ترواسکالپ؛ لاغری سریع بدون بازگشت + سوالات متداول

سال هاست که مردم جهان به دنبال روش های درمانی مطمئن، بدون آسیب، بی بازگشت و سریع هستند تا بتوانند با سختی کمتری، از شر چربی های مزاحم راحت شوند و طعم شیرین لاغری را بچشند. به نظر می رسد امروز، این آرزو دست یافتنی است. ترواسکالپ، انقلاب شگفت انگیز صنعت لاغری است که جدیدترین فناوری شکل دهی بدن را بدون جراحی و از طریق یک روش ایمن، بدون ضرر، در سریع ترین زمان ممکن و بدون احتمال تجمع مجدد چربی ها، به شما ارائه می دهد.

در واقع با استناد به آخرین نتایج تحقیقات علمی معتبر دانشگاهی سال های 2020 و 2021 در حوزه لاغری و سلامت در جهان، ترواسکالپ، تنها درمان چاقی بدون بازگشت، سریع و بی ضرر در جهان محسوب می شود که خوشبختانه این تکنولوژی به کشور ما نیز رسیده است و در تعداد محدودی از کلینیک های لاغری شهر تهران، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید باجدیدترین روش لاغری و درمانی لاغر شوید، این مقاله اطلاعات مفیدی راجع به نحوه عملکرد و مسائل پیرامونی در اختیار شما می گذارد، با ما همراه باشید.

ترواسکالپ؛ لاغری سریع بدون بازگشت + سوالات متداول

برای آشنایی با خدمات کلینیک لاغری غفاری دایت و بهترین دستگاه لاغری ویدئوی زیر را تماشا کنید.

رزرو نوبت از نزدیک ترین کلینیک

دستگاه ترواسکالپ

ترواسکالپ، تنها فناوری لاغری پیشرفته، غیرتهاجمی، بدون بازگشت، سریع و بی ضرر در جهان است که تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دارد. به زبان ساده، نحوه کارکرد ترواسکالپ به این صورت است که فرکانس رادیویی (RF) را مستقیماً به سلول‌های چربی زیر پوست شما ساطع می‌کند. دستگاه لاغری ترواسکالپ با امواج فرکانس رادیویی، دمای داخلی سلول های چربی آن ناحیه خاص از بدن شما را بالا برده و چربی ها را از بین می برد. سپس بدن شما به طور طبیعی سلول های مرده چربی را طی یک فرآیند زیستی، خارج می کند و به این شکل هست که چربی سوزی شما انجام می شود.

دستگاه ترواسکالپ

مزیت دستگاه ترواسکالپ

این درمان، یک پروتکل درمانی ایمن، بدون خطر و ایده آل برای کسانی است که نمی‌خواهند تحت درمان‌های جراحی برای کاهش چربی یا شکل دادن به بدن قرار گیرند. دستگاه لاغری ترواسکالپ می‌تواند تقریبا در تمام نواحی بدن مانند ران، باسن، دور کمر، زیر شکم، پایین صورت و گردن (غبغب) به راحتی چربی زدایی کند. هر بار استفاده درمانی از این دستگاه، تنها 15 دقیقه طول می کشد و کاملاً بدون درد است.

خبر اعجاب انگیز اینکه با استفاده از این دستگاه، با میانگین کاهش 24 درصدی چربی در ناحیه مورد درمان روبرو خواهید شد. اکثر بیماران در عرض 90 روز پس از تکمیل برنامه درمانی خود، نتایج چشم گیر کاهش وزن و لاغری خود را تجربه می کنند. این زمان در برخی افراد بسته به توده چربی و ساختار بدنی، زودتر نیز خواهد بود. پیشنهاد می شود مقاله کاهش وزن سریع را مطالعه کنید.

دستگاه لاغری ترواسکالپت آی دی

نواحی چربی زدایی بدن با ترواسکالپ

فناوری ترواسکالپ تقریبا در بخش های عمده بدن انسان که تجمع چربی دارد، می تواند موثر واقع شود. بنابراین می توانید از ترواسکالپ بهره زیادی ببرید. بخش های ویژه ای که به راحتی قابل چربی زادیی نیستند، توسط دستگاه ترواسکالپ به راحتی درمان می شود. به همین دلیل یکی از بهترین دستگاه های لاغری موضعی می‌باشد. مناطق زیر جز نواحی است که توسط ترواسکالپ در طی یک تا دو جلسه، به راحتی چربی سوزی می شوند:

  • شکم
  • زیر شکم
  • پهلوها
  • ران ها
  • ساعد و بازو
  • میان پا
  • نواحی گردن و زیر فک

دستگاه لاغری ترواسکالپ

افراد واجد شرایط برای لاغری با ترواسکالپ

  1. معمولا مشتریان ایده آل برای استفاده از این دستگاه BMI کمتر از 30 دارند.
  2. افرادی که تمایل به جراحی زیبایی لاغری ندارند.
  3. افرادی تمایل به عمل بای پس معده و کوچک کردن معده ندارند.
  4. افرادی که تمایل دارند در مدت زمان کم، بدون عوارض لاغر شوند.
  5. افرادی که سخت می توانند با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی به وزن ایده آل خود برسند.
  6. افرادی که لاغری هستند اما چربی های موضعی در برخی نواحی دارند.

روش کار با دستگاه لاغری ترواسکالپ

چه کسانی نمی توانند از ترواسکالپ استفاده کنند

  • کسانی که باردار هستند
  • کسانی که ضربان ساز قلب یا دفیبریلاتور داخلی در بدن دارند
  • کسانی که تومورهای بدخیم یا خوش خیم در ناحیه مورد نظر دارند
  • کسانی که دارای ایمپلنت های فلزی در ناحیه مورد نظر از هر نوعی از جمله تعویض مفصل هستند.

ترواسکالپ

عدم آسیب پوستی با ترواسکالپ

ترواسکالپ هیچگونه آسیب پوستی حاد یا مزمن ایجاد نمی کند. فقط در لحظه استفاده از دستگاه، پوست مقداری قرمز می شود که ناشی از امواج رادیویی است و چند دقیقه پس از اتمام استفاده از دستگاه، به طور کلی برطرف می گردد.

مدت زمان هر جلسه

زمان درمان بستگی به ناحیه (های) تحت مداوا دارد، اما معمولاً یک درمان بین 15 دقیقه تا یک ساعت در هر ناحیه بدن می تواند طول بکشد.

کی نتیجه می‌ گیریم؟

هنگامی که شما اولین جلسه استفاده از دستگاه ترواسکالپ را تمام می کنید، سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند تا سلول های چربی را در مناطق تحت درمان تجزیه کند. این روند از 4 هفته تا 3 ماه طول می کشد. ممکن است در هر زمان در آن دوره یا حتی زودتر شروع به دیدن نتایج مثبت کنید.

هزینه هر جلسه ترواسکالپ

دستگاه ترواسکالپ دارای دسته های مختلفی هست که به نام پروپ شناخته می‌‌شود. پروپ های ترواسکالپ روی شکم و پهلو، ران، بازو، غبغب قابل نصب هستند و قیمت هر پروپ در کلینیک لاغری غفاری دایت 2 میلیون تومان است. تعداد پروپ های مورد نیاز طی یک جلسه مشاوره حضوری با توجه به تست اینبادی شما تعیین خواهد شد. اما به طور معمول قیمت هر جلسه دستگاه لاغری غفاری دایت در یک کلینیک لاغری حدودا از 6 میلیون تا 30 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

با درمانی روبرو هستیم که می‌تواند در 15 دقیقه، یک تا دو سایز کاهش چربی بدون برگشت، بدون عوارض و بدون درد برای شما ایجاد کند. اگر بخواهید همین شرایط را با فن آوری و تکنولوژی دیگری در حوزه رژیم لاغری سریع امتحان کنید، علاوه بر مدت زمان بیشتر و احتمالا روبرو شدن با درد و عوارض و بازگشت احتمالی بخشی از چربی ها، هزینه ای 2 تا 2.5 برابر را متحمل خواهید شد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان لاغری و دریافت نوبت از کلینیک غفاری دایت روی تصویر زیر کلیک کنید:

رزرو نوبت از نزدیک ترین کلینیک

قیمت دستگاه ترواسکالپ

مزایای کم نظیر جدیدترین دستگاه های لاغری و گرایش مردم به روش های غیر تهاجمی برای لاغری باعث شده که بسیاری از افرادی که کلینیک دارند قصد خرید دستگاه ترواسکالپ را داشته باشند. با توجه به اینکه این دستگاه ساخته شرکت کوترا آمریکا (Cutera) است و نوسانات قیمت ارز روی قیمت دستگاه تاثیر گذار است، از درج قیمت آن معذوریم.

هزینه یک جلسه ترواسکالپ

مشخصات فنی

  • فن آوری: فرکانس رادیویی تک قطبی (RF)
  • فرکانس: 1 مگاهرتز / 2 مگاهرتز
  • حداکثر توان: 150 وات / 300 وات
  • منطقه درمان: 16 سانتی متر مربع / تا 300 سانتی متر مربع
  • ابعاد کنسول: 35.56 سانتی متر × 44.45 سانتی متر × 105.41 سانتی متر
  • وزن کنسول: 39 کیلوگرم

کنسول برقی:

  • ولتاژ: 100 VAC-240 VAC 50/60 هرتز
  • برق: 2000 VA

 


دیدگاه کاربران
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
3 از 5 (24 نظر)

با افزودن دیدگاه خود ما را همراهی کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

افزودن دیدگاه