لاغری با دستگاه اگزیمیا بدون جراحی + مزایا و معایب

تاریخ : 1401/12/13

لاغری با دستگاه اگزیمیا بدون جراحی + مزایا و معایب

لاغری با دستگاه اگزیمیا بدون جراحی + مزایا و معایب

هر روز به باشگاه می‌روید، غذای سالم می‌خورید و سخت تلاش می‌کنید تا نتیجه بگیرید و لاغر شوید! اما علی‌رغم تمام تلاش‌هایتان، تمام عرق کردنها، سوزش عضلات، آلارم‌های صبحگاهی؛ بازهم چربی‌های اضافی در برخی از نقاط بدنتان دارید. اگر به دنبال راهی امن برای لاغری موضعی و رفع چربی های اضافی نقاط نافرم بدن تان هستید، لاغری با دستگاه اگزیمیا را به شما توصیه می کنیم. Eximia فناوری جدید انقلابی است که رسوبات سرسخت چربی را بدون جراحی از بین می برد. دستگاه اگزیمیا جدیدترین روش لاغری است که به دلیل نتایج عالی، شهرت بی نظیری در دنیای جراحی زیبایی به دست آورده است. روشی که دستگاه اگزیمیا برای لاغری به کار می برد، از سایر روش های بادی کانتورینگ که معمولاً فقط از یک روش لیپولیز یا تخریب سلول های چربی در طول درمان استفاده می کنند، متفاوت است.

 بنابراین اگر می‌خواهید از طریق روش‌های غیرتهاجمی و بدون جراحی، بادی کانتورینگ داشته باشید، Eximia بهترین گزینه است. برای آشنایی با نحوه لاغری با دستگاه اگزیمیا بدون جراحی و مزایا و معایب آن با همراه باشید. 

لاغری بدون جراحی با دستگاه اگزیمیا

دستگاه اگزیمیا چیست؟

درمان لاغری با اگزیمیا (به انگلیسی: Non Invasive Slimming Treatment) یک درمان بدون جراحی و غیر تهاجمی برای کاهش چربی است. Eximia یک درمان لیزری نوآورانه است که بدون جراحی و با ترکیب انرژی لیزر با فرکانس پایین، انرژی فرکانس رادیویی، وکیوم یا ساکشن درمانی، درمان ارتعاشی و لایه برداری مجدد به خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته بدن شما کمک می کند.

اگزیمیا یکی از بهترین دستگاه‌ های لاغری محسوب می شود که با ترکیب تکنولوژی های روز دنیا در دنیای لاغری طوفان به پا کرده و به کانتورینگ بدن بدون جراحی کمک زیادی کرده است. این فناوری ها ثابت کردند که اگر می خواهید با سلولیت مبارزه کنید، راه حل آن، در فناوری نهفته است. به طور کلی، Eximia از فناوری های میکرودرم لیفتینگ و لیزر پوریشن (کاهش حجم سلول های چربی) و همچنین رادیوپوریشن و اندورادیومگ (لاغری شکم و پهلو بدون جراحی) برای از بین بردن سلولیت، لاغری و سفت سازی ناحیه مورد نظر استفاده می کند.

 

هدف از لاغری با دستگاه اگزیمیا، رفع و از بین بردن سلولیت، فرم دهی مناسب بخش هایی از بدن، کاهش رسوبات چربی اضافی، جوان سازی پوست، سفت سازی ناحیه مورد نظر، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بهبود اکسیژن رسانی به ناحیه مورد نظر است.

بادی کانتورینگ با از بین بردن سلول های چربی زیر پوست شما، راز شکستن چربی های اضافی نواحی مشکل دار مانند باسن، ران ها، شکم و پهلو است. چراکه هنگامی که بعد از از بین رفتن سلول های چربی، بازسازی نمی شوند و مرگ شان دائمی است. بدن شما در نهایت سلول‌های چربی مرده را از طریق سیستم لنفاوی (بخشی از سیستم ایمنی که مسئول از بین بردن مواد زائد، سلول‌های آسیب‌دیده یا مرده است) دفع می کند.

برخی از روش های بادی کانتورینگ با گرم کردن یا انجماد بیش از حد سلول های چربی کار می کنند، اما روش لاغری با دستگاه اگزیمیا و ترواسکالپ متفاوت است. Eximia از روشی به نام تحریک متابولیکی متوالی سلول (sequential metabolic stimulation of the cell) استفاده می کند؛ یک روش علمی که متابولیسم سلول ها را سرعت می بخشد. به این معنی که باعث مرگ سریعتر آنها می شود. Eximia این کار را با روش های متعدد مبتنی بر فناوری انجام می دهد. این فناوری‌ها با کمک هم، چربی‌ها را امولسیون کرده، پوست شما را محکم می‌کنند، سلولیت را کاهش می‌دهند و افتادگی پوست را برطرف می نمایند.

آیا همه افراد می توانند از دستگاه اگزیمیا برای لاغری استفاده کنند؟

براستی چه افرادی برای استفاده از دستگاه اگزیمیا بهترین کاندیدا هستند؟ آیا همه افرادی که تمایل دارند بدون عمل جراحی، لاغر شوند می توانند از درمان اگزیمیا استفاده کنند؟ جواب کوتاه ما، خیر است؛ همه نمی توانند از دستگاه اگزیمیا برای لاغری استفاده کنند!

اگر سبک زندگی تان سالم و وزن تان ایده آل است ولی از اضافه وزن در برخی از نواحی بدن یا افتادگی پوست رنج می برید! اگر از لحاظ سلامت بدنتان مشکلی ندارید و روزانه ورزش و فعالیت بدنی مناسبی دارید و علاقمند به بادی کانتورینگ بدون جراحی و کاهش یا حذف پاکت‌های سرسخت چربی برای ایجاد کانتور و فرم دادن به نواحی مختلف بدن هستید، لاغری با دستگاه اگزیمیا می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

لازم به ذکر است که قبل استفاده از دستگاه باید وضعیت سلامت غدد خودتان را بررسی کرده و قبلاً در ناحیه مورد نظرتان هیچ نوع عمل جراحی برای لاغری انجام نداده باشید. در ضمن اگر الکل می نوشید، این روش لاغری را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

دستگاه اگزیمیا برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

همانطور که گفتیم لاغری با دستگاه اگزیمیا می تواند بر روی نواحی حساس و چالش برانگیز بدن مانند باسن، شکم و پهلو، بازوها و گردن مؤثر باشد. علاوه بر این، تنظیم دستگاه بستگی به این دارد که یا فرد به چه منظوری قصد استفاده از دستگاه اگزیمیا را دارد: آیا برای کاهش وزن است یا کاهش چربی و یا رفع غبغب! به طور کلی دستگاه اگزیمیا برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • کاهش فوری وزن (Weight loss Instant)

به طور کلی دستگاه اگزیمیا سلول های چربی را هدف قرار می دهد تا میزان بروز سلولیت را کاهش دهد. کاندیداهای رفع سلولیت با دستگاه اگزیمیا ممکن است برای رسیدن به هدف مورد نظر خود که در زمان مشاوره تعیین می شود، به جلسات متعدد نیاز داشته باشند. استفاده از  Eximia برای بادی کانتورینگ باسن، ران، پشت، شکم، پهلوها، بازوها، سینه و حتی صورت شما تایید شده است. اگر پس از لاغری با دستگاه اگزیمیا از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، نتایج دائمی است.

  • رفع غبغب و مشکلات پوستی (Double Chin Removal)

هنگامی که دستگاه اگزیمیا برای لاغری موضعی در یک ناحیه خاص اعمال می شود، فقط برای آن ناحیه از بدن مؤثر خواهد بود. البته لاغری موضعی با دستگاه لاغری شاک ویو در نواحی مثل زانو، سن و ران امکان پذیر است، هرچند استفاده از شاک ویو در نواحی سر و قفسه سینه ممنوع می باشد.

پس اگر نیاز دارید از شر غبغب چانه خلاص شوید، چین و چروک نواحی مختلف پوست را از بین ببرید، خاصیت ارتجاعی پوست تان را افزایش دهید یا لکه های پوستی خودتان را درمان کنید، Eximia نتایج چشمگیری ارائه می دهد. این دستگاه از طریق لیزرهای موثر، PICO و نانوتکنولوژی خود باعث می شود تا فرد به نتایج مورد نظر خود دست یابد.

  • کاهش چربی (Fat Reduction)

وقتی چربی اضافی از بدن دفع شود، بدن می تواند لاغر شود. استفاده از اگزیمیا برای از بین بردن سلولیت، صاف نمودن ناهمرای های ایجاد شده پس از عمل، لیفت نواحی خاص بدن، و کاهش چربی و سایز بدن ایده آل است. طول موج دوگانه آن چربی اضافی بدن را از بین می برد و کانتورها را افزایش می دهد. در نتیجه، افراد کاندیدا بدون هیچ گونه عوارض جانبی، بدنی زیبا و باریک خواهند داشت.

مراحل چربی زدایی با دستگاه اگزیما

مراحل لاغری با دستگاه اگزیمیا

ما در غفاری دایت از جدیدترین دستگاه اگزیمیا برای لاغری مراجعین استفاده می کنیم. مراحل لاغری با دستگاه اگزیمیا عبارتند از:

  • مرحله اول: تشخیص و شناسایی ناحیه مورد نظر (diagnosis)

تشخیص در مرحله اول با استفاده از اپلیکیشن Mytouch 2.0 app انجام می شود. این اپ یک استراتژی شخصی سازی بادی کانتورینگ بدن را تعیین و با نرم افزار مدل سازی سه بعدی به بیماران انگیزه می دهد. البته برخی از دستگاه ها از رابط کاربری مای تاچ (my touch) برای تشخیص ناحیه موردنظر بهره می برند.

  • مرحله دوم: میکرودرم لیفت (Microdermolift)

در مرحله دوم از دستگاه میکرودرم لیفت استفاده می شود. این دستگاه یک فعال کننده پوست است و سلول های پوست را از طریق لایه برداری بهبود می بخشد و باعث فعال سازی طبیعی پوست و افزایش نفوذپذیری آنها می شود.

  • مرحله سوم: لیزر پوریشن (Laserporation)

برای تکمیل این مرحله از دستگاه Laserporation استفاده می شود. لیزرپوریشن یک فناوری خاص استفاده شده برای لاغری با دستگاه اگزیمیا و همچنین یک جایگزین موثر برای لیپوساکشن جراحی است. ترکیب امواج لیزر و الکتروپوریش به طور قابل توجهی بافت چربی بدن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی و به صورت انتخابی کاهش می دهد. چگونه؟ با ایجاد منافذ موقت در سطح غشای بافت چربی و تحریک متابولیسم درون سلولی!

  • مرحله چهارم: اندورادیامگ (Endoradiomag)

Endoradiomag یک تحریک ویژه متابولیسم سلولی یا endo-collective است که در این مرحله استفاده می شود و به تمامی اندام ها فرم می دهد. این ماساژ چهار حرکتی حتی در چالش برانگیزترین نواحی بدن نیز کار می کند. تحریک مغناطیسی آن به رگ های خونی انرژی می دهد، اکسیژن بیشتری را وارد سلول های خونی می کند و متابولیسم طبیعی را بهبود می بخشد و در نتیجه باعث می شود چربی سوزی به سرعت اتفاق بیفتد. درمان سفت سازی، لیفتینگ و استرچ مارک با استفاده از فناوری اندورادیومگ بلافاصله اثرات قابل توجهی را ایجاد می کند.

  • مرحله پنجم: رادیوپوریشن (Radioporation)

آخرین مرحله لاغری با دستگاه اگزیمیا، انجام Radioporation است که کلاژن و الاستین را درمان می کند. در این مرحله، با افزایش قوام پوستی از طریق رادولیفت، چین و چروک ها کاهش یافته، رنگ پوست بهبود می یابد و یک اثر لیفتینگ یا جوانسازی و سفت شدگی در نواحی مورد نظر پوست ایجاد می شود.

هزینه لاغری با دستگاه اگزیمیا چقدر است؟

بستگی به این دارد که از این دستگاه به چه منظوری می خواهید استفاده کنید: برای کاهش وزن، کاهش چربی یا رفع غبغب. در ضمن باید بدانید که قیمت لاغری با دستگاه اگزیمیا ثابت نیست! زیرا علاوه بر موارد ذکر شده، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • تخصص پزشک
  • محل کلینیک
  • اندازه ناحیه موضعی درمان
  • تعداد جلسات
  • تکنیک ها و ابزار
  • نتایج مورد نظر

مجموعه لاغری و رژیم درمانی غفاری دایت در خدمت شماست!

Eximia به بهبود اکسیژن رسانی، کاهش چربی، از بین بردن سلولیت، حذف پوست اضافی، جوانسازی پوست و ایجاد صافی پوست کمک می کند. اکثر بیماران پس از اولین دوره درمان خود با دستگاه  Eximia نتایج خوبی را مشاهده می کنند، اما از آنجایی که لیپولیز یک فرآیند طبیعی است، ممکن است مدتی طول بکشد (مثلاً چند هفته) تا نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید.

برای کاهش چربی بهینه، اکثر بیماران تحت چندین دوره درمانی با Eximia قرار می گیرند. یادآور می شویم که اگزیمیا یک روش کاهش وزن نیست. بلکه برای افرادی توصیه می شود که در حال حاضر وزن بدنشان متناسب است و فقط برای از بین بردن چربی برخی نقاط سخت به کمک نیاز دارند. اگر عادات غذایی سالم خود را حفظ کنید و به طور منظم به ورزش ادامه دهید، نتایج شما طولانی تر و قابل توجه تر خواهد بود.

مجموعه لاغری و رژیم درمانی غفاری دایت مجهز به انواع دستگاه های لاغری زیمر آلمان، دستگاه ترواسکالپ و دستگاه تست اینبادی، کوانتوم جهت آنالیز است. ما در این مجموعه روی لاغری سریع در 15 دقیقه کار می کنیم و با استفاده از دستگاه لاغری، شما را به اندامی که آرزوی آن را داشتید، می‌رسانیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لاغری با دستگاه اگزیمیا و برای مشاوره با کارشناسان سلیت غفاری دایت با ما تماس بگیرید.

برخی از نظرات مراجعین مرکز غفاری دایت در مورد دستگاه لاغری اگزیمیا

این برنامه در نواحی مختلف بدن اعمال می شود و برای هر ناحیه باید هزینه پرداخت کنید. در اولین معارفه و جلسه مشاوره لاغری حضوری، یکی از خانم های شاغل در این مرکز گفت که من می توانم حداقل 2 سانتی متر از هر ناحیه کم کنم و این اتفاق هم افتاد. حتی نواحی وجود داشت که با دریافت رژیم اختصاصی خود از غفاری دایت، من بیشتر از این مقدار را از دست دادم.  

لاغری با دستگاه اگزیمیا را برای افرادی که مایل به لاغری موضعی در بخش هایی از بدن خود هستند، توصیه می کنم. اگر می خواهید با استفاده از فناوری هوشمند و حمایت از سیستم ایمنی بدن خود برای رسیدن سریعتر به اهداف خود، از تلاش های خود در زمینه لاغری، نتایج قابل مشاهده ای داشته باشید، مطمئناً با استفاده از اگزیمیا برای داشتن یک زندگی سالم انگیزه بگیرید و الهام بخش باشید.

ماساژ لاغری برای کاهش فرورفتگی پوست که با تجمع چربی به وجود می آید، مؤثر است اما این ماساژها نمی توانند مشکلات را برای همیشه برطرف کنند. محققان پیشنهاد می کنند که چنین ماساژهایی را به عنوان یک راه حل موقت عالی در نظر بگیرید نه یک راه حل دائمی!

سوالات متداول

آیا قبل از لاغری با دستگاه اگزیمیا، نیاز است نکات یا دستورالمعل های خاصی را رعایت کنیم؟

درمان لاغری با دستگاه اگزیمیا یک روش غیر جراحی است. بنابراین، نیازی به آماده سازی گسترده قبل از عمل ندارد. با این حال، برخی از دستورالعمل های کلی قبل از استفاده از دستگاه اگزیمیا برای لاغری بدین شرح است:

  • حداقل 2 تا 3 هفته قبل از درمان، مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین را متوقف کنید.
  • آب کافی بنوشید تا هیدراته بمانید.
  • قبل از درمان، خواب کافی داشته باشید.

آیا بعد از لاغری با دستگاه اگزیمیا، نیاز است نکات یا دستورالمعل های خاصی را رعایت کنیم؟

پس از درمان لاغری اگزیمیا، برخی از دستورالعمل های مراقبت های بعدی به مراجعین داده می شود. از جمله:

  • تا چند هفته پس از عمل، از تمرینات سنگین، دویدن، شنا و ورزش های تماسی خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از مصرف دخانیات و الکل جداً پرهیز نمایید.
  • برای بازیابی فرم مورد نظر بدن از لباس های تنگ استفاده کنید.
  • فقط از داروهای تجویز شده برای تسکین و کاهش درد استفاده کنید.

مزایا لاغری به کمک دستگاه اگزیمیا

مزایای لاغری با دستگاه اگزیمیا کدامند؟

  • کاهش رسوبات چربی اضافی
  • خلاص شدن از شر سلولیت
  • افزایش و بهبود تولید کلاژن و الاستین
  • افزایش و بهبود بادی کانتورینگ با کاهش برآمدگی های چربی
  • احیا و جوانسازی پوست با کاهش افتادگی پوست
  • بدون درد یا خونریزی
  • عدم آسیب به بافت

آیا استفاده از دستگاه اگزیمیا برای لاغری، می تواند باعث عوارضی هم شود؟

لاغری با دستگاه اگزیمیا عوارض جانبی شدیدی ندارد و تاکنون هیچ عارضه ای گزارش نشده است. بیشترین عارضه موقتی که یک مراجع می تواند تجربه کند، خارش، سوزش، تورم و درد خفیف است. علاوه بر این، این عوارض دستگاه اگزیمیا را می توان به راحتی با داروهای تجویز شده کنترل کرد.

به غیر از اگزیمیا، موثرترین روش های حذف چربی بدون جراحی کدامند؟

  • لاغری موضعی با دستگاه rf
  • کول اسکالپینگ (Cool Sculpting)
  • تزریق کیبلا برای درمان غبغب و توده کوچک چربی اضافی

آیا بادی اسکالپتینگ واقعاً مؤثر است؟

بله، بادی اسکالپتینگ می تواند نواحی خاصی از بدن را برای حذف چربی اضافی هدف قرار دهد.

بهترین روش بادی کانتورینگ چیست؟

Eximia، Cool Sculpting، Keybella و Sculp مطمئناً برخی از بهترین روش های بادی کانتورینگ هستند.

آیا کاویتاسیون (Cavitation) سلول های چربی را از بین می برد؟

بله، کویتیشن (چربی سوزی - لاغری) یا Cavi-Lipo می تواند سلول های چربی را از بین ببرد. این فناوری از امواج اولتراسوند برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند.

چگونه بدون جراحی از شر چربی های شکم خلاص شویم؟

کول اسکالپتینگ، درمان حذف چربی با لیزر اگزیمیا و کاویتاسیون از موثرترین روش‌های کاهش چربی شکم هستند.

برای لاغری با دستگاه اگزیمیا به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

خیلی از مراجعین به مرکز درمانی غفاری دایت می پرسند: لاغری با دستگاه اگزیمیا به چند جلسه نیاز دارد؟ در جواب باید بگوییم که تعداد جلسات تعداد جلسات لاغری با اگزیمیا بستگی به چاقی موضعی فرد مراجع و به صلاحدید پزشک بستگی دارد. ممکن است برای رسیدن به هدف خود به جلسات متعددی نیاز داشته باشید که این امر در زمان مشاوره مشخص می شود. اما برای به دست آوردن نتایج قابل توجه دائمی، به طور متوسط 6 جلسه توصیه می شود. هر جلسه 40 تا 60 دقیقه بسته به مکانی که برنامه اجرا می شود، طول می کشد. جلسات 2 بار در هفته اعمال می شود.

دستگاه Eximia ساخت کدام کشور است؟

شرکت BIONIX ایتالیا

از بین بردن چربی های بدن با دستگاه اگزیما

دستگاه اگزیمیا برای چه گروه سنی‌ای مناسب است؟

همه افراد بالای ۱۸ سال به غیر از خانم های باردار می توانند از این دستگاه برای لاغری موضعی استفاده کنند. حتی خانم‌هایی که 6 ماه از زایمان آنها گذشته است، می‌توانند از اگزیمیا برای لاغری موضعی برخی نواحی بدن مثل شکم یا پهلو و... استفاده کنند.

آیا اگزیمیا می تواند باعث کاهش وزن شود؟

خیر! لاغری با دستگاه اگزیمیا به صورت موضعی بوده و استفاده از این دستگاه می تواند چربی‌های موضعی و سلولیت را از بین ببرد. در واقع اگزیمیا فقط جهت کاهش سایز با استفاده از لیزر و چندین تکنولوژی فناورانه است نه کاهش وزن!