

این کلینیک تخصصی لاغری نیز با همکاری و تلاش جمعی از اساتید و متخصصان برجسته در کرج تأسیس شده است. مجموعه تخصصی دلفینیوم به لحاظ برخورداری از تجهیزات بروز و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا علاوه بر رژیم درمان، کاهش وزن و تناسب اندام خدمات متنوعی را در زمینه پوست، مو و زیبایی نیز به مراجعین ارائه می‌کند. از این‌رو علاوه بر کاهش وزن و لاغری برای لیزر موهای زائد، جوان‌سازی صورت، رفع چین و چروک و غیره می‌توانید به این کلینیک لاغری کرج مراجعه نموده و از خدمات آنها استفاده نمایید. این مجموعه تخصصی در استان البرز، شهر کرج، عظیمیه، بلوار استقلال جنوبی، کوچه خسروی، پلاک چهار، طبقه همکف واقع شده است. جهت برقراری ارتباط با این کلینیک و رزرو نوبت می‌توانید با شماره 02632558467 تماس بگیرید.

 کلینیک اسلیم بیوتی

این کلینیک لاغری کرج با تلاش‌های پی در پی دکتر ماهر کردی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپارسکوپی راه‌اندازی شده است. کلینیک اسلیم بیوتی علاوه بر انواع مشکلات چاقی و اضافه وزن، در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست نیز فعالیت دارد. در صورت تمایل برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه به آدرس کرج، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج قائم، طبقه 4، واحد دوازده مراجعه نمایید و یا با شماره 02632237046 تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی خود هستید به مقاله نوشته شده ما با عنوان برنامه غذایی بدن سازی مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک لاغری کرج

انواع روش‌های جراحی برای لاغری در کرج

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که عمل جراحی یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد برای درمان چاقی و کاهش وزن است. به گونه‌ای که بسیاری از افراد مبتلا به اضافه وزن این روش را در مرحله آخر قرار داده‌اند و هنگام ضرورت از آن استفاده می‌کنند. به لحاظ اینکه عمل جراحی لاغری عوارض و معایب خاص خود را دارند. بدین جهت هنگام استفاده از خدمات کلینیک لاغری کرج حتماً به این مورد توجه نمایید و سپس اقدام به استفاده از روش‌های مختلف جراحی کنید. بعضی از اصلی‌ترین و مهمترین روش‌های جراحی با هدف درمان لاغری به قرار زیر است:

1- عمل لیپوماتیک

این روش یکی از کاربردی‌ترین و متداول‌ترین عمل‌های جراحی لاغری است. به لحاظ اینکه کاملاً ایمن بوده و بدون نیاز به بیهوشی، درد و خونریزی انجام می‌شود. علاوه بر این عمل لیپوماتیک ماندگاری بسیاری بالایی دارد و کسانی که قصد دارند در مدت زمان اندک به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند، این روش گزینه مناسبی خواهد بود. بدین ترتیب هنگام مراجعه به کلینیک لاغری کرج می‌توانید از این روش برای درمان سریع و بدون درد چاقی استفاده نمایید.

به‌وسیله این روش چربی‌هایی که در نقاط مختلف بدن جمع شده، تخریب می‌شوند و از بدن خارج می‌گردد. بدین صورت که پزشک متخصص در محل تجمع چربی‌ها یک شکاف ریز به‌وجود می‌آورد. سپس لوله نازکی به نام کانولا وارد شکاف نموده و با ایجاد کردن حرکات سریع و ارتعاشی چربی‌ها را تخریب می‌کند. در پایان نیز چربی‌ها از بدن خارج شده و شاهد کاهش وزن و لاغری خواهیم بود. خاطر نشان می‌شود که این روش برای کسانی که نتوانسته اند به‌واسطه انجام ورزش های سنگین و گرفتن رژیم‌های مختلف به نتیجه برسند، مناسب است. 

2- عمل لیپولیزر

متأسفانه میزان چربی در بدن بعضی افراد به توده‌های بسیار سفت تبدیل شده است. به‌طوری‌که حجم وسیعی از پهلو، باسن و غیره را در بر می‌گیرد. از این‌رو با استفاده از روش قبل نمی‌توان چربی ها را برطرف ساخت. بدین ترتیب در کلینیک لاغری کرج عمل لیپولیزر برای این دسته از افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن مفرط انجام می‌شود. این عمل نیز بدون درد و خونریزی بوده و صرفاً به واسطه تاباندن اشعه لیزر به محل تجمع چربی، آنها از بین می‌روند و کاهش وزن صورت می‌گیرد.

البته مدت زمان این عمل و کیفیت آن تا حد زیادی به نوع تجهیزات کلینیک، تخصص و تجربه پزشکان بستگی دارد. پس ابتدا بهترین کلینیک لاغری کرج را پیدا نمایید و سپس از خدمات آنها به منظور کاهش وزن سریع و بدون درد استفاده کنید. برای انجام این عمل نیز به انجام ورزش‌های سنگین و رژیم‌های غذایی مختلف نیازی نیست و صرفاً چربی‌ها به واسطه عمل تخریب شده و پاکسازی می‌شود.

3- عمل آبدومینوپلاستی

همان‌طور که دیده‌اید بعضی مواقع شدت افزایش وزن و چاقی به حدی است که شکم افراد به‌صورت افتاده و آویزان قرار می‌گیرد. معمولاً این اتفاق برای بانوان بعد از زایمان رخ می‌دهد. اما متأسفانه در آقایان نیز به دلیل چاقی بیش از حد شاهد افتادگی شکم هستیم. این مشکل در کنار تمامی عوارض و محدودیت‌ها، جلوه بدی به اندام و ظاهر فرد می‌بخشد. به همین جهت رفع آن در اولویت بسیار از مراکز زیبایی و کلینیک لاغری کرج قرار گرفته است. البته در کلینیک‌های لاغری معمولاً از روش آبدومینوپلاستی استفاده می‌کنند و تأثیر بسزایی در رفع این مشکل دارد.

البته باید توجه داشته باشید که این عمل نسبت به روش‌های قبل تهاجمی‌تر است. چرا که علاوه بر افزایش وزن با تغییر حالت و ساختار شکم همراه است. به همین دلیل باید بتواند ضمن اثرگذاری مطلوب مشکلات به‌وجود آمده را سریعاً برطرف سازد. با این توصیف قبل از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کلینیک لاغری کرج نوع خدمات و نحوه ارائه آن را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. تا پس از کسب آگاهی در این زمینه بتوانید بهترین کلینیک و روش را برای کاهش وزن و لاغری انتخاب نمایید.

4- عمل لاغری بای پس معده

این روش جراحی نیز یکی از رایج‌ترین راهکارها برای کاهش وزن و لاغری است. در عمل بای پس معده، پزشک متخصص قسمت بالایی معده را برش می‌زند و مقدار باقی‌مانده را می‌بندد. این روش قابل بازگشت نیست و با کوچک شدن حجم معده، به نسبت فرد غذای کمتری مصرف می‌کند و بدین نحو با کاهش وزن، شاهد لاغر شدن فرد به‌صورت آهسته خواهیم بود. با توجه به اینکه این روش قابلیت برگشت ندارد، قبلاً از انجام عمل بای پس معده در کلینیک لاغری کرج و سایر مراکز تمامی جوانب را بسنجید و سپس از این روش استفاده کنید.

کلینیک لاغری

سخن آخر

در این مقاله سعی نمودیم تا شما را اهمیت و ضرورت کلینیک لاغری درکرج، انواع روش‌های جراحی و بهترین کلینیک لاغری کرج آشنا کنیم. اکنون که نسبت به این مسائل آگاهی کسب کردید، می‌توانید متناسب با نیاز و نوع مشکلات به این کلینیک‌ها مراجعه نمایید و از خدمات متنوع آنها در راستای داشتن تناسب اندام و وزن مناسب استفاده کنید. امید است که مطالب ارائه شده مؤثر واقع گردیده باشد و توانسته باشیم شما را بیش از پیش با خدمات کلینیک لاغری کرج آشنا نماییم.