دستگاه ال پی جی چیست + روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی

تاریخ : 1401/12/25

دستگاه ال پی جی چیست + روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی

دستگاه ال پی جی چیست + روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی

چنانچه جهت کاهش وزن و لاغری موضعی درباره راه‌ها و روش‌های مختلف تحقیق کرده باشید، حتماً به روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی نیز برخورده‌اید. اینکه دستگاه ال پی جی چیست و چه تأثیری بر درمان چاقی به صورت موضعی دارد، موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته و ویژگی‌ها و عملکرد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

دستگاه ال پی جی چیست؟

همان طور که می‌دانید چاقی بیماری و مشکلی است که بسیاری از مردم در تمامی نقاط دنیا با آن دست به گریبانند و مایل به درمان آن هستند. بر همین اساس بسیاری از افراد از رژیم‌های غذایی خاصی پیروی می‌کنند و برخی دیگر ورزش را بهترین راه برای لاغر شدن و دست یافتن به اندام ایده‌آل می‌دانند. اما گاهی برای بسیاری افراد امکان از بین بردن چربی‌ها با ورزش و یا رژیم‌های غذایی وجود ندارد و یا این پروسه به دلیل برخی شرایط خاص مانند سن و ... دیرتر جواب می‌دهد.
 
به همین دلیل در حال حاضر شرکت‌های مختلفی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا اقدام به طراحی و ساخت دستگاه‌های گوناگونی در این زمینه کرده‌اند که کمک می‌کند تا افراد بتوانند به صورت موضعی اقدام به از بین بردن چربی‌های بدن خود نمایند. در پاسخ به پرسش دستگاه لاغری lpg چیست؟
 
باید گفت دستگاه ال پی جی یکی از دستگاه‌های لاغری بدون درد به شمار می‌آید که از ایمنی بالایی برخوردار است و می‌تواند به افراد کمک نماید تا در طی چند جلسه روشی ارزان و کم خطر را در پیش گرفته و چربی قسمت‌های مختلف بدن خود را دفع نمایند. در خصوص عملکرد این دستگاه باید افزود، ماساژ درمانی روشی است که این دستگاه برای کاهش چربی‌های بدن مورد استفاده قرار می‌دهد.
 
عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که در کنار ماساژ از مکش نیز استفاده می‌کند به طوری که پوست به آرامی ماساژ داده شده و این فرآیند کمک می‌کند تا چربی‌های انباشته شده در همان قسمت از بین بروند. چرا که با گردش سَری دستگاه روی پوست گردش خون در این منطقه افزایش یافته و سبب می‌شود تا سلول‌های چربی تجزیه شده و از بدن دفع شوند.
 
همچنین این دستگاه به گونه‌ای عمل می‌کند که برای درمان کامل جهت کاهش چربی هر قسمت از بدن نیاز است تا حدود 20 جلسه تحت درمان قرار گیرید. اما ذکر این نکته نیز لازم است که برای شروع درمان خود ضروری است از متخصصان و مشاوران کلینیک‌هایی که دارای این دستگاه هستند و در این زمینه فعالیت دارند ابتدا مشاوره گرفته و با توجه به شرایطی که دارید این روش لاغری را انتخاب نمایید. شاید این سوال پیش بیاید که هزینه لاغری با دستگاه چقدر است؟ آیا لاغری با دستگاه مناسب من است که جواب این سوال های خود را باید از افراد متخصص بگیرید و برای هر کس متفاوت است.
دستگاه ال پی جی چیست

لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی پس از چند جلسه نتیجه بخش خواهد بود؟

لازم به ذکر است پس از انجام 6 جلسه درمانی می‌توانید تغییرات به وجود آمده را ببینید اما برای ماندگاری بیشتر ممکن است که پزشک تعداد دفعات بیشتری را برای رسیدن به یک نتیجه بهتر به شما توصیه نماید. بسیاری از افرادی که روش لاغری موضعی با دستگاه lpg را انتخاب می‌کنند مایلند بدانند هر جلسه درمانی چقدر طول می‌کشد؟
 
همان طور که پیشتر گفتیم، روش درمان با این دستگاه به صورت ماساژ انجام می‌شود و متخصص با غلتک محل مورد نظر را ماساژ می‌دهد به طوری که دما در این محل افزایش پیدا کرده و اکسیژن و خون درون بدن و در قسمت مورد نظر با شدت بیشتری جریان یافته و این گرما به سلولیت‌ها رسیده و چربی سوزی انجام می‌شود. نکته مهمی که درباره روش دفع این چربی‌ها باید به آن اشاره کرد، این است که چربی‌های دفع شده از طریق ادرار از بدن خارج می‌شوند.
 

از دستگاه ال پی جی برای کاهش چربی کدام نواحی می‌ توان استفاده کرد؟

شاید شما جزء آن دسته از افراد چاقی باشید که بخواهید با استفاده از روش لاغری با دستگاه ال پی جی اقدام به کاهش چربی و سایز خود نمایید. ذکر این نکته در اینجا ضروری است که تمامی نقاط بدن ممکن است نتوانند به روش درمانی این دستگاه پاسخ مناسبی دهند. زیرا این دستگاه بیشتر برای لاغری‌های موضعی طراحی و تولید شده و در واقع روشی مناسب برای کانتورینگ بدن به شمار می‌آید. بهتر است برای دریافت نتیجه مطلوب بهتر است با متخصصین مشاوره کنید که کدام یک از دستگاه های لاغری مانند دستگاه لاغری شاک ویو که عملکردی تقریبا مشابه با ال پی جی دارد برای شما مناسب است.در ادامه به بخش‌های مختلفی که به لاغری موضعی با دستگاه lpg واکنش مثبت نشان می‌دهند اشاره خواهیم کرد.
 
  •  ران
  •  پهلو
  •  باسن
  •  اطراف لگن
  •  سلولیت پهلو
  •  پوست‌های شل و افتاده در نواحی مختلف بدن
 

در دوره درمان با دستگاه ال پی جی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از آن جا که چربی‌های دفع شده به کمک دستگاه، از طریق ادرار دفع می‌شوند، لازم است که در طول درمان، آب زیادی بنوشید. زیرا ادرار زیاد سبب می‌شود پوست دچار خشکی شود، بنابراین با نوشیدن آب فراوان می‌توان کم آبی بدن را جبران کرده و مراقبت‌های لازم را از بدن به عمل آورد.
لاغری با دستگاه ال پی جی
آیا این دستگاه مورد تأیید پزشکان قرار گرفته است؟
 
دستگاه ال پی جی یکی از جدیدترین روش لاغری با دستگاه است .در بخشی که به توضیح دستگاه ال پی جی چیست، پرداختیم، گفتیم که روش اندرمولوژی ال پی جی یک سیستم ماساژ است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تأیید شده و در سراسر جهان برای درمان چاقی و رفع سلولیت‌های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
برای اینکه بتوانید اطمینان کافی نسبت به عملکرد این دستگاه پیدا کنید، به تحقیقی که در این خصوص روی چند خانم انجام گرفته و ثبت شده است اشاره خواهیم کرد. در طی این تحقیق، روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی روی 33 خانم که دارای سلولیت بودند، هفته‌ای ۲ بار و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام شد که نتیجه آن کاهش سایز و رفع سلولیت‌های موجود بود.
 
نکته لازم به ذکر آن است که این دستگاه اثر کاهش چربی و سایز خود را از همان جلسه اول نشان می‌دهد ولی درک تغییرات بیشتر را می‌توانید از جلسه ششم به بعد احساس نمایید. پس از 6 هفته درمان خواهید دید که حالت سلولیتی پوست شما که سبب شده پوستتان شبیه به پوست پرتقال دیده شود، از بین رفته و با پوستی نرم و یکدست مواجه خواهید شد.
 

آیا همراه با روش درمانی LPG نیاز به رعایت رژیم غذایی وجود دارد؟

طبیعی است که انجام هر یک از روش‌های درمانی لاغری نیاز به مداومت داشته و لازم است که در کنار آن‌ها فرد از رژیم غذایی مناسبی نیز پیروی نماید. به عنوان مثال هنگامی که شما ورزش را به عنوان راهی برای لاغری استفاده می‌کنید، نیاز است که در کنار آن رژیم غذایی خاصی را متناسب با سن، وزن و همچنین با توجه به بیماری خاصی که دارید رعایت کنید.
 
در خصوص استفاده از روش لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی نیز همین موضوع وجود دارد، به طوری که با داشتن یک برنامه ورزشی روزانه و رژیم غذایی مناسب می‌توانید شاهد اثر بهتر و کامل تری که این دستگاه بر جای می‌گذارد، باشید. زیرا زمانی که انرژی چربی‌های بدن در خون آزاد می‌شود، فعالیت روزانه کمک می‌کند تا این منبع انرژی توسط عضلات استفاده شده و مانع برگشت آن‌ها شود.
لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی

استفاده از روش لاغری موضعی با دستگاه lpg چه مزایایی دارد؟

شاید بتوان گفت که دستگاه ال پی جی یکی از بهترین دستگاه‌ های لاغری موضعی مخصوصا برای شکم پهلو است که مزایا ان به شرح زیر است.
 
  •  سبب می‌شود تا تخلیه لنفاوی بیشتر شده و مایعات زائد از بدن دفع گردند
  •  کمک به افزایش جریان خون در بدن می‌کند
  •  سبب بهبود رنگ و لطافت پوست می‌شود با لاغری موضعی بدن شما خوش فرم خواهد شد
  •  تنش‌های عضلانی شما را کم خواهد کرد
  •  حس شادابی و رضایت را در فرد به وجود خواهد آورد
 
کلام آخر
همان طور که پیشتر اشاره کردیم از روش لاغری با دستگاه ال پی جی می‌توان برای لاغری و کاهش چربی تمامی نواحی بدن استفاده کرد، اما قسمت‌هایی که اثر بهتری از درمان را نشان می‌دهند، شامل بازو‌ها، شکم، باسن، ران و همچنین پهلو‌ها، سینه و عضلات آن می‌شوند. به طوری که مردان نیز می‌توانند از این دستگاه برای حذف چربی‌های انباشته در ناحیه سینه استفاده نمایند.
 
نکته‌ای که در انتها لازم است به آن اشاره کنیم، منع استفاده از روش لاغری موضعی با دستگاه lpg برای افرادی است که مبتلا به بیماری‌های مختلفی همچون بیماری‌های عفونی مانند ایدز، درگیری با سرطان و تومور‌های بدخیم در طی پنج سال گذشته و همچنین بیماری‌های قلبی و تنفسی، نارسایی کلیه، هپاتیت و دیابت هستند.