مقایسه بهترین دستگاه‌ های لاغری موضعی برای شکم و پهلو

تاریخ : 1401/12/22

مقایسه بهترین دستگاه‌ های لاغری موضعی برای شکم و پهلو

مقایسه بهترین دستگاه‌ های لاغری موضعی برای شکم و پهلو

اگر شما نیز چاقی موضعی دارید یا می‌خواهید همراه با رژیم لاغری به بدن خود فرم بدهید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دستگاه لاغری از جمله وسایل کمکی لاغری است که در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. یکی از دستگاه‌های لاغری که برای چربی‌سوزی موضعی در خانم‌ها و آقایان خوب عمل می‌کند، دستگاه لاغری ترواسکالپ است. در این مقاله درباره این دستگاه، روش کار آن، مزیت‌ها و آنچه می‌توانیم از آن انتظار داشته باشیم می‌آموزیم.

دستگاه‌ های لاغری موضعی شکم چیست؟ 

جراحی‌های رایج تهاجمی ممکن است برای حذف چربی‌ های متراکم در بدن کمی ناخوشایند باشند و به چه دلیل زمان نقاهت طولانی مدت ای که برخوردار هستند جزء نخستین گزینه‌ها برای رسیدن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام نباشند. خوشبختانه هم اکنون روش‌های غیر تهاجمی و مدرنی وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به جراحی و بیهوشی از آن‌ها برای رسیدن به لاغری استفاده کنید. در این روش استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی برای از بین بردن سلولیت‌های متراکم و چربی‌های انباشته شده در نقاط خاصی از بدن استفاده می‌شود. البته برخورداری از رژیم غذایی مناسب و ورزش در کنار این دستگاه‌ها می‌تواند باعث شود تا دوره درمان کوتاه‌تر شده و به صورت تدریجی سلولیت‌های متراکم از بدن حذف شود. 

لاغری موضعی با دستگاه چگونه صورت می پذیرد؟ 

لاغری موضعی با دستگاه یکی از مهم‌ترین روش‌های ممکن برای کاهش وزن و تناسب اندام می‌باشد. در این روش غیرتهاجمی امواج مایکروویو به وسیله دستگاه تولید شده و به صورت متمرکز و اختصاصی سلول‌های چربی را نابود کرده و از ایمنی بالایی هم برخوردار هستند. 

موارد استفاده دستگاه‌ لاغری موضعی شکم و پهلو

تجمع سلول‌های چربی در قسمت‌های مختلف بدن مثل غبغب، شکم، بازو، پهلو، ران، باسن و... باعث چاقی موضعی می‌شوند. این چربی‌ها به صورت متراکم ای انباشته شده و حتی با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش هم نمی‌توان تأثیر جدی روی آن‌ها گذاشت. از این رو افرادی که تمایل دارند به تناسب اندام برسند و این چربی‌های موضعی را از بین ببرند کاندیدای اصلیه استفاده از دستگاه‌ها هستند. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با رژیم مدیترانه ای میتوانید به مقاله نوشته شده غفاری دایت با عنوان رژیم غذایی مدیترانه ای مراجعه نمایید.

بهترین دستگاه لاغری موضعی

لزوم استفاده از دستگاه‌ لاغری موضعی شکم و پهلو

کاهش وزن زمان می‌برد. تغییرات در رژیم غذایی و برنامه‌های ورزشی ماه‌ها طول می‌کشد تا نتیجه دهند، اما در نهایت نتیجه می‌دهد. با این حال، سلول‌های چربی اغلب سرسختانه در نواحی خاصی، به‌ویژه شکم، باسن، ران‌ها و گردن باقی می‌مانند. در سال‌های اخیر، با استفاده از دستگاه‌های لاغری، راهی برای از بین بردن این سلول‌ها در نواحی مقاوم ایجاد شده است. دستگاه لاغری ترواسکالپ یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

شاک ویو و ترواسکالپ دستگاه لاغری

شاک ویو تراپی برون بدنی یک روش غیر تهاجمی و غیرجراحی است که از امواج شوک برای درمان و التیام شرایط اسکلتی عضلانی با افزایش جریان خون به ناحیه آسیب دیده استفاده می کند.اما دستگاه لاغری ترواسکالپ جدیدترین راه حل درمانی مجسمه سازی بدن است و دارای تأییدیه FDA امریکا را دارد که یک راه حل شخصی، بدون جرایی و خونریزی و برای متحول کردن عمل شما ارائه می دهد. این پلتفرم تک قطبی RF قدرتمند، غیر تهاجمی، متناسب با نیازهای فردی بیماران است و از ویژگی های کنترل دما در زمان واقعی برای نتایج بالینی، ایمنی و تجربه بیمار برخوردار است. دستگاه ترواسکالپ کل لایه چربی را درمان می‌کند و در نتیجه به طور متوسط ​​24% کاهش چربی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: در این مطلب به موضوع دستگاه بادی جت چیست پرداختیم. 

دستگاه لاغری ترواسکالپ چگونه کار می‌کند؟

دستگاه لاغری ترواسکالپ چگونه کار می کند؟

Trusculpt ID یک دستگاه برای تناسب اندام و لاغری می‌باشد که توسط کوترا ساخته شده و مثل دستگاه قبلی از امواج رادیوفرکانسی برای حذف و از بین بردن چربی مقاوم در برابر رژیم‌های خبر ورزش استفاده می‌کند که نتایج خیره‌کننده‌ای را تنها در یک جلسه برای متقاضی به ارمغان می‌آورد. در واقع می‌توان گفت بهترین دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو ترواسکالپ است. متوسط مدت زمان هر جلسه با توجه به منطقه خاصی که باید تحت درمان قرار بگیرد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود. این دستگاه از جدیدترین روش لاغری و کاهش وزن به حساب می‌آید که نتایج بسیار رضایت بخشی به دنبال خواهد داشت. 

این روش بدون دوره نقاهت است و فرد بلافاصله پس از انجام جلسات می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد. دستگاه لاغری ترواسکالپ ۲۴ تا ۳۲ درصد ضخامت چربی را حذف می‌کند و برای برخی افراد فقط در یک جلسه می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد. نتایج کامل از دست دادن چربی پس از سپری شدن ۱۲ هفته قابل رؤیت است. افراد اغلب از این روش برای نواحی شکم، پهلو و ران‌ها استفاده می‌کنند. همچنین از این روش می‌توان برای کاهش ظاهر سلولیتی در پا‌ها و باسن و بازو‌ها استفاده کرد. بعضی از افراد نیز از این دستگاه برای کاهش چربی اضافه در زیر غبغب و چانه استفاده می‌کند. 
 
Trusculpt ID یک دستگاه برای تناسب اندام و لاغری می‌باشد که توسط کوترا ساخته شده و مثل دستگاه قبلی از امواج رادیوفرکانسی برای حذف و از بین بردن چربی مقاوم در برابر رژیم‌های خبر ورزش استفاده می‌کند که نتایج خیره‌کننده‌ای را تنها در یک جلسه برای متقاضی به ارمغان می‌آورد. در واقع می‌توان گفت بهترین دستگاه لاغری شکم و پهلو ترواسکالپ است. متوسط مدت زمان هر جلسه با توجه به منطقه خاصی که باید تحت درمان قرار بگیرد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود. این دستگاه از جدیدترین روش‌های کاهش وزن و لاغری موضعی به حساب می‌آید که نتایج بسیار رضایت بخشی به دنبال خواهد داشت.
دستگاه لاغری موضعی پهلو

این روش بدون دوره نقاهت است و فرد بلافاصله پس از انجام جلسات می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد. دستگاه لاغری ترواسکالپ ۲۴ تا ۳۲ درصد ضخامت چربی را حذف می‌کند و برای برخی افراد فقط در یک جلسه می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد. نتایج کامل از دست دادن چربی پس از سپری شدن ۱۲ هفته قابل رؤیت است. افراد اغلب از این روش برای نواحی شکم، پهلو و ران‌ها استفاده می‌کنند. همچنین از این روش می‌توان برای کاهش ظاهر سلولیتی در پا‌ها و باسن و بازو‌ها استفاده کرد. بعضی از افراد نیز از این دستگاه برای کاهش چربی اضافه در زیر غبغب و چانه استفاده می‌کند.

این روش پیشرفته، کمک می‌کند تا بافت چربی به شکل موضعی در مناطقی که چاقی سرسختی دارند ذوب شود. معمولا حتی بعد از مدت‌ها رژیم سخت، قسمت‌هایی از چربی مثل چربی‌های ران، شکم، پهلو و گردن از بین نمی‌روند و سبب می‌شوند برآمدگی‌های ناخواسته‌ای در بدن ایجاد شود و آن زیبایی که از لاغری انتظار دارید به دست نیاید. علاوه بر این، چربیِ بخش‌هایی از بدن مثل شکم، که از نظر متابولیکی فعال هستند، هورمون‌ها و مواد التهاب‌زایی را ترشح می‌کنند که می‌توانند سبب بیماری‌های مزمن شوند.

ترواسکالپ به عنوان یکی از بهترین درمان‌های اثبات‌شده برای از بین بردن سلول‌های چربی، شناخته شده است و برای از بین بردن این بافت، هم در بدن مردان و هم زنان موثر است. این دستگاه، با روش فناوری فرکانس رادیویی غیرتهاجمی کار می‌کند. اپراتور فرکانس‌های رادیویی را با استفاده از دستگاه، به داخل ناحیه‌ای که چربی زیادی دارد می‌فرستد. فرکانس‌های رادیویی، گرمای عمیقی را در آن ناحیه ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند سلول‌های چربی شکسته شوند، اما در عین حال بر سایر بافت‌های بدن تأثیری نمی‌گذارند.

پس از هر جلسه درمان، بدن به طور طبیعی سلول‌های چربی مرده را دفع می‌کند. در نتیجه، طی هفته‌ها و ماه‌ها پس از درمان، مراجعان به‌تدریج نتایج عملکرد دستگاه را مشاهده می‌کنند؛ به این معنا که اندامی که تحت درمان قرار گرفته، به‌مرور چربی خود را از دست می‌دهد.از آنجایی که سلول‌های چربی می‌میرند، کاهش وزن دائمی است، مشروط بر اینکه مراجعان از طریق عادات غذایی سالم و ورزش، از تشکیل سلول‌های چربی جدید جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با غذاهای کم کالری پیشنهاد میشود به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.
بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست

دستگاه لاغری ترواسکالپ پوست را سفت می کند

یکی از معایب بزرگ بسیاری از درمان‌های کاهش وزن سریع، شل شدن پوست است. از آنجایی که در روش‌های تهاجمی، چربی به‌سرعت از بین می‌رود، پوست زمانی برای سازگار‌شدن با حجم از دست رفته ندارد. در نتیجه، پوست بعد از آب شدن چربی، به شکل شل و آویزان باقی می‌ماند و ظاهر زشتی به بدن می‌دهد. شل شدن پوست یکی از عوارض جانبی ناخواسته لیپوساکشن و سایر لاغری‌های سریع است.

اما افرادی که لاغری با دستگاه لاغری ترواسکالپ را انتخاب می‌کنند، لازم نیست نگران شل شدن پوست باشند. ترواسکالپ هم‌زمان با شکستن سلول‌های چربی، پوست را هم سفت می‌کند. بنابراین پس از لاغری، با یک پوست آویزان و زشت روبرو نمی‌شوند.  

دستگاه لاغری ترواسکالپ

کرایولیپولیز 

بهترین دستگاه لاغری موضعی با روش کرایولیپولیز انجام می‌شود که در واقع با آن انجماد چربی هم اطلاق می‌گردد. یکی از روش‌های مرسوم برای کاهش چربی از طریق دمای سرد می‌باشد که در مناطق خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سلول‌ها به این روش خرد شده و از بدن به طور طبیعی خارج می‌شوند. مدت زمان مشاهده نتیجه در این روش بین ۶ تا ۸ هفته است. در زمان انجام این روش بی‌حسی موضعی باید انجام شود و فرد حین کار این توانایی را دارد تا آیا با گوشی خود کار کند یا مطالعه نمایند. این روش برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و یا چاقی مفرط دارند مناسب نیست و تنها روشی برای درمان چاقی موضعی است. 
یکی از معایب لاغری با این روش این هست که دستگاه برای درمان افتادگی پوست و لیفت کارایی ندارد. این در حالی است که دستگاهی مثل ترواسکالپ این توانایی را به کمک امواج Rf برای متقاضی ایجاد می‌کند. 

دستگاه لاغری موضعی رادیو فرکانسی Rf 

شاید شما هم به دنبال پاسخی برای این سؤال باشید که بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست؟ باید بگوییم با استفاده از این دستگاه فرکانس‌های رادیویی که حامل جریان‌های الکتریکی با فرکانس بسیار زیاد هستند از لایه‌های سطحی پوست بدون گرم کردن عبور کرده و تنها بافت‌های چربی را از بین می‌برند. گرما باعث این می‌شود تا پیوند‌های چربی از هم شکسته و طی روند طبیعی از بدن خارج شود. بطور همزمان این دستگاه قابلیت این را دارد تا فعالیت پوستی فیبروبلاست‌ها را تحریک و در نهایت منجر به افزایش بازسازی کلاژن، جوانسازی و تقویت پوست شود. 
در حین مراحل لاغری با دستگاه آر اف، به عنوان بهترین دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو زمانی که امواج رادیو فرکانسی به بافت چربی نفوذ کند، بیمار گرمای ملایم ای حس می‌کند که بدون درد است. در واقع تعداد زیادی از متقاضیان این درمان را به عنوان یک ماساژ با سنگ داغ تشبیه می‌کنند. همچنین پوست در طی این روش تحت فشار قرار می‌گیرد و منجر به افزایش گردش خون و درنهایت قرمزی و گرمی آن می‌شود که بعد از مدتی به حالت عادی بر خواهد گشت. 

پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی خود هستید به مقاله نوشته شده ما با عنوان برنامه غذایی بدنسازی مراجعه نمایید.

دستگاه لاغری اوندا 

دستگاه اوندا ONDA ساخت کمپانی دکا از کشور ایتالیا علاوه بر اینکه برای درمان لاغری و همچنین پیکرتراشی بسیار مؤثر عمل می‌کند برای درمان‌های دیگر هم که ماهیت زیبایی دارند به عنوان یک روش غیر تهاجمی محسوب می‌شود. متخصصان از دستگاه لاغری اوندا برای درمان پوست پرتقالی یا همان سلولیت در پیشرفته‌ترین حالت استفاده می‌کنند و همچنین برای درمان شلی پوست و سفت کردن آن‌ها این دستگاه کاربرد‌های بسیار مفیدی دارد.
 
امروزه دستگاه اوندا، به عنوان بهترین دستگاه لاغری در سطح جهان شناخته می‌شود که با توجه به تشخیص پزشک معالج برای استفاده از این دستگاه باید بین ۴ تا ۵ جلسه مراجعه کنید. از آنجایی که دستگاه اوندا به صورت کاملاً اختصاصی و با دقت بسیار بالا سلول‌های چربی را از بین می‌برد و در قسمت‌های حساس مانند چربی‌ها در بخش صورت بسیار ایمن عمل می‌کند یکی از دستگاه‌های پرطرفدار برای لاغری صورت هم محسوب می‌شود. همچنین امواج کول ویو که در این دستگاه به کار رفته به صورت عمیق ای به لایه‌های بافتی بدن نفوذ کرده و منجر به چربی سوزی و آب کردن بافت‌های چربی متراکم در بخش شکم و پهلو می‌شود.
 دستگاه لاغری موضعی چیست

ویژگی های دستگاه لاغری اوندا 

  • یک دستگاه برای درمان‌های متعدد زیبایی
  • دارای سیستم خنک کنندگی تماسی پوست
  • بهترین دستگاه برای لاغری شکم، پهلو و غبغب
  • کاربری آسان همراه با نرم‌افزار ساده برای اپراتور
  • بکارگیری امواج مایکرو ویو بخصوصی به نام کول ویو
  • دارای اثر سه‌گانه: چربی سوزی، سفتی پوست و رفع سلولیت است
  • امواج عمیق و هدفمند بوده و به پوست و به بافت‌های اطراف آسیب نمی‌زنند. 
  • بهره‌گیری از هندپیس‌های هوشمند: دارای 2 هندپیس متفاوت در عمق و عملکرد که در قسمت‌های مختلف بدن بکار گرفته می‌شوند. 
  • 80% امواج ساطع شده به چربی نفوذ می‌کنند و اثر 20% باقی مانده توسط سیستم خنک‌کننده دستگاه از بین می‌رود.

کول اسکالپتینگ 

کول اسکالپتینگ یکی از روش‌های غیر جراحی و غیر تهاجمی است که به حذف سلول‌های چربی اضافی که محل تجمع ایشان زیر پوست است کمک می‌کند. در واقع از این روش به عنوان یک درمان غیر تهاجمی به دلیل مزایای متعددی که نسبت به جراحی‌های سنتی دارد استفاده می‌شود. در این روش از تکنولوژی کرایولیپولیز کمک گرفته می‌شود. بدین معنی است که چربی‌ها از طریق انجماد شکسته می‌شوند و به صورت طبیعی از پوست جدا خواهند شد. با توجه به ناحیه مورد نظر از این روش می‌شود بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت استفاده کرد و در برخی از افراد تنها نیاز به یک جلسه است. 
توجه داشته باشید که افتادگی و شل شدن پوست، درد در ناحیه درمان، بی‌حسی در ناحیه درمان تا ۸ هفته، و... برخی از معایب استفاده از این دستگاه است. 

روند درمان با دستگاه لاغری موضعی شکم

حذف چربی با فرکانس رادیویی به صورت سرپایی انجام می‌شود. فرآیند درمان، در کمتر از یک ساعت تمام می‌شود. از آنجایی که این فرآیند بدون درد است، نیازی به بی‌حسی نیست. پالس‌های فرکانس رادیویی، بدون درد به پوست نفوذ می‌کنند و انرژی را به بافت زیرین می‌رسانند. هر بار ارسال امواج، چند دقیقه طول می‌کشد.مراجعان در محل درمان، احساس گرمای دلپذیری می‌کنند. میزان گرما را می‌توان با توجه به راحتی مشتری تنظیم کرد. پس از اتمام درمان، مشتریان می‌توانند بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

در طی یک تا سه ماه بعد، بدن آنها چربی را تجزیه می‌کند و به‌مرور دفع می‌کند. نتایج یک بار استفاده از این دستگاه را می‌توانید به‌مرور در آینه و ترازو ببینید. در اکثر مواقع یک جلسه درمان کافی است، با این حال در مورد مناطق بزرگ و پر از چربی، مخصوصا شکم، نیاز به چند جلسه درمان با فاصله است.

نتایج دستگاه لاغری ترواسکالپ پس از چند وقت مشخص می شود؟

نتایج عملکرد ترواسکالپ تقریبا در طول یک تا سه ماه نمود پیدا می‌کند. اینکه چقدر سریع نتایج نهایی را ببینید به میزان چربی که باید از دست بدهید، متابولیسم و سبک زندگی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین دمنوش لاغری را در این مطلب بخوانید.

بهترین دستگاه لاغری موضعی شکم

 اسکلاپشور 

اسکلاپشور از بهترین دستگاه لاغری شکم محسوب می شود. با این دستگاه لاغری موضعی به عنوان بهترین دستگاه برای لاغری شکم و پهلو که برخوردار از تکنولوژی لیزر جهت حذف چربی‌های زیر پوستی می‌باشد، می‌توانید به تناسب اندام دست یابید. این دستگاه به عنوان یکی از تکنیک‌های لاغری جهت کاهش وزن طراحی نشده؛ اما برای کاهش سایز پهلو و شکم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از ابزار‌های تخصصی در این حوزه طراحی شده است. همانند دستگاه کرایولیپولیز کاملاً غیر جراحی بوده و توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا مورد تأیید می‌باشد. افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها کمتر از ۳۰ می‌باشد کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه اسکالپشور محسوب می‌شود. 
 
تغییرات کاهش سایز با این دستگاه به صورت آنی قابل مشاهده نیست؛ اما بعد از گذشت شش هفته نتایج به طور قابل ملموسی رویا خواهند شد و کاهش بافت چربی و کاهش سایز پهلو و شکم تا دوازده هفته بعد از اتمام جلسات درمان به طور پیوسته ادامه پیدا می‌کند و در این دستگاه از کمربندی که دور شکم و پهلو بسته می‌شود امواج لیزر توده‌های چربی انتقال داده شده و علی رغم دستگاه کرایولیپولیز که از سرما برای حذف چربی‌های بدن استفاده می‌کند، در این روش لاغری بافت چربی به کمک گرما از بین می‌رود. 
 
اسکاپشور به عنوان بهترین دستگاه‌های لاغری، به عنوان دستگاه لاغری موضعی در شکم و پهلو در حال حاضر به طور گسترده‌ای مورد استقبال مردم در سرتاسر جهان است؛ اما در مقایسه با دستگاه کرایولیپولیز از توانایی‌های بسیار کمتری برخوردار است و نمی‌تواند مانند این دستگاه به از بین بردن چربی‌ها کمک کند. در دستگاه اسکالپشور، به سایر بافت‌ها هیچ آسیبی نمی‌رسد و تنها سلول‌های چربی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. بنابراین مراجعه‌کننده بعد از استفاده از این دستگاه می‌تواند خیلی راحت به فعالیت‌های روزمره بازگردد و نیاز چندانی به استراحت طولانی مدت نیست. 
 
بیشتر بخوانید: بهترین مکمل چربی سوزی شکم را در این مطلب بخوانید.
دستگاه لاغری موضعی اسکلاپشور
 
چگونه با دستگاه اسکالپشور، از شر چربی ها خلاص شویم؟ 
 
از این روش برای از بین بردن چربی‌های موضعی در شکم و پهلو و همچنین پیکرتراشی کمک گرفته می‌شود. همچنین برای نواحی ران، باسن، بازو و غبغب و همچنین چربی‌های موجود در زیر از این دستگاه استفاده می‌شود. همچنین برای از بین بردن ناهمواری‌های بعد از بعد از لیپو لیزر پوست و لیپوساکشن در قسمت‌های تحت درمان می‌توان جهت جوانسازی از از قابلیت‌های این دستگاه کمک گرفت.
 
خوب است بدانید که این دستگاه توسط یک کمپانی آمریکایی تولید شده و از سوی سازمان غذا و دارو این کشور دارای تأییدی است. از دستگاه اسکالپشور برای لیپولیز چربی‌های به وجود آمده استفاده می‌شود که در این حوزه به عنوان یک دستگاه ویژه از آن یاد می‌شود. در واقع نخستین و تنها لیزر هایپرترمیک که هوشمند محسوب می‌شود که چربی‌های موضعی را از بین می‌برد و در سرتاسر جهان کاربرد‌های بسیاری دارد. این روش به عنوان یک روش درمان غیر تهاجمی محسوب می‌شود که نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد و بعد از درمان منجر به ایجاد زخم و اسکار روی بدن نخواهد شد. 
 
جالب است بدانید که این روش فاقد هر گونه درد جراحت است و می‌تواند هر نوعی از چربی‌های زیر جلدی را از بین ببرد و به عنوان یک درمان مؤثر واقع شود. با استفاده از روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی‌های زیر جلدی می‌توانید به حذف سلولیت‌های به وجود آمده در پهلو و شکم بپردازید و این کار به کمک انرژی حرارتی لیزر صورت می‌گیرد. اسکاپشور به عنوان بهترین دستگاه‌های لاغری باعث به وجود آمدن انرژی حرارتی می‌شود که به صورت ویژه به رفع سلول‌های چربی می‌پردازد. حدود ۲۴ درصد از سلول‌های چربی در هر جلسه با استفاده از این دستگاه از بین خواهد رفت. 
 
همانطور که پیشتر گفته شد امکان نمایان شدن نتایج پس از سپری شدن ۶ هفت قابل رؤیت است. اما نتایج کامل و مناسب بعد از دوازده هفته در فرد ظاهر خواهد شد. این دستگاه 4 هندپیس دارد و نحوه قرار گرفتن آن به شکلی است که می‌تواند بر روی قسمت‌های مختلف بدن تنظیم شود و کلیه هندپیس‌های موجود در دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده مجهز است که باعث خواهد شد در طول درمان کمترین میزان درد بر روی فرد ایجاد شود. علاوه بر این تولید کلاژن به خاطر تحریک گرمایی پوست و همچنین تأثیر لیزر در قسمت‌های تحت درمان به وجود خواهد آمد. از این رو بعد از درمان تایپینگ پوست و جوانسازی رخ خواهد داد و دیگر خبری از افتادگی یا شل بودن پوست نیست. نتایج درمانی حاصل از این روش به خاطر تخریب کامل سلول‌های چربی برگشت ناپذیر است. 
نحوه عملکرد دستگاه اسکلاپشور
 
خوب است درباره بهترین دستگاه برای لاغری شکم و پهلو بدانید که! 
 
برای استفاده از این روش به عنوان بهترین دستگاه برای لاغری شکم و پهلو مشورت با پزشک را هرگز فراموش نکنید؛ به این دلیل که فرد متخصص باید ابتدا نظر بدهد و اگر مورد مناسبی برای استفاده از این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه برای لاغری شکم و پهلو بود به شما پیشنهاد دهد. بنابراین افرادی که خواهان انجام روش‌های جراحی مثل لیپوساکشن نیستند، این توانایی را دارند تا از این دستگاه برای استفاده موضعی کمک بگیرند. از جمله نواحی که به خاطر مسائل فیزیولوژیک ممکن است سلول‌های چربی در آن‌ها زیادتر اجتماع کنند عبارتند از شکم و پهلو. موجود در این بخش دارای مقاومت زیادی هستند و به راحتی از بین نخواهند رفت. از این رو برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو از روش‌های درمانی مناسب اسکالپشور کمک گرفته می‌شود.
 
از این رو این چربی‌ها به صورت دانه از بین ‌می‌روند. عواملی مثل برخورداری از رژیم غذایی با کالری زیاد، خواب کم که سبب اختلال در متابولیک بدن می‌شود و همچنین استرس زیاد که هورمون کورتیزول را ترشح می‌کند منجر خواهد شد تا چربی‌ها به جای سوختن ذخیره شده و این امر منجر به افزایش وزن می‌شود. 
توجه کنید که بعد از استفاده از این دستگاه باید یکسری از مراقبت‌ها را انجام دهید تا پس از لاغر شدن با این روش امکان بازگشت به حالت قبلی رخ ندهد. جلسه درمانی با این دستگاه حدود ۲۵ دقیقه زمان می‌برد و می‌توانید در این مدت با گوش دادن به موسیقی یا خواب کوتاه جلسه را به پایان ببرید. پیشنهاد می‌شود حتماً بعد از انجام لاغری با این دستگاه ورزش و برنامه غذایی مناسب را جایگزین عادت‌های قبلی خود کنید. برای استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش حتماً به پزشک مراجعه کنید و نیاز‌های جسمانی و روحی خود را با وی به مشورت بگذارید. 
 
در حالت کلی توصیه می‌شود تا از رژیم‌های غذایی مناسب استفاده کنید. به طور مثال استفاده از میوه‌ها، دانه‌های کامل، ، سبزیجات ماهی، آجیل، و... می‌تواند به عنوان گزینه‌های مناسب غذایی در یک رژیم تناسب اندام مطرح شود. همچنین پرداختن به فعالیت‌های ورزشی روزانه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می‌تواند تأثیر به سزایی در نتایج حاصل شده است این دستگاه بگذارد. افرادی که دارای قسمت‌های ناهماهنگ در بدن خود هستند باید سعی کنند لایف استایل سالمی داشته باشند تا لاغری شما به خاطر عادت‌های غذایی ناسالم به چاقی تبدیل نشود.
 
بیشتر بخوانید: چای ترش برای لاغری شکم و پهلو بسیار مفید است که در این مطلب به طور کامل به بررسی آن پرداختیم.
بهترین دستگاه های لاغری

بهترین دستگاه های لاغری موضعی شکم 

همانطور که در بررسی‌های دستگاه‌های مختلف مشاهده کردید، به صورت کلی می‌توان گفت عملکرد هر دستگاهی با دستگاه دیگر تفاوت چندانی ندارد و یکسان است. همه دستگاه‌ ها با استفاده از امواج رادیویی سرد یا گرم، چربی‌های اضافی در نواحی ران، شکم و پهلو را خرد کرده و به طور طبیعی از پوست جدا می‌کنند. سپس این چربی‌ها به کمک دستگاه لنفاوی و مرور از بدن خارج می‌شود. این چربی‌ها اغلب با رژیم‌های لاغری و ورزش از بین نمی‌روند. به همین دلیل از آن به عنوان بهترین دستگاه لاغری موضعی نام برده می‌شود. 
مهمترین نکته که در استفاده از این دستگاه‌ها باید بدانید این است که اگر افزایش وزن شما بالای 5 کیلو است و دچار افزایش وزن شدید هستید، تنها باید سراغ روش‌های سنتی مثل جراحی بروید، این روش کاملاً موضعی است و تنها برای استفاده در نواحی محدودی از بدن کاربرد دارد. 

عوارض دستگاه لاغری موضعی شکم چیست؟ 

خوشبختانه تاکنون عارضه بسیار جدی برای این دستگاه‌ها گزارش نشده است. اما اگر به مراکز غیر تخصصی که از دستگاه‌های تقلبی استفاده می‌کنند رجوع کنید متأسفانه ممکن است به سلامتی خودتان آسیب برسانید و عوارض مختلفی در بدن شما هویدا شود. بنابراین قبل از اینکه به مرکز یا کلینیک لاغری مراجعه کنید ابتدا فهرستی از کلینیک‌های معتبر شهر خود را جمع‌آوری کرده و با بررسی و مشاوره از هر کدام سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشیم. البته غفاری دایت لیستی از بهترین کلینیک لاغری تهران و برخی دیگر از شهرها نظیر اصفهان و مشهد را نیز تهیه کرده است.
رعایت اصول بهداشتی، برخورداری از پزشکان متخصص و فوق تخصص، استفاده از دستگاه‌ها با تکنولوژی جدید، سابقه کار و کادر مجرب از ویژگی‌های حائز اهمیت یک مرکز لاغری و کلینیک تناسب اندام به شمار می‌رود. بنابراین اگر در یک مرکز غیر تخصصی اقدام به استفاده از دستگاه کنید نه تنها به تناسب اندام نمی‌رسید بلکه ممکن است به بیماری‌ های جسمی بسیاری مبتلا شوید که رفع آن‌ها ممکن است هیچ وقت میسر نشود. 

هزینه لاغری با دستگاه موضعی شکم چقدر است؟ 

با توجه به تعداد جلسات، شرایط بالینی هر فرد و نوع موضع هزینه برای درمان متغیر خواهد بود. از این رو لازم است حتماً به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر خود را جستجو کنید یا از طریق تماس با کارشناسان مجرب ارتباط برقرار کرده و مشاوره دریافت کنید. 

بهترین دستگاه لاغری موضعی پهلو

چربی

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر سرعت مشاهده نتایج تأثیر می‌گذارد، میزان چربی اضافی است که باید از دست بدهید. اگر مقدار زیادی چربی موضعی دارید، ممکن است مشاهده نتایج بیشتر طول بکشد؛ زیرا سیستم لنفاوی شما به زمان نیاز دارد تا همه این چربی‌ها را دفع کند. علاوه بر این، اگر به بیش از یک بار درمان نیاز داشته باشید، احتمالا نتایج دلخواه را چند ماه پس از پایان این جلسات خواهید دید.

متابولیسم

سطح متابولیسم، به میزان قابل توجهی بر سرعت مشاهده نتایج تأثیر می‌گذارد. هرچه متابولیسم شما بالاتر باشد، سیستم لنفاوی شما کارآمدتر عمل می‌کند. برای افزایش متابولیسم چربی، 5 ساعت ورزش متوسط یا 2.5 ساعت ورزش شدید در هفته در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: اگر به دنبال بهترین کلینیک لاغری اصفهان هستید کلیک کنید. 

سبک زندگی

در نهایت، سبک زندگی شما به طور قابل توجهی بر سرعتی که نتایج را مشاهده می‌کنید، تأثیر می‌گذارد. هر چه سبک زندگی شما سالم‌تر باشد، زودتر نتایج نهایی درمان را خواهید دید. دلیل آن هم این است که سبک زندگی سالم، سیستم لنفاوی را تقویت کرده و این فرصت را به آن می‌دهد تا به طور کارآمدتری چربی‌ها را دفع کند.

برای تقویت بیشتر سیستم لنفاوی می‌توانید اقدامات زیر را پس از هر جلسه درمان انجام دهید:

  • گرفتن ماساژ لنفاوی
  • نوشیدن آب فراوان
  • خوردن غذاهای مقوی
  • به حداقل رساندن مصرف غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری شده

دستگاه لاغری ترواسکالپ

رژیم غذایی بعد از جلسات درمان

اگر می‌خواهید نتایج نهایی را در سریع‌ ترین زمان ممکن ببینید، باید غذاهای مغذی بخورید و مصرف غذاهای فرآوری شده را به حداقل برسانید. غذاهایی که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید شامل منابع پروتئین بدون چربی مانند لوبیاها، کینوا، مرغ، ماهی و تخم مرغ است البته اگر به دلایلی نمی توانید از تخم مرغ استفاده کنید بهتر است به سراغ جایگزین تخم مرغ بروید. مصرف کافی مرکبات و سبزیجات برگ سبز و چلیپایی نتایج را تسریع می‌کند، زیرا سرشار از ویتامین C هستند. ویتامین C یک ریزمغذی است که برای تولید کلاژن بسیار مهم است.

دلیل این‌که باید غذاهای فراوآری شده را کنار بگذارید این است که پردازش چنین غذاها و نوشیدنی‌هایی برای سیستم لنفاوی سخت است، بنابراین باید انرژی خود را بر پردازش و حذف مواد شیمیایی مصنوعی متمرکز کند و نمی‌تواند به طور کارآمد چربی‌ها را در کمترین زمان حذف کند. نمونه‌هایی از نوشیدنی‌هایی که باید از آنها اجتناب کنید شامل شیک‌های پروتئینی، آب میوه و نوشیدنی‌های ورزشی است. نمونه هایی از غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از:

  • پروتئین بارها
  • غلات صبحانه
  • وعده‌های غذایی منجمد
  • سوپ کنسرو شده
  • غذاهای کنسروی
  • سوسیس و کالباس

علاوه بر غذاهای مغذی، برای سریع‌تر دیدن نتایج نهایی، باید هیدراته باشید. برای اطمینان از هیدراته بودن، حداقل 8 لیوان آب، چای یا قهوه در هر ساعتی که بیدار هستید بنوشید. هنگامی که از دستشویی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که ادرار شما کم‌رنگ است. اگر اینطور نیست، میزان آب دریافتی خود را اضافه کنید یا میوه‌های آب‌دار را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اگر درباره رژیم غارنشینی اطلاعاتی ندارید و میخواهید با این رژیم آشنا شوید به مقاله نوشته شده ما با عنوان  رژیم پالئو  مراجعه نمایید.
 

با این روش چقدر می توانم چربی کم کنم؟

به طور متوسط، این روش درمانی 24 درصد از سلول‌های چربی موضعی را در مناطق بزرگ حذف می‌کند. اگر مناطق کوچک‌تری را برای درمان هدف قرار می‌دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیش از 24 درصد از سلول‌های چربی را از دست بدهید.

آیا من کاندیدای خوبی برای این درمان هستم؟

اگر وزنتان ایدهآل یا نزدیک به ایدهآل است، ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش باشید. به عبارت دیگر، شما نباید بیش از 15 کیلو از وزن ایده‌آل خود فاصله داشته باشید تا بتوانید واجد شرایط این درمان شوید. اما اگر چاق هستید، باید ابتدا روی کاهش وزن از طریق رژیم غذایی تمرکز کنید. این روش چربی‌های سفت انباشته شده در شکم آقایان را هم تا حدودی از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اگر میخواهید درباره رژیم دکتر اتکینز بدانید میتوانید وارد مقاله نوشته شده ما با عنوان  رژیم اتکینز شوید و مطالب کاملی درباره آن را مطالعه نمایید.
 دستگاه لاغری موضعی شکم

دستگاه لاغری و رژیم غذایی

دستگاه لاغری ترواسکالپ برای از بین بردن چربی به شکل موضعی در افرادی که حداکثر 15 کیلوگرم با وزن ایده‌آل فاصله دارند مناسب است. این دستگاه با انرژی رادیویی، تا 24 درصد سلول‌های چربی را از بین می‌برد.  در مورد اندام‌های کوچکتر، احتمالا درصد کاهش چربی بیشتر است.حدود 60 درصد از افرادی که رژیم غذایی و برنامه ورزشی را به همراه دستگاه ترواسکالپ استفاده کردند، 5 درصد یا بیشتر از وزن اولیه خود را از دست دادند. و حدود 25٪ از کسانی که آن را مصرف کردند، پاسخ بالایی داشتند و درصد چربی سوزی بالا‌تری و یا بیشتر از وزن اولیه خود را از دست دادند.

شما میتوانید برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب با اندام خودتان وارد سایت غفاری دایت  شوید و از قسمت دریافت رژیم غذایی، رژیم غذایی خود را دریافت کنید و در کنار دستگاه لاغری ترواسکالپ بهترین نتیجه رو داشته باشید.

برخی از سوالات متداول :
 
1. چگونه با دستگاه ، لاغری موضعی اتفاق میوفتد ؟
 
لاغری موضعی با دستگاه یکی از مهم‌ترین روش‌های ممکن برای کاهش وزن و تناسب اندام می‌باشد. در این روش غیرتهاجمی امواج مایکروویو به وسیله دستگاه تولید شده و به صورت متمرکز و اختصاصی سلول‌های چربی را نابود کرده و از ایمنی بالایی هم برخوردار هستند. 
 
2. دستگاه لاغری اوندا چه ویژگی هایی دارد ؟
 
یک دستگاه برای درمان‌های متعدد زیبایی/ دارای سیستم خنک کنندگی تماسی پوست/ بهترین دستگاه برای لاغری شکم، پهلو و غبغب/ کاربری آسان همراه با نرم‌افزار ساده برای اپراتور/ دارای اثر سه‌گانه: چربی سوزی، سفتی پوست و رفع سلولیت است/امواج عمیق و هدفمند بوده و به پوست و به بافت‌های اطراف آسیب نمی‌زنند.