لیست 5 تا از بهترین کلینیک‌ های لاغری در ولیعصر

تاریخ : 1401/10/07

لیست 5 تا از بهترین کلینیک‌ های لاغری در ولیعصر

لیست 5 تا از بهترین کلینیک‌ های لاغری در ولیعصر

اضافه وزن یکی از معضلاتی است که برای سلامتی مشکلات متنوعی ایجاد می‌کند. بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند به خاطر برخورداری از وزن زیاد غالباً رنج می‌برند. افرادی که دارای اضافه وزن هستند با روش‌های طبیعی مثل ورزش و رژیم غذایی می‌توانند جلوی افزایش حجم توده‌های چربی را بگیرند. همچنین با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر یا هر نقطه دیگری از تهران می‌توانند به تناسب اندام دست پیدا کند. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با فهرستی از بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر آشنا شوید.

بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر
چاقی چیست؟ 
 
چاقی در واقع یک وضعیت پزشکی محسوب می‌شود که در آن بافت چربی بیشتر از حد طبیعی در بدن تجمع خواهد کرد. تجمع زیاد بافت چربی در اقصا نقاط بدن منجر به کاهش شاخص‌های مربوط به سلامتی و در نتیجه کاهش متوسط طول عمر و کیفیت زندگی خواهد شد. بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن هستند دچار چاقی موضعی می‌شود. 
بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن هستند به چاقی موضعی دچار خواهد شد و بیشتر آن‌ها دارای چاقی شکمی هستند. افرادی که دچار اضافه وزن و چاقی می‌شوند در اغلب مواقع در معرض خطر بسیاری از بیماری‌های زمینه‌ای قرار خواهند گرفت. کاهش مقدار وزن اضافی با روش‌های طبیعی یا جراحی لاغری زیر نظر متخصصان و همچنین پزشکان برتر انجام می‌شود که به کاهش خطرات احتمالی کمک خواهد کرد. 
 
دلایل چاقی 
 
پزشکان اعتقاد دارند که به غیر از تحرک و تغذیه چاقی عوامل زیاد دیگری هم به همراه دارد. در این بخش با ذکر چند نمونه از دلایل چاقی خواهیم پرداخت که با رژیم اصولی و جراحی توسط بهترین کلینیک لاغری در بررسی است می‌توانید از شر آن‌ها راحت شوید. می توانید لیست بهترین رژیم لاغری را در این مطلب مشاهده کنید.
 
تخمدان پلی کیستیک: تخمدان پلی کیستیک یکی از مشکلات هورمونی در زنان محسوب می‌شود که در سنین بارداری بسیار شایع است. در این بیماری کیست‌های کوچک زیادی در تخمدان تشکیل خواهد شد که این وضعیت تعادل هورمونی را از بین خواهد بود و چرخه قاعدگی را تحت تأثیر می‌گذارد. زنانی که به این بیماری مبتلا هستند به انسولین مقاوم هستند و باعث چاقی در دوران باروری خواهد شد. 
 
کم کاری تیروئید: اگر غده تیروئید به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نکند ممکن است فرد دچار برخی از علائم سل ضعف، خستگی و در نتیجه افزایش وزن شود. همچنین اگر هورمون‌های تیروئید در بدن شما کافی نباشد متابولیسم بدنتان کاهش کرده و احتمال افزایش وزن بالا می‌رود. 
 
دارو‌های کورتونی: استروئید‌های ضد التهابی به خاطر تأثیرشان و افزایش وزن شهرت بسیار زیادی دارند. تجمع مایع در بدن و در نتیجه افزایش اشتها یکی از دلایل اصلی گرایش به چاقی و افزایش وزن در زمان مصرف این دارو‌ها محسوب می‌شود؛ اما این عارضه به دوز دارو و مدت زمان مصرف بستگی دارد که می‌توانید با رژیم اصولی و یا جراحی زیر نظر بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر یا هر نقطه دیگری از تهران آن را درمان کنید. 
 
دارو‌های اعصاب: یکی از عوارض جانبی برخی از دارو‌های افسردگی چاقی و افزایش وزن می‌باشد. برخی از دارو‌ها و بعد از مدت مصرف باعث افزایش وزن می‌شوند و همچنین اشتها را افزایش خواهند داد. حتی خود مشکل افسردگی نیز می‌تواند منجر به تغییرات و بینی شدید گردد. 
 
کوشینگ: چاقی یکی از علائم شایع سندروم کوشینگ محسوب می‌شود. بیماری کاشین در اغلب مواقع به خاطر استفاده از استروئید‌های بیمار نظیر آسم، لوپوس یا آرتریت ایجاد خواهد شد. این سندروم در نتیجه باعث افزایش هورمون کورتیزول توسط غده فوق کلیوی می‌شود که در نهایت منجر به چاقی و اضافه وزن در فرد خواهد شد. 
 
ترک سیگار: افرادی که سیگار را ترک می‌کنند داره اضافه وزن می‌شوند زیرا ترک نیکوتین آن‌ها را گرسنه‌تر کرده و غذای بیشتری خواهند خورد. همچنین افراد اشتهایی بیشتری به غذای خوشمزه و شیرینی‌جات مثل مواد قندی پیدا خواهند کرد که در نتیجه موجب چاقی و اضافه وزن می‌شود. 
 
بیشتر بخوانید: می توانید لیست بهترین کلینیک لاغری در تهران را در این مطلب مشاهده کنید.

کاهش وزن در کلینیک لاغری خیابان ولیعصر

۵ تا از بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر که باید بشناسید! 

در ادامه به معرفی برخی از بهترین انواع کلینیک لاغری در ولیعصر اشاره خواهیم کرد که برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده‌آل خود می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید. 
 
کلینیک لاغری و تناسب اندام غفاری دایت (فرشته)
 
مؤسس مجموعه غفاری دایت خانم سیده بهاره غفاری فارغ التحصیل رشته تغذیه از دانشگاه شهید بهشتی هستند، این مؤسسه در تهران دایر می‌باشد با این حال با سابقه کاری هفت ساله درخشان خود در صدر لیست مؤسسات و کلینیک‌های لاغری قرار گرفته‌اند. بهاره غفاری دارای بالاترین درصد رضایت مردمی در صفحه اینستاگرام خود و بیش از 8000 تجربه موفق از مراجعین خود دارد که در این صفحه قابل مشاهده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت غفاری دایت و عضویت در این سایت از پکیج‌های آنلاین این مجموعه استفاده کنید. 
 
ضمن اینکه تمام دستگاه‌های لاغری کلینیک غفاری‌ دایت دارای تأییده FDA امریکا می‌باشند و بدون اشعه و لیزر فقط با حرارت باعث مرگ سلول چربی‌ها شده و عملکرد بدون بازگشت دارد. تعداد جلسات مورد نیازشما و انتخاب بهترین پکیج لاغری متناسب برای شما بعد از آنالیز وضعیت بدن‌تان با دستگاه‌های مربوطه در مشاوره حضوری به شما معرفی می‌گردد. این مجموعه در تهران (فرشته)، کرج، اصفهان، مشهد و دبی دارای شعب فعال می‌باشد. 
 
آدرس: الهیه، مریم شرقی، مجتمع الیت(پارامیس)، طبقه هشتم، واحد ٨٠٣
شماره تماس: 91009994-021
اینستاگرام:  /https://www.instagram.com/ghafaridiet
سایت: www.ghafaridiet.com    
کلینیک لاغری غفاری دایت
 
بیشتر بخوانید: می توانید لیست بهترین کلینیک لاغری در اصفهان را در این مطلب مشاهده کنید.
 
کلینیک دکتر سلیمان‌ زاده 
 
دکتر پژوا سلیمان‌ زاده که دارای مدرک جراحی پلاستیک عمومی و زیبایی و لاغری می‌باشد تا به امروز انواع مختلفی از جراحی‌های موفقیت‌آمیز را در کارنامه خود ثبت کرده است. ایشان در طی این سال‌ها توانسته تا اعتماد مراجعین خود را به عنوان یک پزشک متخصص جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر شناخته شود. 
 
خدمات: 
  • جراحی بینی
  • جراحی سینه
  • جراحی زیبایی شکم
  • تزریق چربی
آدرس: تهران، ولیعصر، ابتدایی توانیر، رو به روی بیمارستان دی
شماره تماس: 02188775410 
 
کلینیک آریا 
 
دکتر بیژن فریدنیا با ۲۰ سال سابقه پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک و لاغری و زیبایی به عنوان یکی از متخصصان حرفه‌ای در این زمینه محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک کلینیک زیبایی و ترمیمی می‌گردید، خوب است بدانید که ایشان عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران محسوب می‌شود. از این رو در فهرست بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر قرار می‌گیرد. 
 
خدمات: 
  • جراحی سینه
  • ابدومینوپلاستی
  • پیکرتراشی
  • لیپوماتیک
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، کلینیک زیبایی آریا
شماره تماس: 02126805267 
کلینیک آریا - کلینیک لاغری در ولیعصر
 
بیشتر بخوانید: می توانید لیست بهترین کلینیک لاغری مشهد را در این مطلب مشاهده کنید.
 
کلینیک حیات
 
کلینیک حیات به عنوان یکی از بهترین مراکز در زمینه زیبایی و جراحی آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی و لاغری به مراجعه‌کنندگان است. این مرکز دارای مدارک تخصصی در حوزه زیبایی و لاغری است و همه روزه به جز ایام تعطیل آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است که می‌خواهند طبق استاندارد‌های جهانی به لاغری و تناسب اندام دست پیدا کنند. 
 
خدمات: 
  • جراحی بینی
  • جراحی پلک
  • جراحی ابدومینوپلاستی
  • تعبیه پروتز چانه
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان دستگردی، پلاک ۳۸۶، ساختمان پردیس
شماره تماس: 09128008471 
 
کلینیک ایران 
 
دکتر ایوب باقری به عنوان مدیریت کلینیک ایران با جمعی از متخصصین حرفه‌ای و دستگاه‌های لاغری و تجهیزات به روز آماده ارائه بهترین و متنوع‌ترین خدمات در زمینه زیبایی و سلامت به متقاضیان است. به کارگیری از کادر پزشکی مجرب و کارشناسان زیبایی فوق تخصص آماده ارائه سرویس به متقاضیانی است که می‌خواهند در مدت زمان مشخص به خواست خود دست پیدا کند. 
 
خدمات: 
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان بهرامی
شماره تماس: ۰۹۱۹۳۲۰۳۶۰۷ 
 
کلینیک لاغری در ولیعصر- کلینیک ایران
 
بیشتر بخوانید: می توانید لیست بهترین کلینیک لاغری کرج را در این مطلب مشاهده کنید.
کلینیک دکتر احمدی 
 
دکتر امیر علی احمدی به عنوان یکی دیگر از کلینیک‌های مطرح که در فهرست ما قرار دارد با ارائه خدمات گوناگون در زمینه تناسب اندام و لاغری بسیار خوش درخشیده و به عنوان بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر محسوب می‌شود. هدف این کلینیک ارائه خدمات باکیفیت با استفاده از علم روز پزشکی است که کلینیک دکتر احمدی توانسته تا حد بسیار زیادی در این زمینه موفق عمل کند. 
 
خدمات: 
  • جراحی سینه
  • عمل اسلیو معده
  • پیکرتراشی
  • تزریق چربی
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان شانزدهم، پلاک 14
شماره تماس: 02188884006 
 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده راهکارهای کنترل گرسنگی در رژیم کلیک کنید.

روش درمانی بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر

هنگامی که به جای اینکه خودتان مسیر لاغری را طی کنید، به یک کلینیک کاهش وزن مراجعه می‌کنید، همه چیز بهتر خواهد شد! این افراد می‌توانند به روش‌هایی که قرار است بگوییم روند کار را برای شما آسان تر کنند. کلینیک‌های کاهش وزن برنامه‌های کاهش وزن و تناسب اندام خود را به شما تحمیل نمی‌کنند. آن‌ها با ساده‌ترین روش‌های کاهش وزن شروع می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا راه خود را ادامه دهید. 
 
کلینیک‌های کاهش وزن برای هر فرد برنامه‌های منحصر به فردی ایجاد می‌کنند. آن‌ها در هر مرحله از راه شما را نظارت و راهنمایی می‌کنند و در عین حال هر کمکی را که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه می‌دهند. کلینیک‌ها همیشه ساده‌ترین اما مؤثرترین استراتژی‌های کاهش وزن را برای شما انتخاب می‌کنند تا بتوانید به راحتی ثبات خود را حفظ کرده و به نتایج دلخواه برسید. 
روش درمانی در بهترین کلینیک لاغری ولیعصر
 
هنگامی که به کلینیک کاهش وزن مراجعه می‌کنید، پزشک قبل از اینکه با شما به طور مفصل در مورد وضعیت سلامتی‌تان صحبت کند، درمانی برای شما تجویز نمی‌کند. این موضوع به این دلیل است که هر فرد به دلایل مختلف وزن اضافه می‌کند و یک درمان نمی‌تواند برای همه مؤثر باشد. به همین دلیل، متخصصانی که برای مسیر کاهش وزن خود با آن‌ها مشورت می‌کنید، ابتدا باید گزینه‌های مختلف موجود و مناسب را در مورد شما قبل از توصیه یک برنامه کاهش وزن، مورد بحث قرار دهند. از آنجایی که آن‌ها در زمینه کاری خود متخصص هستند و آموزش و دانش لازم را دارند، شما از راه حل‌های کارآمد انواع بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر اطمینان پیدا خواهید کرد. 
 
اولین مشاوره معمولاً توسط متخصصان معتبر انجام می‌شود تا بتوانند از مشکل خاص شما ایده بگیرند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند قبل از اینکه برنامه را به شما توصیه کنند، تعیین کنند که بهترین برنامه کاهش وزن برایتان کدام است. از آنجایی که چاقی یک مشکل بزرگ در سطح جهانی است، پزشکان و متخصصین کاهش وزن می‌توانند شما را در مورد راه درست لاغری راهنمایی کنند تا مجبور نباشید با روش‌های آزمون و خطا مبارزه کنید. اگر کنجکاو هستید که بدانید متخصصان قبل از اینکه درمان را به متقاضی توصیه کنند چه کار‌هایی را انجام خواهند داد، در زیر مراحل تجویز یک درمان کاهش وزن آورده شده است. 
 
بیشتر بخوانید: برای آشنایی با رژیم شوک کلیک کنید.

مراحل کاهش وزن در بهترین کلینیک لاغری ولیعصر

 
مرحله 1: با پزشک خود مشورت کنید و در مورد مشکل خود با جزئیات توضیح دهید
 
مرحله 2: پزشک شما به دقت مورد شما را بررسی می‌کند
 
مرحله 3: متخصص کاهش وزن سابقه پزشکی شما را برای تشخیص بیشتر در مورد وضعیت شما بررسی می‌کند
 
مرحله 4: پزشک کاهش وزن مشکل شما را با متخصصان مربوطه در میان می‌گذارد و همچنین تمام راه حل‌های ممکن را بررسی می‌کند
 
مرحله 5: در نهایت، پزشک بهترین گزینه درمانی را برای شرایط شما تجویز می‌کند. 
مراحل کاهش وزن در بهترین کلینیک لاغری ولیعصر
 
چاقی همیشه به ظاهر شما نیست، بلکه به سلامت فیزیکی بدن نیز مربوط می‌شود. مهم نیست که چقدر مشتاق کاهش وزن هستید، نباید بدون در نظر گرفتن اثرات درمان بر سلامتی خود اقدام کنید. 
 
از آنجایی که افرادی که اضافه وزن دارند با خطر بیشتری برای ابتلا به مشکلات سلامتی روبرو هستند، پزشک باید قبل از توصیه هر راه حل کاهش وزن آزمایشاتی را انجام دهد. این موضوع برای جلوگیری از مشکلات سلامتی که ممکن است در نتیجه درمان کاهش وزن ایجاد شود یا بدتر شود ضروری است. این آزمایشات همچنین به جلوگیری از عوارض جانبی نامطلوب که ممکن است منجر به تخریب زندگی عادی شما شود کمک می‌کند و تضمین می‌کند که سلامت شما در طول درمان محافظت شود. 
 
اگر از خود می‌پرسید که آیا باید یک فرآیند غربالگری طولانی را طی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید این یک روش ساده و سر راست است. با این حال، این موضوع یک فرآیند بسیار دقیق است و معمولاً اگر سوابق و مدارک پزشکی و بیماری خاصی نداشته باشید (لیست بیماری های خاص)، بدون وقفه انجام می‌شود. در زیر مراحلی را که هنگام مراجعه به کلینیک کاهش وزن طی خواهید کرد آورده شده است. 
 
  • به یک کلینیک کاهش وزن مراجعه کنید
  • در مورد وضعیت خود با جزئیات به پزشک خود توضیح دهید
  • دکتر آزمایش‌های پزشکی انجام می‌دهد
  • پزشک استراتژی‌های درمانی احتمالی را بسته به شرایط شما بررسی می‌کند
  • بر اساس نتایج ارزیابی، پزشک بهترین گزینه درمانی را با کمترین اثرات سلامتی انتخاب می‌کند
  • پزشک قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین گزینه کاهش وزن مختص شما، درمان را آزمایش و مورد بررسی قرار می‌دهد
 
نتیجه‌ گیری 
 
کلینیک‌ های کاهش وزن ثابت کرده‌اند که در کمک به افراد برای دستیابی به نتایج رضایت بخش بسیار مؤثر هستند. شما می‌توانید این موضوع را به استراتژی‌های شخصی و توجه  فردی نسبت دهید که برای پاسخگویی به نیاز‌های منحصر به فرد هر بیمار طراحی شده است. با تبدیل شدن چاقی به یک مشکل بزرگ برای آمریکایی‌ها، درمانگاه‌های کاهش وزن بهترین گزینه برای کاهش وزن و جلوگیری از مشکلات ناشی از اضافه وزن هستند. کلینیک‌ها به شما کمک می‌کنند تناسب اندام داشته باشید، به اهداف کاهش وزن خود برسید و در دراز مدت یک سبک زندگی سالم را حفظ کنید. اگر می‌خواهید یک مسیر کاهش وزن آرام داشته باشید، به نفع شماست که قبل از شروع کار با یک کلینیک کاهش وزن مشورت کنید. قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین کلینیک لاغری در ولیعصر، زمان بگذارید و تحقیقات خود را در مورد بهترین کلینیک‌ های کاهش وزن انجام دهید.