لاغری موضعی با دستگاه rf | معایب + مزایا + هزینه

تاریخ : 1401/10/25

لاغری موضعی با دستگاه rf | معایب + مزایا + هزینه

لاغری موضعی با دستگاه rf | معایب + مزایا + هزینه

لاغری موضعی با دستگاه rf بدن به تنهایی بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی قدرت شگفت انگیزی برای درمان چاقی دارد. برای کاهش و حذف چربی هایی که در طول 30-20 سال در بدن انباشته شده اند، کافی است در چند جلسه پس از مراقبت های لازم بعد از درمان به نتیجه مطلوب برسید

چند منظوره بودن دستگاه های RF یک پیشرفت مهم در فناوری این دستگاه بوده است. انرژی دستگاه لاغری موضعی RF هم روی سلول های چربی و هم بر کیفیت بافت پوست تأثیر می گذارد. 

 لاغری موضعی با دستگاه rf

دستگاه RF سلول های چربی را در لایه بافت چربی گرم می کند. این بافت از چربی انباشته شده توسط سلول های چربی ساز تشکیل شده و انرژی را به شکل لیپید ذخیره می کند. گرمای ساطع شده از دستگاه RF باعث آزاد شدن اسید های چرب در سیستم لنفاوی می شود که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند. هنگامی که اسید های چرب آزاد می شوند، فشرده و خرد می شوند و در نتیجه بدن لاغرتر می شود. 
فناوری RF را می توان همزمان با دستگاه کاویتاسیون یا به طور مستقل مورد استفاده قرار داد. دستگاه RF علاوه بر لاغری، تمامی لایه های پوست را در معرض حرارت قرار می دهد و انرژی را به لایه های مختلف پوست می رساند. این فرآیند گرم شدن در طول جلسه درمان باعث انقباض فیبر های کلاژن در پوست می شود. این انقباض پوست را سفت و جذاب می کند و آن را جوان تر نشان می دهد. همچنین به دلیل افزایش متابولیسم فیبروبلاست ها، فیبر های کلاژن و الاستین جدید در زیر سطح پوست تولید می شود. 

ماندگاری لاغری موضعی با rf

اثربخشی روش فناوری فرکانس رادیویی و لاغری موضعی با rf طولانی مدت است.
لاغری موضعی با دستگاه rf

مناطق درمان لاغری موضعی با دستگاه rf 

اکثر افراد خواهان پوستی سفت، محکم و شاداب در ناحیه صورت هستند. بنابراین فناوری RF برای تمامی نواحی بدن و صورت قابل استفاده است. پوست شکم، ران ها و زیر بغل مناطقی هستند که برای استفاده از RF مطلوب هستند. 
یک میان وعده رژیمی و سالم میزان کالری کمی دارد. در غفاری دایت با انواع عصرانه کم کالری میان وعده رژیمی بدنسازی برای کاهش وزن و عضله سازی آشنا شوید تا یک عصرانه رژیمی میل کنید.

لاغری موضعی بازو با دستگاه RF

یکی از محبوب ترین مناطق برای انجام RF پوست زیر بغل و بازو است. کاهش وزن تأثیر زیادی روی پوست بازو دارد و افتادگی ظاهر آن باعث نارضایتی می شود. هنگامی که سلول های چربی در لایه هایپودرم متورم می شوند، به لایه پوست بر روی بافت های بهم پیوسته فشار وارد می کنند و باعث ایجاد سلولیت می شود. برای درمان این عارضه بهتر است ابتدا کاویتاسیون و سپس RF بر روی پوست بازو انجام شود.
اگر درباره رژیم غارنشینی اطلاعاتی ندارید و میخواهید با این رژیم آشنا شوید به مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم پالئو مراجعه نمایید.

بهترین سن برای استفاده از دستگاه Rf

بهترین بازخورد این روش در افراد بین 30 تا 50 سال دیده می شود. 

لاغری موضعی RF برای چه نوع پوستی مناسب است؟ 

لاغری موضعی با RF برای همه افراد با انواع پوست، قابل انجام است. 

مزایا لاغری موضعی با دستگاه rf

  • دستگاه RF به سطح پوست آسیبی نمی رساند و پوست را نمی سوزاند. 
  • تفاوت اصلی این دستگاه با سایر روش های لیفت پوست ایمنی آن است. 

معایب لاغری موضعی با دستگاه rf

  • در جلسه لاغری موضعی با RF، حرارت کمی روی سطح پوست احساس می شود و به محض برداشتن دستگاه این گرما از بین می رود. ناحیه تحت درمان در اثر گرما کمی قرمز می شود. این قرمزی بعد از یک یا دو ساعت از بین می رود. 
  • به افراد توصیه می شود تا دو روز پس از RF ناحیه مورد نظر را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهند. 
از فواید خرمالو  و مضرات آن اطلاع دارید،پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر  به مقاله  خواص خرمالو مراجعه نمایید.
 
لاغری با دستگاه rf

اثربخشی لاغری موضعی با دستگاه Rf

نتایج دستگاه های لاغری برای افراد مختلف متفاوت است. یک دوره درمان کامل با RF شامل 6 تا 8 جلسه است. مدت زمان هر جلسه باتوجه به ناحیه مورد نظر متفاوت است و معمولاً 30 دقیقه طول می کشد.همچنین در حین استفاده از RF دردی احساس نمی شود. 
نکته: گذراندن جلسات درمانی لاغری غیرتهاجمی توسط دستگاه های مختلف نیاز به حضور اپراتور متخصص و آموزش دیده دارد. 

مراقبت قبل از لاغری موضعی با RF

  • روزانه 8 لیوان آب بنوشید. 
  • طبق رژیم غذایی توصیه شده، سالاد میوه و سبزیجات را در ۲ تا ۳ وعده مصرف کنید. 
  • هر روز زمان مناسبی را به پیاده روی سریع اختصاص دهید. 
  • حداقل یک هفته قبل از RF از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید. 
  • قبل از جلسه درمان از هیچ گونه لوسیون و کرم موضعی برای سطح پوست بدن استفاده نکنید. 

برای درمان سریع گلو درد چی خوبه؟ برای پاسخ به این سوال میتوانید به مقاله نوشته شده غفاری با عنوان درمان گلو درد مراجعه نمایید.

مراقبت بعد از لاغری موضعی با RF

  • با توجه به رژیم غذایی توصیه شده، چای مخصوص را تهیه کرده و به طور مرتب مصرف کنید. 
  • قرمزی و گرمای پوست ممکن است تا 24 ساعت پس از جلسه درمان باقی بماند و سپس بهبود می یابد. 
  • هر روز زمان مناسبی را برای پیاده روی سریع در نظر بگیرید. 
  • تا یک هفته پس از استفاده از RF از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید

موارد منع مصرف برای لاغری موضعی با دستگاه Rf

  • افرادی که در 6 ماه گذشته فیلر (ژل یا چربی) و بوتاکس تزریق کرده اند. 
  • زنان باردار یا شیرده. 
  • کسانی که پیس می کر دارند. 
  • به طور کلی افرادی که ارتز یا پروتز فلزی در بدن خود دارند نمی توانند از دستگاه RF برای کاهش وزن استفاده کنند زیرا این فلزات انرژی زیادی را به عنوان قطب منفی جذب کرده و باعث سوختگی می شوند. 
  • بیماران قلبی و سرطانی برای کاهش وزن باید از RF اجتناب کنند. 
برای آشنایی با راه های جلوگیری از نفخ به مقاله نوشته شده ما با عنوان درمان نفخ شکم  مراجعه نمایید.
مزایا لاغری موضعی با دستگاه rf

بیشتر بخوانید: در این مطلب به موضوع دستگاه بادی جت برای لاغری پرداختیم. 

دلیل اهمیت لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری موضعی بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام بدون رژیم های سخت است. شما ممکن است اندامی با قد و وزن خود متناسب داشته باشید، اما از شکم بزرگ رنج می برید یا اندازه ران ها یا بازو های شما با سایر قسمت های بدنتان تناسب ندارد. اگر رژیم بگیرید کل بدنتان وزن کم می کند و بیشتر از سایر نواحی صورتتان لاغر می شود. هنگامی که متوجه شدید حتی با ورزش های روزانه نیز نمی توانید از شر این چربی ها خلاص شوید و رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار دشوار است، می توانید از درمان فرکانس رادیویی استفاده کنید. 
اگر متخصص مراقبت های بهداشتی و درمانی به شما توصیه کرده تا وزن کم کنید، شما تنها نفری نیستید که به اطلاع از هزینه لاغری با دستگاه هستید.پس به لینک مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

روش درمان لاغری موضعی با دستگاه rf

فرکانس رادیویی RF)) یک روش درمانی غیر تهاجمی است که در آن امواج از طریق دستگاه خاصی در معرض نواحی مورد نظر قرار می گیرند. به این ترتیب مقاومت بدن در برابر جریان انرژی باعث ایجاد گرما در نواحی مورد نظر می شود و در واقع می تواند بافت های هدف را ذوب یا به آن ها آسیب برساند و تغییر شکل دهد.در روش لاغری RF از دستگاه پیشرفته ای استفاده می شود که به طور ویژه برای از بین بردن بافت چربی اضافی بدن خانم ها و آقایان طراحی شده و سلولیت را نیز می تواند از بین برد. مدت زمان درمان معمولاً 15 تا 60 دقیقه طول می کشد. 
برای آشنایی با غذاهای کم کالری پیشنهاد میشود به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

موارد استفاده از دستگاه RF

این دستگاه در موارد زیر کاربرد دارد: 
 
درمان سلولیت: 
  • لاغری موضعی در نواحی مانند شکم، باسن، ران، بازو ها، سینه و چانه
  • فرآیند جوانسازی پوست و کمک به ساخت کلاژن
  • از بین بردن پف چشم، سیاهی زیر چشم و چین و چروک های سطحی مانند خط خنده و غیره 
علاوه بر استفاده از دستگاه RF برای لاغری موضعی، می توان از این دستگاه برای گرم کردن و کشش پوست برای تقویت جریان خون و در نتیجه شکستن سلولیت و بافت های چربی استفاده کرد. 
تاکنون احساس ضعف و بی حالی داشته‌اید؟ دلیل ضعف و بی حالی که بر بدن مستولی می‌شود چیست برای اطلاعات بیشتر مقاله علت بی حالی بدن را مطالعه نمایید.
مزایا لاغری با دستگاه rf

مناطق تحت درمان لاغری موضعی با دستگاه rf 

لاغری موضعی با دستگاه rf می تواند ظاهر بدن را تغییر داده و چربی های ناخواسته را در نواحی مختلف بدن از بین ببرد، از جمله موارد زیر: 
 
  • ناحیه بالای بازو ها
  • شکم
  • ران
  • باسن
  • لگن
  • زانو
  • پا
  • مچ پا
  • سینه 
از این دستگاه برای رفع چربی های صورت و گردن هم استفاده می شود که شامل تکنیک های لیفتینگ، سفت کردن و جوانسازی به خصوص برای رفع چین و چروک می باشد. 

بهترین کاندید برای لاغری RF

این روش را می توان برای افرادی که دچار افتادگی گونه و گردن هستند، استفاده می شود. درمان با فرکانس رادیویی روشی بسیار مؤثر در از بین بردن بافت چربی در قسمت های مختلف بدن است و می تواند سلولیت را از بین ببرد. البته باید توجه داشت که این درمان نمی تواند جایگزین رژیم غذایی و ورزش شود و نباید به عنوان روشی جایگزین برای کاهش وزن استفاده شود. 
 پیشنهاد میشود اگر به دنبال رژیم جنرال موتورز هستید به مقاله نوشته شده غفاری مراجعه نمایید.

در موارد زیر از استفاده از RF لاغری خودداری کنید! 

استفاده از دستگاه RF برای خانم های باردار، افرادی که قطعات فلزی مانند ایمپلنت فلزی دارند و بیماران مبتلا به عفونت های پوستی به هیچ وجه توصیه نمی شود. علاوه بر این، درمان با فرکانس رادیویی برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا استفاده از تنظیم کننده ضربان قلب توصیه نمی شود. همچنین این درمان نباید برای افراد مبتلا به بیماری های کبدی یا کلیوی، دیابت و مشکلات سیستم ایمنی استفاده شود. 

ویژگی های مفید استفاده از لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری RF برای کاهش وزن انرژی فرکانس رادیویی پوست را بدون کوچکترین آسیبی جهت شکستن سلول های چربی و تولید کلاژن و الاستین گرم می کند. کلاژن تولید شده شفافیت و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین یکی از رضایت بخش ترین نتایج این روش شفافیت پوست همراه با کاهش وزن است. به طور کلی فواید استفاده از این روش را می توان در مواردی مانند رفع سلولیت، کاهش چربی اضافی بدن، رفع افتادگی پوست و سفت شدن آن، رفع آکنه، نرمی و سفتی باسن پس از لیپوساکشن و در نهایت فرم دادن به آن مشاهده کرد.
برای دیدن لیستی از چربی سوز های قوی میتوانید به مقاله نوشته شده غفاری با عنوان چربی سوزی شکم مراجعه نمایید.
معایب لاغری موضعی با دستگاه rf

RAFOS دستگاه دیاترمی RF)) چگونه کار می کند؟ 

RAFUS یک دستگاه دیاترمی RF است که از امواج فرکانس رادیویی برای اهداف پزشکی و درمانی استفاده می کند. به عبارت دیگر، این دستگاه با حرکت ذرات الکترومغناطیسی در یک مدار بسته، امواج فرکانس رادیویی تولید می کند. در حین نفوذ به بافت، این جریان فرکانس رادیویی توسط بافت مقاومت می کند. در نتیجه گرما به عنوان یک فرایند مثبت تولید می شود. اگر مقاومت بافتی بیشتر باشد تولید گرمای بیشتری رخ خواهد داد. 
وجود سیستم ایمنی در اولین لایه خارجی پوست (اپیدرم) از سوختن پوست جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، به لطف سیستم ایمنی که دمای اپیدرم را متعادل می کند، در طول فرآیند درمان می توان به دمای بالاتر نیز رسید.

امواج دیاترمی RF چگونه روی پوست شما تأثیر می گذارد؟ 

در طول این فرآیند، دمای پوست می تواند تا 60 تا 65 درجه سانتیگراد بالا رود و در عین حال به لایه بعدی پوست به نام درم می رسد. این پدیده باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و کلاژن های آسیب دیده را تا حد امکان تقویت می کند. این فرآیند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جوانسازی آن می شود و مانند لیفت پوست عمل می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه و ر هایی از تمام ناراحتی های پوستی، یک هندپیس سه قطبی جهت تنظیم فاصله بین الکترود ها در دستگاه تعبیه شده است تا حداکثر نفوذ را به پوست داشته باشد. 
آیا هیپنوتراپی باعث لاغری می شود اگر به دنبال این جواب میگردید به مقاله نوشته شده ما با عنوان هیپنوتراپی لاغری چیست مراجعه نمایید.

دستگاه چگونه بر بافت چربی تأثیر می گذارد؟  

این دستگاه با تابش امواج RF، ماهیچه ها را گرم کرده و باعث سوختن بافت چربی می شود. لاغری موضعی با دستگاه rf با آزادسازی اسید های چرب از طریق تابش امواج گرم به روند لاغری سرعت می بخشد. دیاترمی RF اپیدرم و لایه پوست را گرم می کند و باعث انقباض فیبر های کلاژن می شود. در نتیجه پوست بیمار روشن تر می شود. 
یکی دیگر از اثرات دیاترمی RF بر بافت چربی افزایش خون و جریان لنفاوی در اثر گرما است. با افزایش جریان خون موضعی بافت، حفره های پوست پرتقالی پس از سلولیت برطرف می شود. همچنین دیاترمی RF انتخاب خوبی برای از بین بردن بافت های چربی نازک است و می تواند برای از بین بردن چربی دوگانه چانه و چربی بازو کاملاً مناسب باشد. 
با این حال، این بدان معنا نیست که دیاترمی RF برای بافت های چربی ضخیم مناسب نیست. این دستگاه می تواند چربی های موضعی مانند چربی های موجود در شکم، ران و پهلو را از بین ببرد. 
لاغری موضعی با rf

دلایل استفاده از لاغری موضعی با دستگاه rf چیست؟ 

  • تسکین درد های مفصلی
  • کاهش اندازه منافذ پوست
  • جلوگیری از افتادگی پوست پس از چربی سوزی
  • رفع چین و چروک پوست با افزایش مقدار کلاژن
  • ترمیم جای جوش یخ و جای آکنه
  • لیفتینگ پوست
  • درمان سلولیت با افزایش جریان خون پوست
  • سوزاندن چربی های موضعی

برای افرادی که وزن شان ۱۰۰ کیلو به بالا هست، میتوانند از رژیم لاغری 20 کیلویی استفاده کنند برای مطالعه بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

نتیجه گیری
گفتیم که دستگاه RF سلول های چربی را در لایه بافت چربی گرم می کند. این بافت از چربی انباشته شده توسط سلول های چربی ساز تشکیل شده و انرژی را به شکل لیپید ذخیره می کند. گرمای ساطع شده از دستگاه RF باعث آزاد شدن اسید های چرب در سیستم لنفاوی می شود که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند. این دستگاه با تابش امواج RF، ماهیچه ها را گرم کرده و باعث سوختن بافت چربی می شود. لاغری موضعی با دستگاه rf با آزادسازی اسید های چرب از طریق تابش امواج گرم به روند لاغری سرعت می بخشد. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم.